Stel je nou eens voor dat dat echt kon. Denk je dan dat iemand dan nog 'grote' VOB files zou gebruiken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:59 schreef Devrim_ het volgende:
Is het mogelijk om zonder te encoden/kwaliteits verlies VOB-files te resizen
Ah, maar nou heb je het weer over iets anders. Eerst gaat het over de grootte van je VOB bestanden, en nu over de resolutie van de video die daarin zit. En waarom heeft resizen volgens jou geen zin? Dat doet je DVD speler toch neem ik aan ook als je die DVD op je TV afspeelt?quote:Ik heb een DVD met verschillende filmpjes en die hebben steeds allemaal andere resoluties etc dus mijn mediaplayer laten resizen heeft geen zin
bvd!
Ik wil ze dus in resolutie resizenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef Riparius het volgende:
[..]
Stel je nou eens voor dat dat echt kon. Denk je dan dat iemand dan nog 'grote' VOB files zou gebruiken?
[..]
Ah, maar nou heb je het weer over iets anders. Eerst gaat het over de grootte van je VOB bestanden, en nu over de resolutie van de video die daarin zit. En waarom heeft resizen volgens jou geen zin? Dat doet je DVD speler toch neem ik aan ook als je die DVD op je TV afspeelt?
Wat wil je nou eigenlijk?
Dat dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat wel kan is het delen van het beeld wegsnijden.
Encoden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet niet hoe je de DVD ript maar ik gebruik voor films altijd GordianKnot, als je daarmee je Avisynth-script genereerd dan kun je daarmee iedere VOB apart croppen. Maar dan moet je ze wel allemaal apart rippen en encoden.
Ja, ook. Die m2v blijft een MPEG bestand en dat kun je niet lossless croppen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:05 schreef Devrim_ het volgende:
En wat als ik nou mijn vob file demultiplex en de m2v bestand bewerk en daarna geluid + beeld multiplex..Heb ik dan kwaliteitsverlies?
Waarom kan dat niet? Er zijn ook tooltjes om mp3's in te korten, lossless. Aan de andere kant, het zwarte deel van het beeld is inderdaad ook naar MPEG gecodeerd, dus in dat opzicht geldt hetzelfde als bij het verkleinen het videoformaat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:30 schreef Riparius het volgende:
Ja, ook. Die m2v blijft een MPEG bestand en dat kun je niet lossless croppen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:07 schreef tong80 het volgende:
Maar dan heb je weer de CL-Wiut overdrive. Ok zou hem eerst op demipultlex overflowen Flaskmpeg kan dan altijd nog als je hem resised in Tube-killing. Wel in MP. Want in Expulse pakt ie hem niet.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:07 schreef tong80 het volgende:
Maar dan heb je weer de CL-Wiut overdrive. Ok zou hem eerst op demipultlex overflowen Flaskmpeg kan dan altijd nog als je hem resised in Tube-killing. Wel in MP. Want in Expulse pakt ie hem niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |