Duidelijk,quote:Op maandag 2 juli 2007 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dat kan wel... maar dat valt buiten het normale pakket inderdaad...
Het montage/installatiebedrijf zal dan waarschijnlijk de normale uurlonen rekenen...
Euh naja nee daar valt niets over te zeggen omdat IKEA daarover geen afspraken heeft gemaakt. Elk bedrijf kan en zal dan zijn eigen kosten berekenen....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:19 schreef Budah het volgende:
[..]
Duidelijk,
Valt er wat te zeggen over dit uurloon?
Vraag 2: Ik heb nu een keuken samengesteld van rond de 2500 eu, kan ik voor montage eenzelfde bedrag aanhouden of moet ik op veel minder/meer rekenen?
Grof gerekend 1/3 van die prijs, dan zit je aardig in de juiste richting. Werkblad berekening doet het keukenprogramma niet helemaal goed, wanneer je een maatwerkblad met bijv. spoelbak ingefreesd en waterkering wilt betaal je meer dan het programma aangeeftquote:Op maandag 2 juli 2007 19:19 schreef Budah het volgende:
[..]
Duidelijk,
Valt er wat te zeggen over dit uurloon?
Vraag 2: Ik heb nu een keuken samengesteld van rond de 2500 eu, kan ik voor montage eenzelfde bedrag aanhouden of moet ik op veel minder/meer rekenen?
De hasselback is 10cm dikker (ofzoiets) en de hedfors ligt primaquote:Op maandag 2 juli 2007 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat (behalve de prijs) het verschil is tussen de Sultan Hasselback of de Sultan Hedfors matras? Bij de Hedfors staat er ook niet bij of het een stevig of soepel matras is, maar verder komen de specificaties best wel overeen. Iemand die me wat wijzer kan maken?
Dan zal ik morgen eens gaan testliggen, het scheelt toch 100 euro, dus dan kan dat dekmatras er ook wel bijquote:Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
De hasselback is 10cm dikker (ofzoiets) en de hedfors ligt prima![]()
(ik stond voor dezelfde keuze en na uitvoerig testen in de winkel merkte ik nog steeds weinig verschil. Ben dus voor de hedfors gegaan)
Ik heb 2x 90 cm brede hedfors en een 180 brede Timan. Dan heb je ook geen naad in het middenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zal ik morgen eens gaan testliggen, het scheelt toch 100 euro, dus dan kan dat dekmatras er ook wel bij
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:34 schreef Le_Bloc het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik bij Ikea Delft een mooi bed gezien, maar nu ik er naar zoek op de site kan ik dat bed niet vinden. Is het misschien een heel oud- of juist net nieuw model? Het gaat om het bed Sorum, zwart 160x200 van 159 euro.
Oke bedankt! Dan moet ik toch maar opschieten met beslissenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef Adelante het volgende:
SORUM is een oud model, volgens mij is het uitgaand en is die in Delft een van de laatste modellen
iemand antwoord over de hoezen?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef Spookje81 het volgende:
Is de plundra verlengd of zo?
En is al meer bekend over de hoezen voor de ektorp 2+2 hoekbank?
ben jij blonT?quote:
euh?quote:
Nee er is een buffer opgezet... zelfs bij voorraden onder de 5 stuks geeft internet aan dat een artikel niet voorradig is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:39 schreef Furia het volgende:
Kloppen die voorraden op internet eigenlijk altijd? Dan valt de aanschaf van mijn nieuwe chaise longue namelijk behoorlijk in duigen
Gelukkig, anders kan ik wel fluiten naar mijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee er is een buffer opgezet... zelfs bij voorraden onder de 5 stuks geeft internet aan dat een artikel niet voorradig is...
Oooow ik wil niet zeggen dat de EKTORP chaise-lounge perse op voorraad is he...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef Furia het volgende:
[..]
Gelukkig, anders kan ik wel fluiten naar mijnEktorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |