abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50547621
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:55 schreef Kwelit het volgende:
Is ergens te vinden welke artikelen er tijdens de Plundra zijn afgeprijsd?
Ja in de winkel, tijdens de Plundra...

Aanbiedingen kunnen namelijk per vestiging verschillen, zowel in keuze van het artikel als de prijs.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 17 juni 2007 @ 16:05:29 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_50547729
www.ikea.nl/plundra

staat nu nog winter op, wordt snel aangepast
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_50550856
Ik zie de Kramfors bank ik stoffen beklding niet meer op de Ikea site staan? Waar is ie naar toe?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_50552875
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:19 schreef Cyan het volgende:
Ik zie de Kramfors bank ik stoffen beklding niet meer op de Ikea site staan? Waar is ie naar toe?
Naar de bankenhemel?

Nee de banken zijn door de goede verkopen wat slechter leverbaar... vandaar
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 17 juni 2007 @ 19:49:04 #55
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_50553233
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef Spookje81 het volgende:
Weet iemand van de vestiging delft hoe het zit met de bestelling/levering van banken?
Dit ivm onze binnenkort verhuis.
Stelregel: alles wat in het magazijn staat is puick.
Zogauw ze het uit het DC moeten toveren bij Ikea, niet aan beginnen!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_50555928
Vraagje: Hoeveel CD's passen er op zo'n LACK wandplank?
pi_50560201
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:03 schreef super-muffin het volgende:
Vraagje: Hoeveel CD's passen er op zo'n LACK wandplank?
Hoe breed is een cd?

Doe dan 110cm gedeeld door de breedte van een cd en haal er 10 af of zo en dan heb je het aantal cd's... klaar!
pi_50562894
een jewelcase, zoals dat heet, is 142x124x10 mm. Dus ongeveer 100 albums (heb ook een aantal digipacks en dubbel albums )
pi_50567432
quote:
Op zondag 17 juni 2007 16:05 schreef Adelante het volgende:
www.ikea.nl/plundra

staat nu nog winter op, wordt snel aangepast
Enig idee of deze site nog voor de Plundra wordt aangepast, dan weet ik namelijk of het de moeite waard is om te gaan..
pi_50569520
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow die vind ik nog niet eens zo verkeerd gevonden eigenlijk...
Eens, die HEART training is een prima training, ik geef hem zelf ook. Het is natuurlijk wel de bedoeling om de achterliggende boodschap goed uit te leggen. Een training waarin alleen maar met knuffels gegooid wordt heeft natuurlijk geen zin!! In Amsterdam hebben we HEART 2 en 3 gekombineerd zodat er niet van die lullige 2 uurtjes zaterdagochtend trainingen overblijven. Dat is wel een succes gebleken...
  maandag 18 juni 2007 @ 10:35:09 #61
139820 mol_air
Jus ex injuria non oritur
pi_50569636
hmmm, waarom is Tundra kliklaminaat bij IKEA Utrecht 8,95 per m en in Delft 6,95?

ik ga mn geld terughalen....
pi_50571148
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:30 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Eens, die HEART training is een prima training, ik geef hem zelf ook. Het is natuurlijk wel de bedoeling om de achterliggende boodschap goed uit te leggen. Een training waarin alleen maar met knuffels gegooid wordt heeft natuurlijk geen zin!! In Amsterdam hebben we HEART 2 en 3 gekombineerd zodat er niet van die lullige 2 uurtjes zaterdagochtend trainingen overblijven. Dat is wel een succes gebleken...
een prima training voor sociaal gestoorden ofzo dan wellicht voor mij is alles meer dan logisch wat er uitgelegd wordt hoe en wat te gedragen mbt klanten, maar ja that's just me (en een boel anderen)
pi_50584264
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:30 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

En jij hebt als trainer aan volwassen mensen uitgelegd dat ze "hun eigen collega"moeste ontwerpen

of dat je in een kring ging zitten met de rug naar elkaar toe, en dat dan 1 iemand een getal zei, en de volgende daarna
grow up
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_50585011
Ik heb een vraagje aan de Ikea medewerkers van Breda:

Ik ben al een tijdje aan het wachten op
LJUSDAL Glasplaat frosted glas 79x19 cm (dus niet de zwarte variant)

Hij is al een tijdje op, maar er stonden er nog heel veel in voorraad. Deze voorraad is door iemand verwijderd en dan zouden de glasplaten opnieuw besteld worden. Inmiddels wacht ik al een paar weken tot ze aanwezig zijn. Internet in de gaten houden werkt niet, omdat ze daar nog steeds voorradig zijn!

Zou iemand van de vestiging Breda een seintje kunnen geven aan mij als ze weer voorradig zijn, of zien wanneer ze weer binnenkomen???

Alvast heel erg bedankt!!!
pi_50588933
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:35 schreef mol_air het volgende:
hmmm, waarom is Tundra kliklaminaat bij IKEA Utrecht 8,95 per m en in Delft 6,95?

ik ga mn geld terughalen....
IKEA Delft is het IKEA Concept Center. Zij testen dingen om te kijken of ze werken. Wanneer bepaalde dingen blijken te werken worden ze geimplementeerd in overige vestigingen. 1 van die testcases is het verlagen van standaard prijzen om te kijekn welk effect dat verder heeft op de omzetten van IKEA.
Verder kan het ook mogelijk zijn dat de TUNDRA laminaat vloer in de aanbieding is (al dan niet voor IKEA Family leden).

Ja dat kan... pak alles even weer in de verpakking en neem het mee naar IKEA Delft. Breng het daar terug bij de klantenservice en koop het vervolgens opnieuw in Delft.

Maar misschien kun je hiervoor beter contact opnemen met het 0900 nummer van IKEA... 0900-2354532
pi_50593817
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

IKEA Delft is het IKEA Concept Center. Zij testen dingen om te kijken of ze werken. Wanneer bepaalde dingen blijken te werken worden ze geimplementeerd in overige vestigingen. 1 van die testcases is het verlagen van standaard prijzen om te kijekn welk effect dat verder heeft op de omzetten van IKEA.
Verder kan het ook mogelijk zijn dat de TUNDRA laminaat vloer in de aanbieding is (al dan niet voor IKEA Family leden).

Ja dat kan... pak alles even weer in de verpakking en neem het mee naar IKEA Delft. Breng het daar terug bij de klantenservice en koop het vervolgens opnieuw in Delft.

Maar misschien kun je hiervoor beter contact opnemen met het 0900 nummer van IKEA... 0900-2354532
Kan je dan niet beter met je bon terug gaan? Ze kunnen toch het aantal pakken laminaat opnieuw aanslaan en de korting verrekenen?
pi_50595665
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef Cyan het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter met je bon terug gaan? Ze kunnen toch het aantal pakken laminaat opnieuw aanslaan en de korting verrekenen?
Naja wanneer jij iets voor de prijs van een andere vestiging wilt hebben, zul je der ook wat moeite voor moeten doen. Anders kun je onbeperkt terug blijven komen. En aanbiedingen in een bepaalde winkel zijn specifiek voor die winkel. Het zou te vreemd zijn dat je in bijvoorbeeld Hengelo je dingen kan kopen en het dan ook voor de aanbiedingsprijs van alle andere vestigingen krijgt.
  maandag 18 juni 2007 @ 22:43:29 #68
3185 Adelante
To let it go now
pi_50596219
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja wanneer jij iets voor de prijs van een andere vestiging wilt hebben, zul je der ook wat moeite voor moeten doen. Anders kun je onbeperkt terug blijven komen. En aanbiedingen in een bepaalde winkel zijn specifiek voor die winkel. Het zou te vreemd zijn dat je in bijvoorbeeld Hengelo je dingen kan kopen en het dan ook voor de aanbiedingsprijs van alle andere vestigingen krijgt.
euhm.. laagste prijs garantie?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_50597011
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee dat is helemaal niet raar. Ikea is toch 1 winkelketen en er zijn toch geen franchisers bij betrokken? Dus de prijzen zouden bij ieder filiaal hetzelfde moeten zijn.

Als het nu ging om een outlet (waar dus artikelen naar toegestuurd worden die uit het assortiment gaan of bijvoorbeeld showroom-modellen) is het een ander verhaal.

Bovendien mag je toch binnen een x aantal dagen ruilen? Als je binnen die tijd terug komt met je bon kan je het artikel toch terug laten boeken, het opnieuw laten aanslaan (maar dan met korting) en het verschil handje contantje terug krijgen? Tenminste, zo werkt het bij veel andere winkelketens die niet bestaan uit franchisers.

Het is raar dat het artikel in het ene filiaal duurder is als in het ander. In dat geval zou ik als klant willen dat Ikea het mij ook tegen die goedkopere prijs levert of het desnoods interfillieert vanuit een ander filiaal.
pi_50599610
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef Adelante het volgende:

[..]

euhm.. laagste prijs garantie?
Que?

Als het nou een landelijke actie op basis van een ander bedrijf is, dan gaat inderdaad de laagste prijsgarantie werken.

Iedere vestiging heeft zijn eigen budgetten en mogelijkheden. Hierbij wordt mede naar de markt in de buurt gekeken. Niet iedere vestiging heeft evenveel budget om aanbiedingen te voeren. Dit is mede afhankelijk van verkoopresultaten. Dus het is niet altijd mogelijk om aanbiedingen landelijk te organiseren.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 00:12:42 #71
92354 Nuvole
feeling good
pi_50600253
quote:
Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Que?

Als het nou een landelijke actie op basis van een ander bedrijf is, dan gaat inderdaad de laagste prijsgarantie werken.

Iedere vestiging heeft zijn eigen budgetten en mogelijkheden. Hierbij wordt mede naar de markt in de buurt gekeken. Niet iedere vestiging heeft evenveel budget om aanbiedingen te voeren. Dit is mede afhankelijk van verkoopresultaten. Dus het is niet altijd mogelijk om aanbiedingen landelijk te organiseren.
Dat is wel een vreemde strategie voor een bedrijf als IKEA, omdat het volledig vanuit het bedrijf zelf geredeneerd is. De klantperceptie wordt hier compleet over het hoofd gezien.
En het is ook vreemd dat de laagsteprijsgarantie wel geldt als compleet andere bedrijven een vergelijkbaar product goedkoper aanbieden, maar niet als een andere IKEA-vestiging dat doet.
Voor de klant lijkt me dat heel onlogisch.

Ik heb het zelf ook wel eens gehad, maar toen wist ik voor de aankoop al van het (nogal forse) prijsverschil.
Product X was bij IKEA 1 veel goedkoper dan bij IKEA 2, maar te groot om mee te nemen bij IKEA 1.
Toen heb ik het bij IKEA 2 gekocht voor de dure prijs, daarna meteen naar de klantenservice, het prijsverschil gemeld, ksmiepje gaat computeren en bellen en geeft vervolgens het prijsverschil handje contantje terug.
Dus je moet er inderdaad wel wat moeite voor doen. .
Only the good die young.
pi_50607529
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Dat is wel een vreemde strategie voor een bedrijf als IKEA, omdat het volledig vanuit het bedrijf zelf geredeneerd is. De klantperceptie wordt hier compleet over het hoofd gezien.
En het is ook vreemd dat de laagsteprijsgarantie wel geldt als compleet andere bedrijven een vergelijkbaar product goedkoper aanbieden, maar niet als een andere IKEA-vestiging dat doet.
Voor de klant lijkt me dat heel onlogisch.

Ik heb het zelf ook wel eens gehad, maar toen wist ik voor de aankoop al van het (nogal forse) prijsverschil.
Product X was bij IKEA 1 veel goedkoper dan bij IKEA 2, maar te groot om mee te nemen bij IKEA 1.
Toen heb ik het bij IKEA 2 gekocht voor de dure prijs, daarna meteen naar de klantenservice, het prijsverschil gemeld, ksmiepje gaat computeren en bellen en geeft vervolgens het prijsverschil handje contantje terug.
Dus je moet er inderdaad wel wat moeite voor doen. .
Klopt we mogen inderdaad het verschil uitgeven maar alleen als de klant het zelf aangeeft inderdaad en dan moeten we inderdaad in het computersysteem kijken of het zo is en als we het niet kunnen vinden in het systeem er achteraan bellen, blijkt het inderdaad te kloppen krijgt de klant gewoon het verschil terug
pi_50611340
kunnen mensen van ikea hier even posten wat er in de plundra van amsterdam en groningen zit?
pi_50611475
Dat komt toch gewoon op de website of niet?
pi_50616311
Ik kreeg net een mailtje over de komende plundera

nu is de 27e juni de eerste dag, helaas kan ik dan niet (ik woon niet echt in de buurt )
ik zou dus de 28e naar ikea breda gaan.

Ik heb geen idee hoe zo'n plundera eraan toe gaat.
maar mijn vraag is eigenlijk beetje of de 2e dag ook nog de moeite is, of zijn alle "mooie" of "goedkope" dingen dan al weg van de eerste dag? of wordt dit constant aangevuld?
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')