Ja in de winkel, tijdens de Plundra...quote:Op zondag 17 juni 2007 15:55 schreef Kwelit het volgende:
Is ergens te vinden welke artikelen er tijdens de Plundra zijn afgeprijsd?
Naar de bankenhemel?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:19 schreef Cyan het volgende:
Ik zie de Kramfors bank ik stoffen beklding niet meer op de Ikea site staan? Waar is ie naar toe?
Stelregel: alles wat in het magazijn staat is puick.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef Spookje81 het volgende:
Weet iemand van de vestiging delft hoe het zit met de bestelling/levering van banken?
Dit ivm onze binnenkort verhuis.
Hoe breed is een cd?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:03 schreef super-muffin het volgende:
Vraagje: Hoeveel CD's passen er op zo'n LACK wandplank?
Enig idee of deze site nog voor de Plundra wordt aangepast, dan weet ik namelijk of het de moeite waard is om te gaan..quote:Op zondag 17 juni 2007 16:05 schreef Adelante het volgende:
www.ikea.nl/plundra
staat nu nog winter op, wordt snel aangepast
Eens, die HEART training is een prima training, ik geef hem zelf ook. Het is natuurlijk wel de bedoeling om de achterliggende boodschap goed uit te leggen. Een training waarin alleen maar met knuffels gegooid wordt heeft natuurlijk geen zin!! In Amsterdam hebben we HEART 2 en 3 gekombineerd zodat er niet van die lullige 2 uurtjes zaterdagochtend trainingen overblijven. Dat is wel een succes gebleken...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow die vind ik nog niet eens zo verkeerd gevonden eigenlijk...
een prima training voor sociaal gestoorden ofzo dan wellicht voor mij is alles meer dan logisch wat er uitgelegd wordt hoe en wat te gedragen mbt klanten, maar ja that's just me (en een boel anderen)quote:Op maandag 18 juni 2007 10:30 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Eens, die HEART training is een prima training, ik geef hem zelf ook. Het is natuurlijk wel de bedoeling om de achterliggende boodschap goed uit te leggen. Een training waarin alleen maar met knuffels gegooid wordt heeft natuurlijk geen zin!! In Amsterdam hebben we HEART 2 en 3 gekombineerd zodat er niet van die lullige 2 uurtjes zaterdagochtend trainingen overblijven. Dat is wel een succes gebleken...
En jij hebt als trainer aan volwassen mensen uitgelegd dat ze "hun eigen collega"moeste ontwerpenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:30 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Eens, die HEART training is een prima training, ik geef hem zelf ook. Het is natuurlijk wel de bedoeling om de achterliggende boodschap goed uit te leggen. Een training waarin alleen maar met knuffels gegooid wordt heeft natuurlijk geen zin!! In Amsterdam hebben we HEART 2 en 3 gekombineerd zodat er niet van die lullige 2 uurtjes zaterdagochtend trainingen overblijven. Dat is wel een succes gebleken...
IKEA Delft is het IKEA Concept Center. Zij testen dingen om te kijken of ze werken. Wanneer bepaalde dingen blijken te werken worden ze geimplementeerd in overige vestigingen. 1 van die testcases is het verlagen van standaard prijzen om te kijekn welk effect dat verder heeft op de omzetten van IKEA.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:35 schreef mol_air het volgende:
hmmm, waarom is Tundra kliklaminaat bij IKEA Utrecht 8,95 per m en in Delft 6,95?
ik ga mn geld terughalen....
Kan je dan niet beter met je bon terug gaan? Ze kunnen toch het aantal pakken laminaat opnieuw aanslaan en de korting verrekenen?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
IKEA Delft is het IKEA Concept Center. Zij testen dingen om te kijken of ze werken. Wanneer bepaalde dingen blijken te werken worden ze geimplementeerd in overige vestigingen. 1 van die testcases is het verlagen van standaard prijzen om te kijekn welk effect dat verder heeft op de omzetten van IKEA.
Verder kan het ook mogelijk zijn dat de TUNDRA laminaat vloer in de aanbieding is (al dan niet voor IKEA Family leden).
Ja dat kan... pak alles even weer in de verpakking en neem het mee naar IKEA Delft. Breng het daar terug bij de klantenservice en koop het vervolgens opnieuw in Delft.
Maar misschien kun je hiervoor beter contact opnemen met het 0900 nummer van IKEA... 0900-2354532
Naja wanneer jij iets voor de prijs van een andere vestiging wilt hebben, zul je der ook wat moeite voor moeten doen. Anders kun je onbeperkt terug blijven komen. En aanbiedingen in een bepaalde winkel zijn specifiek voor die winkel. Het zou te vreemd zijn dat je in bijvoorbeeld Hengelo je dingen kan kopen en het dan ook voor de aanbiedingsprijs van alle andere vestigingen krijgt.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter met je bon terug gaan? Ze kunnen toch het aantal pakken laminaat opnieuw aanslaan en de korting verrekenen?
euhm.. laagste prijs garantie?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja wanneer jij iets voor de prijs van een andere vestiging wilt hebben, zul je der ook wat moeite voor moeten doen. Anders kun je onbeperkt terug blijven komen. En aanbiedingen in een bepaalde winkel zijn specifiek voor die winkel. Het zou te vreemd zijn dat je in bijvoorbeeld Hengelo je dingen kan kopen en het dan ook voor de aanbiedingsprijs van alle andere vestigingen krijgt.
Nee dat is helemaal niet raar. Ikea is toch 1 winkelketen en er zijn toch geen franchisers bij betrokken? Dus de prijzen zouden bij ieder filiaal hetzelfde moeten zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja wanneer jij iets voor de prijs van een andere vestiging wilt hebben, zul je der ook wat moeite voor moeten doen. Anders kun je onbeperkt terug blijven komen. En aanbiedingen in een bepaalde winkel zijn specifiek voor die winkel. Het zou te vreemd zijn dat je in bijvoorbeeld Hengelo je dingen kan kopen en het dan ook voor de aanbiedingsprijs van alle andere vestigingen krijgt.
Que?quote:
Dat is wel een vreemde strategie voor een bedrijf als IKEA, omdat het volledig vanuit het bedrijf zelf geredeneerd is. De klantperceptie wordt hier compleet over het hoofd gezien.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Que?
Als het nou een landelijke actie op basis van een ander bedrijf is, dan gaat inderdaad de laagste prijsgarantie werken.
Iedere vestiging heeft zijn eigen budgetten en mogelijkheden. Hierbij wordt mede naar de markt in de buurt gekeken. Niet iedere vestiging heeft evenveel budget om aanbiedingen te voeren. Dit is mede afhankelijk van verkoopresultaten. Dus het is niet altijd mogelijk om aanbiedingen landelijk te organiseren.
Klopt we mogen inderdaad het verschil uitgeven maar alleen als de klant het zelf aangeeft inderdaad en dan moeten we inderdaad in het computersysteem kijken of het zo is en als we het niet kunnen vinden in het systeem er achteraan bellen, blijkt het inderdaad te kloppen krijgt de klant gewoon het verschil terugquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat is wel een vreemde strategie voor een bedrijf als IKEA, omdat het volledig vanuit het bedrijf zelf geredeneerd is. De klantperceptie wordt hier compleet over het hoofd gezien.
En het is ook vreemd dat de laagsteprijsgarantie wel geldt als compleet andere bedrijven een vergelijkbaar product goedkoper aanbieden, maar niet als een andere IKEA-vestiging dat doet.
Voor de klant lijkt me dat heel onlogisch.
Ik heb het zelf ook wel eens gehad, maar toen wist ik voor de aankoop al van het (nogal forse) prijsverschil.
Product X was bij IKEA 1 veel goedkoper dan bij IKEA 2, maar te groot om mee te nemen bij IKEA 1.
Toen heb ik het bij IKEA 2 gekocht voor de dure prijs, daarna meteen naar de klantenservice, het prijsverschil gemeld, ksmiepje gaat computeren en bellen en geeft vervolgens het prijsverschil handje contantje terug.
Dus je moet er inderdaad wel wat moeite voor doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |