abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50617568
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef super-muffin het volgende:
Dat komt toch gewoon op de website of niet?
Het is aan de vestiging om dat online te zetten. Maar ik ga er vanuit dat de meesten dit wel zullen doen inderdaad...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 18:58:10 #77
154392 Vodkat
Honda V4 Power
pi_50624055
Ik heb ook mail gehad over de Plundra en zit ook te wachten tot de website wordt aangepast zodat ik kan zien wat ik wil gaan kopen

Ik heb een aantal dingen op het oog en hoop dat ze bij de Plundra artikelen zitten!!

- Aneboda bedframe
- Sultan Hustad matras
- Besta Burs tv meubel
- Besta Burs wandplank
- Tundra kliklaminaat middenbruin
- Besta open kast + deurtjes etc.

Dus ... I have my fingers crossed!!

PS. Ik ga altijd naar Ikea Eindhoven, dus als iemand wat weet ....
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:04:04 #78
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50624260
Let wel, plundra is er meestal voor de uitgaande artikelen. In de winkel (in Duiven iig) zijn al veel artikelen met OP=OP beprijsd, deze komen ook in de PLUNDRA! terecht...
pi_50628910
quote:
Op maandag 18 juni 2007 17:40 schreef kalinho het volgende:

[..]

En jij hebt als trainer aan volwassen mensen uitgelegd dat ze "hun eigen collega"moeste ontwerpen

of dat je in een kring ging zitten met de rug naar elkaar toe, en dat dan 1 iemand een getal zei, en de volgende daarna
grow up
Kunnen jullie dan de essentie van deze oefeningen uitleggen..?
pi_50630095
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef Vodkat het volgende:
Ik heb ook mail gehad over de Plundra en zit ook te wachten tot de website wordt aangepast zodat ik kan zien wat ik wil gaan kopen

Ik heb een aantal dingen op het oog en hoop dat ze bij de Plundra artikelen zitten!!

- Aneboda bedframe
- Sultan Hustad matras
- Besta Burs tv meubel
- Besta Burs wandplank
- Tundra kliklaminaat middenbruin
- Besta open kast + deurtjes etc.

Dus ... I have my fingers crossed!!

PS. Ik ga altijd naar Ikea Eindhoven, dus als iemand wat weet ....
Het enige artikel waarmee je nog een beetje kans maakt is het ANEBODA bedframe... en dan alleen in het berken... (en wellicht het matras)

De BESTA serie is net nieuw en ondervindt nog geen wijzigingen.
Verder gaat ook de TUNDRA vloer nog niet uit het assortiment...

sorry...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50640941
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:21 schreef dromewaris het volgende:

Ik heb geen idee hoe zo'n plundera eraan toe gaat.
maar mijn vraag is eigenlijk beetje of de 2e dag ook nog de moeite is, of zijn alle "mooie" of "goedkope" dingen dan al weg van de eerste dag? of wordt dit constant aangevuld?
nogmaals mijn vraag...

is de 2e dag van een plundra ook nog de moeite? of is alles dan al op?
het gaat om Breda
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_50641851
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:05 schreef RedSonya het volgende:
Ik heb een vraagje aan de Ikea medewerkers van Breda:

Ik ben al een tijdje aan het wachten op
LJUSDAL Glasplaat frosted glas 79x19 cm (dus niet de zwarte variant)

[afbeelding]

Hij is al een tijdje op, maar er stonden er nog heel veel in voorraad. Deze voorraad is door iemand verwijderd en dan zouden de glasplaten opnieuw besteld worden. Inmiddels wacht ik al een paar weken tot ze aanwezig zijn. Internet in de gaten houden werkt niet, omdat ze daar nog steeds voorradig zijn!

Zou iemand van de vestiging Breda een seintje kunnen geven aan mij als ze weer voorradig zijn, of zien wanneer ze weer binnenkomen???

Alvast heel erg bedankt!!!
Genoteerd ik zal het eens nakijken!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_50641892
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 07:48 schreef dromewaris het volgende:

[..]

nogmaals mijn vraag...

is de 2e dag van een plundra ook nog de moeite? of is alles dan al op?
het gaat om Breda
Ik weet niet precies wat er allemaal in de PLUNDRA komt. Over het algemeen geldt wel, als je iets per se wil hebben, hoe eerder je bent hoe meer kans je hebt dat er nog voorraad is. Maar, ik moet zeggen, de PLUNDRA spreekt niet meer zo veel tot de verbeelding als vroeger, dus of je nu op de 1e of de 2e dag gaat, dat maakt niet echt uit volgens mij.
pi_50642851
Hopelijk hebben ze nog een mooie tafel + stoelen in de PLUNDRA.. en dan niet die lelijke JOKKMOKK of zo'n plastic tafel.
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:20:56 #85
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_50644074
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:49 schreef JDude het volgende:

[..]

Stelregel: alles wat in het magazijn staat is puick.
Zogauw ze het uit het DC moeten toveren bij Ikea, niet aan beginnen!
We willen de hoekbank (2 x 2) ektorp, die hadden we in barendrecht gezien en die meneer daar zei, oh bij ons is ie op voorraad dat zal in delft ook wel zo zijn, daar kan je makkelijk mee wachten, maar als ik nu online kijk bij de voorraad is ie zowel in delft als barendrecht niet op voorraad. Dus nu is eigenlijk mijn vraag moeten we op zoek naar een andere bank of is er kans dat ie tegen half/eind augustus weer op voorraad is en dat we zonder problemen kunnen bestellen en laten bezorgen.

En voor dat bezorgen, we gaan op de 3e verdieping wonen, komen daar nog extra kosten bij en wat kost bezorgen sowieso? We verhuizen naar Voorburg.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:45:33 #86
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_50644895
Ons werd toen verteld dat bezorging gratis is, wanneer het artikel niet direct uit magazijn geleverd kan worden.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:46:18 #87
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50644926
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
Ons werd toen verteld dat bezorging gratis is, wanneer het artikel niet direct uit magazijn geleverd kan worden.
Klopt! En dat is in elke vestiging het geval.
pi_50648420
en als je een 5 artikelen koopt, moet je dan 5 keer bezorgkosten betalen?
of maakt het niet meer uit hoeveel je dan laat bezorgen?
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_50648476
Ik heb een keuken besteld bij de ikea en nu hoor ik vanochtend dat de oplevering van mijn huis met een maand verschoven is.
Heb ik nu een probleem?(met de keuken dan)
Fuck with a Hooker, get rucked.
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:29:00 #90
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50648953
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik heb een keuken besteld bij de ikea en nu hoor ik vanochtend dat de oplevering van mijn huis met een maand verschoven is.
Heb ik nu een probleem?(met de keuken dan)
Wanneer zou die geleverd moeten worden? En wanneer is die besteld?
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:29:33 #91
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50648971
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:15 schreef dromewaris het volgende:
Bezorgkosten gaan op gewicht en postcode...

Wordt tijd dat er een stukje over in de OP komt
pi_50649841
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:29 schreef WebForce het volgende:

[..]

Wanneer zou die geleverd moeten worden? En wanneer is die besteld?
Hij is 2 weken terug besteld en ik zou gebeld worden op 17 juli maar omdat de oplevering een maand vertraagt is wil ik dat ding dus ook een maand later hebben.
Fuck with a Hooker, get rucked.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:15:49 #93
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50650607
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef LamstraalASD het volgende:

[..]

Hij is 2 weken terug besteld en ik zou gebeld worden op 17 juli maar omdat de oplevering een maand vertraagt is wil ik dat ding dus ook een maand later hebben.
Zit er een maatwerkblad bij? Zo ja dan moet de order geannuleerd worden en er weer opnieuw ingezet worden, dit kan zonder vertraging van de order. Bel nu gelijk even naar 0900-BELIKEA en regel het met je vestiging.
pi_50655643
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:46 schreef WebForce het volgende:

[..]

Klopt! En dat is in elke vestiging het geval.
Tenzij het normaal wel uit voorraad leverbaar is, maar nu is uitverkocht.
Het gaat alleen om artikelen die standaard niet uit voorraad leverbaar zijn.
pi_50655661
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:15 schreef WebForce het volgende:

[..]

Zit er een maatwerkblad bij? Zo ja dan moet de order geannuleerd worden en er weer opnieuw ingezet worden, dit kan zonder vertraging van de order. Bel nu gelijk even naar 0900-BELIKEA en regel het met je vestiging.
Een maatwerkblad kan niet worden geannuleerd!
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:51:00 #96
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50656219
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Een maatwerkblad kan niet worden geannuleerd!
Zeker wel, gewoon even met Jutta bellen
pi_50657885
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef WebForce het volgende:

[..]

Zeker wel, gewoon even met Jutta bellen

Ik mail regelmatig met Jutta, en ze doet niet vaak lief tegen me
pi_50675881
van wat voor kwaliteit is de Kvist bamboe-vloer van ikea? krast het snel, is ie over een paar jaar nog steeds mooi?
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_50678119
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef Spookje81 het volgende:

[..]

We willen de hoekbank (2 x 2) ektorp, die hadden we in barendrecht gezien en die meneer daar zei, oh bij ons is ie op voorraad dat zal in delft ook wel zo zijn, daar kan je makkelijk mee wachten, maar als ik nu online kijk bij de voorraad is ie zowel in delft als barendrecht niet op voorraad. Dus nu is eigenlijk mijn vraag moeten we op zoek naar een andere bank of is er kans dat ie tegen half/eind augustus weer op voorraad is en dat we zonder problemen kunnen bestellen en laten bezorgen.

En voor dat bezorgen, we gaan op de 3e verdieping wonen, komen daar nog extra kosten bij en wat kost bezorgen sowieso? We verhuizen naar Voorburg.
Dan zal ik als Barendrechtse expert het eens even vertellen

de postcode van voorburg weet ik niet, maar zolang dat niet boven de 3500, of onder de 2900 zit zit je dus maximaal in regio 2. enkele uitzonderingen bij postcode 3200 daargelaten. Regio 3 is daarbuiten.
De standaardprijs is 29 euro. Voor regio 1. Dat is rdam, barendrecht, capelle, etc. niet echt ver v.d. vestiging. Voor 29 euro staat het op de grond. Vervolgens komt er voor 3 etages 21 euro bij. MITS het onder de 100 kilo is
En tot zover het uit mn hoofd gedeelte ik ga morgen wel ff kijken hoe het précies zit.

@Webforce: zo'n ding in de OP heeft geen zin omdat dat voor elke vestiting anders is. Hier uit de printer komen vaak zat vrachtbrieven uit 088, 403 etc etc rollen en overal is het weer net iets anders
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_50678230
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:15 schreef dromewaris het volgende:
Nja dat ligt eraan. Als je het koopt en laat bezorgen...en bv een dag na aankomst weer wat laat bezorgen moet je het weer opnieuw betalen. Als je in de winkel bv. 9 karren aan spullen hebt en 5x heen en weer naar de balie loopt met die karren is het 1 prijs
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')