Die doorbraak zat er al een tijdje aan te komen volgens mij.quote:De Nederlandse actrice Carice van Houten krijgt een rol in de nieuwe film van Tom Cruise. Dat heeft haar manager woensdag bekendgemaakt. Van Houten speelt in de thriller Valkyrie van regisseur Bryan Singer de vrouw van Cruise.
De film vertelt het waargebeurde verhaal over een moordaanslag op Adolf Hitler tijdens de Tweede Wereldoorlog. Het is de eerste Amerikaanse film waar Van Houten in te zien is. De opnames vinden plaats in juli en oktober in Berlijn.
De rest van de zomer werkt de actrice aan de Ierse productie Dorothy Mills, waarin ze de hoofdrol vertolkt.
Furore
Regisseur Bryan Singer maakte eerder furore met de eerste twee X-Men-films en de thriller The Usual Suspects. Scenarist Christopher McQuarrie, die ook Valkyrie schreef, won zelfs een Oscar voor de laatste film. Valkyrie gaat waarschijnlijk in 2008 in première.
Van Houten gaat volgend jaar nog in een derde Engelstalige productie spelen: de speelfilm Smoke and Ochre, over de Zuid-Afrikaanse schrijfster Ingrid Jonker.
Belangstelling
De Nederlandse actrice staat flink in de internationale belangstelling na haar hoofdrol in de oorlogsfilm Zwartboek van regisseur Paul Verhoeven.
Spoiler!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:16 schreef tong80 het volgende:
'De film vertelt het waargebeurde verhaal over een moordaanslag op Adolf Hitler'
Eigenlijk is ie wel gelukt ?![]()
Einde carriere dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef Dizer het volgende:
Het gerucht gaat ook dat ze misschien de nieuwe Bond girl gaat worden.
Dat lijkt me nou niet de meest slimme zet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef Dizer het volgende:
Het gerucht gaat ook dat ze misschien de nieuwe Bond girl gaat worden.
Why? Eva Green deed het niet slecht. De nieuwe Bond is zeer geslaagd, en wie weet ook het tweede deel.quote:
90 % van de Bond girls herinneren we ons alleen maar door die filmquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Why? Eva Green deed het niet slecht. De nieuwe Bond is zeer geslaagd, en wie weet ook het tweede deel.
Maar goed, het is ene gerucht, dus het zegt nog helemaal niks.
wel een lekker kontje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:28 schreef tong80 het volgende:
Zeg ik
Of je wilt met je tieten in de playboy komen. En die heeft ze niet
Lol, heb je Zwartboek niet gezien ofzo, daar zag ik regelmatig toch wat tiet voorbij komen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:28 schreef tong80 het volgende:
Zeg ik
Of je wilt met je tieten in de playboy komen. En die heeft ze niet
Famke Janssen valt onder die 10% en komt ook uit NL, dus dat kan ook veel goeds betekenenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
90 % van de Bond girls herinneren we ons alleen maar door die film
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |