Ik geloof niet dat er ergens een overzicht is van wat er in de plundra is in Breda. Maar ik zal morgen es kijkenquote:Op maandag 25 juni 2007 08:56 schreef dromewaris het volgende:
de www.ikea.nl/plundra is nog steeds oud...
kan ik ergens een indruk krijgen wat er bij Ikea Breda is?
of moet ik perse meer dan 1.5 uur rijden als ik het teweten wil komen? (ernaartoe gaan dus)
Ja graag graagquote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er ergens een overzicht is van wat er in de plundra is in Breda. Maar ik zal morgen es kijken
euh.. nee dat gaat niet zomaar op... Iedere vestiging bepaald zijn eigen aanbiedingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Syytön het volgende:
Bij een aantal vestigingen waaronder Heerlen, kan je wel de aanbiedingen zien. Ik ga er vanuit dat die aanbiedingen ook in Breda zijn. Maar uiteraard is dat maar een kleine selectie.
Er zitten voor zover ik nu weet geen boxsprings, dekmatrassen of laminaat in de Plundra... het gaat om artikelen die echt uit het assortiment gaan en uitverkocht worden; deze categorieën zijn er niet bij helaas...quote:Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef dromewaris het volgende:
[..]
Ja graag graag![]()
en hopen dat het er donderdag nog beetje is, want woensdag kan ik helaas niet
Met name een boxspring zoek ik nog voor 2 personen met de topper.. (dekmatras)
ben ook nog op zoek naar laminaat
en dan nog allerlei spulletjes om mijn huisje waar ik 2 juli de sleutel krijg, aan te kleden![]()
can't wait
Euhm dat ligt er een beetje aan bij welke vestiging je de kast gaat kopen en hoever je van deze vestiging af woont... wellicht kun je beter even bellen met 0900-2354532. Zij hebben als het goed is een overzicht met de transportinformatie van de diverse vestigingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:51 schreef Ikiskoel het volgende:
Even een vraagje voor de Ikea-medewerkers onder ons...
Ik wil vanavond een kledingkast gaan bestellen. Hij is op voorraad en ik wil hem graag thuisbezorgd hebben. Hebben jullie enig idee hoe lang dit kan gaan duren?
Alvast bedankt!!
Naja je hebt op de TUNDRA vloer 15 jaar garantie en op de ander niet... kijk het ligt er ook maar net aan hoe lang je in dit huisje denkt te blijven wonen... hoewel als het een koopwoning is, kan een goedgelegde laminaatvloer absluut van meerwaarde zijn bij een eventuele verkoop.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef dromewaris het volgende:
qua laminaat is de keuze best moeilijk...
de middenmoot van 4.95 viden we niet mooi...
dus word het of die van 3.95 / m² of die van 8.95 / m²
nu vinden we die van 3.95 eigenlijk net zo mooi, echter zou dit nu veel uitmaken in kwaliteit?
1e vloer voor een 1 huisje?
ik bedoel ligt die van 8.95 makkelijk 15 jaar tegenover 5 jaar voor die andere of?
Kast wordt gekocht in Haarlem, wij wonen zelf in Leiden. Hij is in Haarlem op voorraad, vandaar die keuze. Heb je dan een idee hoe lang het gaat duren?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm dat ligt er een beetje aan bij welke vestiging je de kast gaat kopen en hoever je van deze vestiging af woont... wellicht kun je beter even bellen met 0900-2354532. Zij hebben als het goed is een overzicht met de transportinformatie van de diverse vestigingen.
Die van 3,95 schijnt een stuk lastiger zijn om te leggen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef dromewaris het volgende:
qua laminaat is de keuze best moeilijk...
de middenmoot van 4.95 viden we niet mooi...
dus word het of die van 3.95 / m² of die van 8.95 / m²
nu vinden we die van 3.95 eigenlijk net zo mooi, echter zou dit nu veel uitmaken in kwaliteit?
1e vloer voor een 1 huisje?
ik bedoel ligt die van 8.95 makkelijk 15 jaar tegenover 5 jaar voor die andere of?
Het is een koophuisje jaquote:Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja je hebt op de TUNDRA vloer 15 jaar garantie en op de ander niet... kijk het ligt er ook maar net aan hoe lang je in dit huisje denkt te blijven wonen... hoewel als het een koopwoning is, kan een goedgelegde laminaatvloer absluut van meerwaarde zijn bij een eventuele verkoop.
Diagonaal leggen houdt over het algemeen in dat je relatief VEEL zaagafval krijgt en dat het in hoeken ff moeilijk zagen is. Zonder drempels kan, mits het oppervlak niet te groot wordt of je moet met onderbrekingsprofielen werken; leg je het laminaat door op een groter oppervlak dan kan het niet genoeg 'werken' en loop je kans dat het omhoog komt als het tegen de muren aan omhoog gedrukt wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:17 schreef dromewaris het volgende:
[..]
Het is een koophuisje ja
en boven willen we alles onder de laminaat (overloop en 2 slaapkamers) beneden de woonkamer en de keuken
boven 40 en beneden 40 is zo'n 80 m²
Ik wil het mezelf echter wel moeilijk gaan maken...
ik heb het nog nooit eerder gelegd, maar ik zou het het liefst diagonaal leggen, en tevens zonder drempels..
de deur naar de keuken gaat eruit en word een open doorgang, dus willen we ook het parket doorleggen en dan ook nog eens diagonaal...
Van een aantal vestigingen zag ik dat ze exact dezelfde aanbiedingen hadden tegen dezelfde prijs. Dat ze niet bij elke vestiging hetzelfde hebben zei ik ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
euh.. nee dat gaat niet zomaar op... Iedere vestiging bepaald zijn eigen aanbiedingen.
Het kan bijvoorbeeld zijn dat een bepaald artikel in Heerlen nog wel in grote aantallen voorradig is, maar dat Breda dit artikel al heeft uitverkocht... Verder kunnen prijzen per vestiging verschillen...
just wanna say, i'm waiting for youquote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er ergens een overzicht is van wat er in de plundra is in Breda. Maar ik zal morgen es kijken
Ja hij is wel 'echt' gelakt... alleen is het nog steeds geen massief hout, maar een Board On Frame artikel...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:10 schreef PM-girl het volgende:
Wij gaan kijken voor een grote Besta-wandkast. Ik vind het jammer dat veel meubels van Ikea met fineer zijn uitgevoerd. Klopt het dat de witte serie van Besta 'echt' gelakt is?
Ik vind het zo lastig te bedenken hoe ik de combinatie zou willen, er zijn zoveel mogelijkheden!
Ik heb het nagekeken maar d'r was niemand die me aan een overzicht kon helpenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef dromewaris het volgende:
[..]
just wanna say, i'm waiting for you
Echt top dat je ff wou kijken, scheelt weer zolang rijden he mocht het "nix" zijn voor me.
Als het wel wat is krijg je kop koffie op mijn family cardhaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |