abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50805109
Ik zie opeens IKEA reclame op de frontpage?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_50810544
de www.ikea.nl/plundra is nog steeds oud...
kan ik ergens een indruk krijgen wat er bij Ikea Breda is?

of moet ik perse meer dan 1.5 uur rijden als ik het teweten wil komen? (ernaartoe gaan dus)
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
  maandag 25 juni 2007 @ 08:57:50 #128
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50810570
Tnx Adelante!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50811747
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:56 schreef dromewaris het volgende:
de www.ikea.nl/plundra is nog steeds oud...
kan ik ergens een indruk krijgen wat er bij Ikea Breda is?

of moet ik perse meer dan 1.5 uur rijden als ik het teweten wil komen? (ernaartoe gaan dus)
Ik geloof niet dat er ergens een overzicht is van wat er in de plundra is in Breda. Maar ik zal morgen es kijken
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_50812307
Bij een aantal vestigingen waaronder Heerlen, kan je wel de aanbiedingen zien. Ik ga er vanuit dat die aanbiedingen ook in Breda zijn. Maar uiteraard is dat maar een kleine selectie.
pi_50814116
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er ergens een overzicht is van wat er in de plundra is in Breda. Maar ik zal morgen es kijken
Ja graag graag

en hopen dat het er donderdag nog beetje is, want woensdag kan ik helaas niet

Met name een boxspring zoek ik nog voor 2 personen met de topper.. (dekmatras)
ben ook nog op zoek naar laminaat
en dan nog allerlij spulletjes om mijn huisje waar ik 2 juli de sleutel krijg, aan te kleden

can't wait
pi_50815025
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Syytön het volgende:
Bij een aantal vestigingen waaronder Heerlen, kan je wel de aanbiedingen zien. Ik ga er vanuit dat die aanbiedingen ook in Breda zijn. Maar uiteraard is dat maar een kleine selectie.
euh.. nee dat gaat niet zomaar op... Iedere vestiging bepaald zijn eigen aanbiedingen.

Het kan bijvoorbeeld zijn dat een bepaald artikel in Heerlen nog wel in grote aantallen voorradig is, maar dat Breda dit artikel al heeft uitverkocht... Verder kunnen prijzen per vestiging verschillen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50815319
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef dromewaris het volgende:

[..]

Ja graag graag

en hopen dat het er donderdag nog beetje is, want woensdag kan ik helaas niet

Met name een boxspring zoek ik nog voor 2 personen met de topper.. (dekmatras)
ben ook nog op zoek naar laminaat
en dan nog allerlei spulletjes om mijn huisje waar ik 2 juli de sleutel krijg, aan te kleden

can't wait
Er zitten voor zover ik nu weet geen boxsprings, dekmatrassen of laminaat in de Plundra... het gaat om artikelen die echt uit het assortiment gaan en uitverkocht worden; deze categorieën zijn er niet bij helaas...
pi_50815621
Geen laminaat inderdaad...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50816282
qua laminaat is de keuze best moeilijk...
de middenmoot van 4.95 viden we niet mooi...
dus word het of die van 3.95 / m² of die van 8.95 / m²

nu vinden we die van 3.95 eigenlijk net zo mooi, echter zou dit nu veel uitmaken in kwaliteit?
1e vloer voor een 1 huisje?

ik bedoel ligt die van 8.95 makkelijk 15 jaar tegenover 5 jaar voor die andere of?
pi_50816954
Even een vraagje voor de Ikea-medewerkers onder ons...

Ik wil vanavond een kledingkast gaan bestellen. Hij is op voorraad en ik wil hem graag thuisbezorgd hebben. Hebben jullie enig idee hoe lang dit kan gaan duren?

Alvast bedankt!!
It is your friends who make your world!
pi_50817026
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:51 schreef Ikiskoel het volgende:
Even een vraagje voor de Ikea-medewerkers onder ons...

Ik wil vanavond een kledingkast gaan bestellen. Hij is op voorraad en ik wil hem graag thuisbezorgd hebben. Hebben jullie enig idee hoe lang dit kan gaan duren?

Alvast bedankt!!
Euhm dat ligt er een beetje aan bij welke vestiging je de kast gaat kopen en hoever je van deze vestiging af woont... wellicht kun je beter even bellen met 0900-2354532. Zij hebben als het goed is een overzicht met de transportinformatie van de diverse vestigingen.
pi_50817155
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef dromewaris het volgende:

nu vinden we die van 3.95 eigenlijk net zo mooi, echter zou dit nu veel uitmaken in kwaliteit?

ik bedoel ligt die van 8.95 makkelijk 15 jaar tegenover 5 jaar voor die andere of?
Naja je hebt op de TUNDRA vloer 15 jaar garantie en op de ander niet... kijk het ligt er ook maar net aan hoe lang je in dit huisje denkt te blijven wonen... hoewel als het een koopwoning is, kan een goedgelegde laminaatvloer absluut van meerwaarde zijn bij een eventuele verkoop.
pi_50817250
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm dat ligt er een beetje aan bij welke vestiging je de kast gaat kopen en hoever je van deze vestiging af woont... wellicht kun je beter even bellen met 0900-2354532. Zij hebben als het goed is een overzicht met de transportinformatie van de diverse vestigingen.
Kast wordt gekocht in Haarlem, wij wonen zelf in Leiden. Hij is in Haarlem op voorraad, vandaar die keuze. Heb je dan een idee hoe lang het gaat duren?
It is your friends who make your world!
  maandag 25 juni 2007 @ 13:14:28 #140
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_50817704
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef dromewaris het volgende:

Die van 3,95 schijnt een stuk lastiger zijn om te leggen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_50817797
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja je hebt op de TUNDRA vloer 15 jaar garantie en op de ander niet... kijk het ligt er ook maar net aan hoe lang je in dit huisje denkt te blijven wonen... hoewel als het een koopwoning is, kan een goedgelegde laminaatvloer absluut van meerwaarde zijn bij een eventuele verkoop.
Het is een koophuisje ja

en boven willen we alles onder de laminaat (overloop en 2 slaapkamers) beneden de woonkamer en de keuken

boven 40 en beneden 40 is zo'n 80 m²

Ik wil het mezelf echter wel moeilijk gaan maken...
ik heb het nog nooit eerder gelegd, maar ik zou het het liefst diagonaal leggen, en tevens zonder drempels..
de deur naar de keuken gaat eruit en word een open doorgang, dus willen we ook het parket doorleggen en dan ook nog eens diagonaal...
  maandag 25 juni 2007 @ 13:20:54 #142
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_50817877
Ik vind de TYLOSAND zo tof, die ga ik mischien kopen. Ik ga dan voor de oranje, een 3 zitter, een 1 zitter en 1 of 2 voetenbankjes. Ik wil eigenlijk 2 voetenbankjes omdat er dan een groot rechthoekige relax bank/bed van gemaakt kan worden. (en eventueel op geslapen kan worden door 2 personen)

Zijn er mensen die hem hebben? Hoe bevalt hij?

Dit zeg maar dan zonder de 2 zitter links en met de voetenbankjes
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_50818679
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:17 schreef dromewaris het volgende:

[..]

Het is een koophuisje ja

en boven willen we alles onder de laminaat (overloop en 2 slaapkamers) beneden de woonkamer en de keuken

boven 40 en beneden 40 is zo'n 80 m²

Ik wil het mezelf echter wel moeilijk gaan maken...
ik heb het nog nooit eerder gelegd, maar ik zou het het liefst diagonaal leggen, en tevens zonder drempels..
de deur naar de keuken gaat eruit en word een open doorgang, dus willen we ook het parket doorleggen en dan ook nog eens diagonaal...
Diagonaal leggen houdt over het algemeen in dat je relatief VEEL zaagafval krijgt en dat het in hoeken ff moeilijk zagen is. Zonder drempels kan, mits het oppervlak niet te groot wordt of je moet met onderbrekingsprofielen werken; leg je het laminaat door op een groter oppervlak dan kan het niet genoeg 'werken' en loop je kans dat het omhoog komt als het tegen de muren aan omhoog gedrukt wordt.
pi_50819209
boven wil ik het rechtuit leggen, misschien zonder drempels tussen overloop en slaapkamer.. ben erg nog niet uit...

benenden heb ik een L woonkamer waarbij het lange deel best slam is tenopzichte van het andere deel...

Dus wil ik het daar diagonaal leggen om het er beter uit te laten komen. ik doe gewoon eerst boven, en als 2e het diagonale

ik las overigens ergens 7%, dus rond maar af naar 10% meer afval..
tjah kan er dan ook nog wel bij he..
pi_50824770
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

euh.. nee dat gaat niet zomaar op... Iedere vestiging bepaald zijn eigen aanbiedingen.

Het kan bijvoorbeeld zijn dat een bepaald artikel in Heerlen nog wel in grote aantallen voorradig is, maar dat Breda dit artikel al heeft uitverkocht... Verder kunnen prijzen per vestiging verschillen...
Van een aantal vestigingen zag ik dat ze exact dezelfde aanbiedingen hadden tegen dezelfde prijs. Dat ze niet bij elke vestiging hetzelfde hebben zei ik ook niet.
pi_50852497
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef Allan24 het volgende:

[..]

just wanna say, i'm waiting for you
Echt top dat je ff wou kijken, scheelt weer zolang rijden he mocht het "nix" zijn voor me.
Als het wel wat is krijg je kop koffie op mijn family card haha
pi_50852941
Kunnen jullie niks aan die reteirritante radioreclames doen?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:10:38 #148
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50857381
Wij gaan kijken voor een grote Besta-wandkast. Ik vind het jammer dat veel meubels van Ikea met fineer zijn uitgevoerd. Klopt het dat de witte serie van Besta 'echt' gelakt is?
Ik vind het zo lastig te bedenken hoe ik de combinatie zou willen, er zijn zoveel mogelijkheden!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50875428
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:10 schreef PM-girl het volgende:
Wij gaan kijken voor een grote Besta-wandkast. Ik vind het jammer dat veel meubels van Ikea met fineer zijn uitgevoerd. Klopt het dat de witte serie van Besta 'echt' gelakt is?
Ik vind het zo lastig te bedenken hoe ik de combinatie zou willen, er zijn zoveel mogelijkheden!
Ja hij is wel 'echt' gelakt... alleen is het nog steeds geen massief hout, maar een Board On Frame artikel...
pi_50887552
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef dromewaris het volgende:

[..]

just wanna say, i'm waiting for you
Echt top dat je ff wou kijken, scheelt weer zolang rijden he mocht het "nix" zijn voor me.
Als het wel wat is krijg je kop koffie op mijn family card haha
Ik heb het nagekeken maar d'r was niemand die me aan een overzicht kon helpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')