MALM wit komt voor zover ik weet helaas niet in het assortiment...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:33 schreef PM-girl het volgende:
Wij hebben twee dingen op het oog, die eigenlijk beiden niet in de goede kleur te koop zijn. Is het zinvol te wachten totdat ze wel in de goede kleur komen of niet?
Het gaat om de Malm tvkast, die zouden we graag in het wit willen.
En om de Besta kast, we willen de schuifpanelen van 1,28 in de kleur Norum (glanzend wit), maar ook die bestaan niet.
Wie weet raad?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
MALM wit komt voor zover ik weet helaas niet in het assortiment...
Maar... de BESTA NORUM deuren in 60x128 komen (...) eraan!
Op dit moment is de eerste uitlevering alleen wel uitgesteld tot week 32 ongeveer...
Jah naja... ik denk dat de achterliggende gedachte is, dat het binnen het assortiment tv-meubelen moest passen... en daar is al heul veul in het wit... dus waarschijnlijk is met die informatie in het achterhoofd besloten MALM niet in het wit te doen... ze hadden em beter een andere naam kunnen geven...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wel raar vind ik, die Malm. De andere varianten zijn er wel in wit, maar de tv-kast niet. En schilderen werkt ook niet he![]()
code1000 houdt niks meer in dan een voorwaarschuwing voor het personeel dat het ontruimd kan gaan worden. Ze kunnen dat ook over de intercom roepen voor alle klanten maar dan loop je de kans dat er altijd een aantal klanten in de stress schieten en paniekerig worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:55 schreef -lucas- het volgende:
Gisteren code 1000 in IKEA Amsterdam
Was er met m'n vader en m'n vriendin (pa heeft de auto, vriendin heeft de touwtjes in handen...), "mededeling voor het personeel; code 1000".
Wij geen idee wat dat was maar we gingen elkaar een beetje opfokken (is code 1000 nou nog steeds niet ontmanteld?), we dachten dat het een diefstal was ofzo. Bleek dat er tenminste 1 maar ik denk een aantal autos uitgefikt waren in de garage...
Code 1000 bleek uiteindelijk "brand" te betekenen, koste ons drie medewerkers om daar achter te komen:
1) restaurant - denk je dat we ons eten nog op tijd op kunnen krijgen door code 1000? Zij: weten jullie wat code 1000 is dan?! wij: euhm... wat dan? zij: ja... dat mag ik niet zeggen
2) kassa - we liepen nog even te praten over code 1000 - zij, met grote ogen: hebben jullie dat gehoord dan? :-0 ...het was over de intercom... Zij: ja, ik hoop dat het meevalt!! Wij:![]()
3) meneer bij de info balie: ik: ja, er zijn zeker wat autos uitgebrand he, ivm met code 1000 - hij: ja, code 1000 is idd brand in het algemeen, dan gaan meteen alle branddeuren dicht enzo
...als ze datn ou gewoon zeggen
Bij het wegrijden zagen we idd een volledig uitgebrande auto
Haha, elke keer als wij het over code 1000 hadden zag je bij personeel de ogen groter worden of ineens opkijken, ja, dat helptquote:Op zondag 1 juli 2007 12:14 schreef kalinho het volgende:
[..]
code1000 houdt niks meer in dan een voorwaarschuwing voor het personeel dat het ontruimd kan gaan worden. Ze kunnen dat ook over de intercom roepen voor alle klanten maar dan loop je de kans dat er altijd een aantal klanten in de stress schieten en paniekerig worden.
oproep voor bedrijfshulpverleningquote:Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef maedel het volgende:
wij hadden laatst in Heerlen een code 500. Wat is dat dan?
*nieuwsgierig is
als in "pleisterplakservice" ofzo?quote:
pleister plakken kunnen we zelf wel maar zodra het meer is dan een pleister is het code 500 jaquote:Op zondag 1 juli 2007 14:12 schreef maedel het volgende:
[..]
als in "pleisterplakservice" ofzo?
Wa's daar nou spannend aan?
uhuh. Dan valt een kind bv op zn achterhoofd, huilen natuurlijk. En dan komen er vervolgens uit alle hoeken en gaten 10-40 BHV'ers op die bult afstormenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pleister plakken kunnen we zelf wel maar zodra het meer is dan een pleister is het code 500 ja
dat kan wel... maar dat valt buiten het normale pakket inderdaad...quote:Op maandag 2 juli 2007 15:57 schreef Budah het volgende:
Ik ben leuk aan de slag met de ikea home planner unit en heb nu een leuk keukentje ontworpen. Ikea biedt diverse ondersteunende diensten voor het inbouwen en inmeten van keukens, maar nu is mijn vraag; wordt de oude er dan ook uitgesloopt of valt dit buiten het pakket.
Rest werk is idd op basis van uurloon! Wel voordelig om je gehele keuken door één bedrijf te laten doen!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dat kan wel... maar dat valt buiten het normale pakket inderdaad...
Het montage/installatiebedrijf zal dan waarschijnlijk de normale uurlonen rekenen...
Duidelijk,quote:Op maandag 2 juli 2007 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dat kan wel... maar dat valt buiten het normale pakket inderdaad...
Het montage/installatiebedrijf zal dan waarschijnlijk de normale uurlonen rekenen...
Euh naja nee daar valt niets over te zeggen omdat IKEA daarover geen afspraken heeft gemaakt. Elk bedrijf kan en zal dan zijn eigen kosten berekenen....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:19 schreef Budah het volgende:
[..]
Duidelijk,
Valt er wat te zeggen over dit uurloon?
Vraag 2: Ik heb nu een keuken samengesteld van rond de 2500 eu, kan ik voor montage eenzelfde bedrag aanhouden of moet ik op veel minder/meer rekenen?
Grof gerekend 1/3 van die prijs, dan zit je aardig in de juiste richting. Werkblad berekening doet het keukenprogramma niet helemaal goed, wanneer je een maatwerkblad met bijv. spoelbak ingefreesd en waterkering wilt betaal je meer dan het programma aangeeftquote:Op maandag 2 juli 2007 19:19 schreef Budah het volgende:
[..]
Duidelijk,
Valt er wat te zeggen over dit uurloon?
Vraag 2: Ik heb nu een keuken samengesteld van rond de 2500 eu, kan ik voor montage eenzelfde bedrag aanhouden of moet ik op veel minder/meer rekenen?
De hasselback is 10cm dikker (ofzoiets) en de hedfors ligt primaquote:Op maandag 2 juli 2007 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat (behalve de prijs) het verschil is tussen de Sultan Hasselback of de Sultan Hedfors matras? Bij de Hedfors staat er ook niet bij of het een stevig of soepel matras is, maar verder komen de specificaties best wel overeen. Iemand die me wat wijzer kan maken?
Dan zal ik morgen eens gaan testliggen, het scheelt toch 100 euro, dus dan kan dat dekmatras er ook wel bijquote:Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
De hasselback is 10cm dikker (ofzoiets) en de hedfors ligt prima![]()
(ik stond voor dezelfde keuze en na uitvoerig testen in de winkel merkte ik nog steeds weinig verschil. Ben dus voor de hedfors gegaan)
Ik heb 2x 90 cm brede hedfors en een 180 brede Timan. Dan heb je ook geen naad in het middenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zal ik morgen eens gaan testliggen, het scheelt toch 100 euro, dus dan kan dat dekmatras er ook wel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |