quote:Op zondag 1 juli 2007 11:34 schreef Le_Bloc het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik bij Ikea Delft een mooi bed gezien, maar nu ik er naar zoek op de site kan ik dat bed niet vinden. Is het misschien een heel oud- of juist net nieuw model? Het gaat om het bed Sorum, zwart 160x200 van 159 euro.
Oke bedankt! Dan moet ik toch maar opschieten met beslissenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef Adelante het volgende:
SORUM is een oud model, volgens mij is het uitgaand en is die in Delft een van de laatste modellen
iemand antwoord over de hoezen?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef Spookje81 het volgende:
Is de plundra verlengd of zo?
En is al meer bekend over de hoezen voor de ektorp 2+2 hoekbank?
ben jij blonT?quote:
euh?quote:
Nee er is een buffer opgezet... zelfs bij voorraden onder de 5 stuks geeft internet aan dat een artikel niet voorradig is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:39 schreef Furia het volgende:
Kloppen die voorraden op internet eigenlijk altijd? Dan valt de aanschaf van mijn nieuwe chaise longue namelijk behoorlijk in duigen
Gelukkig, anders kan ik wel fluiten naar mijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee er is een buffer opgezet... zelfs bij voorraden onder de 5 stuks geeft internet aan dat een artikel niet voorradig is...
Oooow ik wil niet zeggen dat de EKTORP chaise-lounge perse op voorraad is he...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef Furia het volgende:
[..]
Gelukkig, anders kan ik wel fluiten naar mijnEktorp
Maar hoe kom je nu bij alle losse elementen van de TYLOSAND (Ik kan alleen nog maar voorbeelden van combinaties vinden) (al gevonden) en bij die krukjes van ¤2,95 (waar ik de naam niet meer van weet), die zie ik niet meer staan.quote:
krukjes forby en die werden uitverkocht voor 1,95 dus kan zijn datz e eruit zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:28 schreef maok het volgende:
[..]
Maar hoe kom je nu bij alle losse elementen van de TYLOSAND (Ik kan alleen nog maar voorbeelden van combinaties vinden) (al gevonden) en bij die krukjes van ¤2,95 (waar ik de naam niet meer van weet), die zie ik niet meer staan.
Had ik dus toch naar de plundera moeten gaan. Weet iemand nog iets vervangends? Dus stapelbaar, goedkoop en liever niet van hout?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
krukjes forby en die werden uitverkocht voor 1,95 dus kan zijn datz e eruit zijn
Utrecht meldt zich en ik moet om 18uur beginnen ik zal voor je kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:53 schreef maok het volgende:
[..]
Had ik dus toch naar de plundera moeten gaan. Weet iemand nog iets vervangends? Dus stapelbaar, goedkoop en liever niet van hout?
Of als hier een medewerker uit Groningen, Amersfoort of Utrecht rondloopt: Zijn er nog een aantal bij jullie? (Ik zoek er in totaal 10, witte en groene)
Dank jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht meldt zich en ik moet om 18uur beginnen ik zal voor je kijken
nee,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:16 schreef WaVe het volgende:
Om even in te haken op de matrassendiscussie: Ik heb een ikea bed van 160*220. Dit bestaat uit 2 matrassen van 80*220, met z'n foam T in de kuil in het midden. Nu zou ik graag een dekmatras van 160*220 eroverheen doen om en de matrassen te beschermen en van die kuil af te zijn.
Ik zie alleen op de website dat alleen de timan (die ik best dik vind) er in 220 is, en dan alleen in 90*220 of in 180*220...
Zijn of komen er ook dekmatrassen in 160*220??
Daar komt geloof ik ook nog een passende salontafel bij...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
de nieuwe billy vind ik wel wat hebben
[afbeelding]
die wil ik dan wellicht wel hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar komt geloof ik ook nog een passende salontafel bij...
(van de LACK serie)
Ooow dan kun je straks je lol op met de nieuwe LACK tafeltjes en KLIPPAN banken...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die wil ik dan wellicht wel hebben
motiefjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |