Het is aan de vestiging om dat online te zetten. Maar ik ga er vanuit dat de meesten dit wel zullen doen inderdaad...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef super-muffin het volgende:
Dat komt toch gewoon op de website of niet?
Kunnen jullie dan de essentie van deze oefeningen uitleggen..?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:40 schreef kalinho het volgende:
[..]
En jij hebt als trainer aan volwassen mensen uitgelegd dat ze "hun eigen collega"moeste ontwerpen![]()
of dat je in een kring ging zitten met de rug naar elkaar toe, en dat dan 1 iemand een getal zei, en de volgende daarna![]()
grow up
Het enige artikel waarmee je nog een beetje kans maakt is het ANEBODA bedframe... en dan alleen in het berken... (en wellicht het matras)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef Vodkat het volgende:
Ik heb ook mail gehad over de Plundra en zit ook te wachten tot de website wordt aangepast zodat ik kan zien wat ik wil gaan kopen
Ik heb een aantal dingen op het oog en hoop dat ze bij de Plundra artikelen zitten!!![]()
- Aneboda bedframe
- Sultan Hustad matras
- Besta Burs tv meubel
- Besta Burs wandplank
- Tundra kliklaminaat middenbruin
- Besta open kast + deurtjes etc.
Dus ... I have my fingers crossed!!![]()
PS. Ik ga altijd naar Ikea Eindhoven, dus als iemand wat weet ....![]()
nogmaals mijn vraag...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:21 schreef dromewaris het volgende:
Ik heb geen idee hoe zo'n plundera eraan toe gaat.
maar mijn vraag is eigenlijk beetje of de 2e dag ook nog de moeite is, of zijn alle "mooie" of "goedkope" dingen dan al weg van de eerste dag? of wordt dit constant aangevuld?
Genoteerdquote:Op maandag 18 juni 2007 18:05 schreef RedSonya het volgende:
Ik heb een vraagje aan de Ikea medewerkers van Breda:
Ik ben al een tijdje aan het wachten op
LJUSDAL Glasplaat frosted glas 79x19 cm (dus niet de zwarte variant)
[afbeelding]
Hij is al een tijdje op, maar er stonden er nog heel veel in voorraad. Deze voorraad is door iemand verwijderd en dan zouden de glasplaten opnieuw besteld worden. Inmiddels wacht ik al een paar weken tot ze aanwezig zijn. Internet in de gaten houden werkt niet, omdat ze daar nog steeds voorradig zijn!
Zou iemand van de vestiging Breda een seintje kunnen geven aan mij als ze weer voorradig zijn, of zien wanneer ze weer binnenkomen???
Alvast heel erg bedankt!!!
Ik weet niet precies wat er allemaal in de PLUNDRA komt. Over het algemeen geldt wel, als je iets per se wil hebben, hoe eerder je bent hoe meer kans je hebt dat er nog voorraad is. Maar, ik moet zeggen, de PLUNDRA spreekt niet meer zo veel tot de verbeelding als vroeger, dus of je nu op de 1e of de 2e dag gaat, dat maakt niet echt uit volgens mij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:48 schreef dromewaris het volgende:
[..]
nogmaals mijn vraag...
is de 2e dag van een plundra ook nog de moeite? of is alles dan al op?
het gaat om Breda![]()
We willen de hoekbank (2 x 2) ektorp, die hadden we in barendrecht gezien en die meneer daar zei, oh bij ons is ie op voorraad dat zal in delft ook wel zo zijn, daar kan je makkelijk mee wachten, maar als ik nu online kijk bij de voorraad is ie zowel in delft als barendrecht niet op voorraad. Dus nu is eigenlijk mijn vraag moeten we op zoek naar een andere bank of is er kans dat ie tegen half/eind augustus weer op voorraad is en dat we zonder problemen kunnen bestellen en laten bezorgen.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Stelregel: alles wat in het magazijn staat is puick.
Zogauw ze het uit het DC moeten toveren bij Ikea, niet aan beginnen!
Klopt! En dat is in elke vestiging het geval.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
Ons werd toen verteld dat bezorging gratis is, wanneer het artikel niet direct uit magazijn geleverd kan worden.
Wanneer zou die geleverd moeten worden? En wanneer is die besteld?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik heb een keuken besteld bij de ikea en nu hoor ik vanochtend dat de oplevering van mijn huis met een maand verschoven is.
Heb ik nu een probleem?(met de keuken dan)
Bezorgkosten gaan op gewicht en postcode...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:15 schreef dromewaris het volgende:
en als je een 5 artikelen koopt, moet je dan 5 keer bezorgkosten betalen?
of maakt het niet meer uit hoeveel je dan laat bezorgen?
Hij is 2 weken terug besteld en ik zou gebeld worden op 17 juli maar omdat de oplevering een maand vertraagt is wil ik dat ding dus ook een maand later hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:29 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wanneer zou die geleverd moeten worden? En wanneer is die besteld?
Zit er een maatwerkblad bij? Zo ja dan moet de order geannuleerd worden en er weer opnieuw ingezet worden, dit kan zonder vertraging van de order. Bel nu gelijk even naar 0900-BELIKEA en regel het met je vestiging.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Hij is 2 weken terug besteld en ik zou gebeld worden op 17 juli maar omdat de oplevering een maand vertraagt is wil ik dat ding dus ook een maand later hebben.
Tenzij het normaal wel uit voorraad leverbaar is, maar nu is uitverkocht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:46 schreef WebForce het volgende:
[..]
Klopt! En dat is in elke vestiging het geval.
Een maatwerkblad kan niet worden geannuleerd!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:15 schreef WebForce het volgende:
[..]
Zit er een maatwerkblad bij? Zo ja dan moet de order geannuleerd worden en er weer opnieuw ingezet worden, dit kan zonder vertraging van de order. Bel nu gelijk even naar 0900-BELIKEA en regel het met je vestiging.
Zeker wel, gewoon even met Jutta bellenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Een maatwerkblad kan niet worden geannuleerd!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef WebForce het volgende:
[..]
Zeker wel, gewoon even met Jutta bellen
Dan zal ik als Barendrechtse expert het eens even vertellenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
We willen de hoekbank (2 x 2) ektorp, die hadden we in barendrecht gezien en die meneer daar zei, oh bij ons is ie op voorraad dat zal in delft ook wel zo zijn, daar kan je makkelijk mee wachten, maar als ik nu online kijk bij de voorraad is ie zowel in delft als barendrecht niet op voorraad. Dus nu is eigenlijk mijn vraag moeten we op zoek naar een andere bank of is er kans dat ie tegen half/eind augustus weer op voorraad is en dat we zonder problemen kunnen bestellen en laten bezorgen.
En voor dat bezorgen, we gaan op de 3e verdieping wonen, komen daar nog extra kosten bij en wat kost bezorgen sowieso? We verhuizen naar Voorburg.
Nja dat ligt eraan. Als je het koopt en laat bezorgen...en bv een dag na aankomst weer wat laat bezorgen moet je het weer opnieuw betalen. Als je in de winkel bv. 9 karren aan spullen hebt en 5x heen en weer naar de balie loopt met die karren is het 1 prijsquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:15 schreef dromewaris het volgende:
en als je een 5 artikelen koopt, moet je dan 5 keer bezorgkosten betalen?
of maakt het niet meer uit hoeveel je dan laat bezorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |