De lamp is kapot, hij moet eerst een nieuwe vindenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:28 schreef Dylanesque het volgende:
Gebruik een mes om 2 nieuwe ogen uit dat potje in dat lijk te stoppen en probeer hem tot leven te wekken met de electriciteit van de lamp die boven m hangt.
zal wel in de buik van maikuuul zitten, dus opensnijden die gastquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef Harajuku- het volgende:
[..]
De lamp is kapot, hij moet eerst een nieuwe vinden
De lamp brandt op kaarsen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:28 schreef Dylanesque het volgende:
Gebruik een mes om 2 nieuwe ogen uit dat potje in dat lijk te stoppen en probeer hem tot leven te wekken met de electriciteit van de lamp die boven m hangt.
Geen lamp.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
zal wel in de buik van maikuuul zitten, dus opensnijden die gast![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef Sai het volgende:
NIEUW VOORWERP: EXTREEM BEBLOED MES
Ik hoor iemand aankomen trouwens, wat zal ik doen?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef Thrackan het volgende:
Pik dat kaartje terug en zet Maikuuul voor de deur/ingang/dinges van waaruit je iemand aan hoort komen.
maak het donkere figuur ook af, doe zijn cape om en ga eens op onderzoek?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:28 schreef Sai het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een donker figuur komt uit een donker hol gekropen. Hij stopt vlak voor de ex-scooterboy en krabt zich verward aan zijn hoofd.
NIEUW VOORWERP: BEBLOEDE FEESTUITNODIGING
Hoe? Hij ziet er nogal breed uit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:34 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
maak het donkere figuur ook af, doe zijn cape om en ga eens op onderzoek?
Eehm. Nee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:03 schreef Saak het volgende:
Het verdachte figuur vraagt om je hulp bij het overplaatsen van Kutjoch Op Z'n Scooter z'n linker arm, zodat het verdachte figuur na 25 jaar weer 2 armen heeft. Als je vraagt hoe het zo is gekomen geeft hij vage opmerkingen van: "Ik lust wel een koetjesreep." Zodrag je klaar bent met het overplatsen spreekt hij je moed in en wijst hij je de weg naar een ondergronds doolhof. Je krijgt ook een raar nieuw voorwerp, als je er in knijpt maakt het een vreemd geluid.![]()
Koetjesreep? De Jeugd van Tegenwoordig toch!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:03 schreef Saak het volgende:
...koetjesreep...
volgens mij is het al vannacht geweest....quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:10 schreef Sai het volgende:
Ik zet hem even pauze. Vannacht gaat het avontuur weer verder!
de donkere figuur kan niet langs maikuuul. Lok de politie de kamer in en gooi ze over maikuuul heen. Het donkere figuur zal de agenten achter slot en grendel zetten. (zonder proces)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |