Die slaat de stemming juist altijd doodquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is iemand waar ik echt van kan genieten.![]()
Oei!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
[..]
*gaat voor je staan*
Kom maar dan!
YesR, leuk!![]()
Niet van de vrouw van Polanski blijkbaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Charles Manson hield ook veel van vrouwen!
Tuurlijk! Yes-R woont in Almere...Ali-B woont in Almere.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
Natasia kent ze ook? 'Ja ik heb het nummer van je moeder', tegen die in het groene shirt.
Dat was al bekend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
Huub kust weer Brian.
Nu weet ik het zeker. Huub heeft Brian gevraagd Eric te laten vallen, en Amanda en Natasia over te halen
dat heeft brian gisteravond toch al gezegd dat eric eruit moet, dus daar heefthij vanmiddag weinig moeite voor hoeven doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
Huub kust weer Brian.
Nu weet ik het zeker. Huub heeft Brian gevraagd Eric te laten vallen, en Amanda en Natasia over te halen
Aha. Wat is het een klein vijvertje, waarin mevrouw Flens vist...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Yes-R woont in Almere...Ali-B woont in Almere.....
ons kent ons
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |