abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50498739
Ikea
pi_50502764
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het al zo'n onzin en dan moet ik dus 8uur de deur uit, op mijn vrije zaterdag
Ik zie het nut van die Heart trainingen ook niet zo in... en al helemaal niet om ervoor terug te moeten komen. Welk module heb je binnenkort?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50503262
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik zie het nut van die Heart trainingen ook niet zo in... en al helemaal niet om ervoor terug te moeten komen. Welk module heb je binnenkort?
ik heb het laatste deel, en dan mijn speldje
pi_50503576
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50503615
eerst nog wel de ideale collega ontwerpen enzo
pi_50503652
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
eerst nog wel de ideale collega ontwerpen enzo

dat pak je verkeerd aan...

je kopieert gewoon de dingen van een collega...
pi_50503670
GODVERDOMME door m'n rug gegaan kutbaan.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_50503715
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
GODVERDOMME door m'n rug gegaan kutbaan.
Wat heb je gedaan dan?
pi_50520059
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Laatste deel moet ik ook nog steeds. Maar voorlopig gelukkig niet. Wij mogen het laatste deel met de volgende rondes mee doen Onzin dingen zijn dat. Zelfde als de IKEA-Way, hele dat naar de kloten voor nop
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_50520536
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan?
laadzone,
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_50528192
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het al zo'n onzin en dan moet ik dus 8uur de deur uit, op mijn vrije zaterdag
Ben ik toch niet de enige die dat vind. Al ga je met elkaar als volwassen personen knuffels naar elkaar lopen gooien hoor je niet thuis in een professioneel bedrijf maar in de jostiband, in mijn ogen dan.

k heb als soort van 'protest' dat achterlijke boekje ook gelijk de papierbak(dat dan weer wel)ingegooid, en dat speldje zit ik ook niet op te wachten.

En het 'erge' is nog, dat ik m in Sliedrechtook al gevolgd heb, dus totaal heb ik dat ding nou 2x moeten volgen
quote:
"Je ziet een klant staan met een boos gezicht bij de balie. In zn ene hand heeft hij een voet, en in de andere hand een kapotte lamp"
-Hoe voelt hij zich
-Waar kan je dat aan zien?
-wat kan jij doen?
En nog tal van zulke vragen, dat kan je toch gewoon níet serieus nemen
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_50528229
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef Spookje81 het volgende:
Weet iemand van de vestiging delft hoe het zit met de bestelling/levering van banken?
Dit ivm onze binnenkort verhuis.
Wat voor antwoord verwacht je op zo'n onduidelijke vraag

"Ja je kan ze dus bestellen...enneh...in principe ken je dan afspreken dat ze geleverd worden ja"
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_50529948
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 20:29 schreef kalinho het volgende:

[..]

Wat voor antwoord verwacht je op zo'n onduidelijke vraag

"Ja je kan ze dus bestellen...enneh...in principe ken je dan afspreken dat ze geleverd worden ja"
Naja issie wel erg onduidelijk? IKEA Delft is onduidelijk

volgens mij heeft Delft behoorlijk wat op voorraad en anders is de levertijd van banken op bestelling ongeveer 6 weken.
pi_50530024
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 20:28 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ben ik toch niet de enige die dat vind. Al ga je met elkaar als volwassen personen knuffels naar elkaar lopen gooien hoor je niet thuis in een professioneel bedrijf maar in de jostiband, in mijn ogen dan.
Hoezo knuffels?
quote:

[..]

En nog tal van zulke vragen, dat kan je toch gewoon níet serieus nemen
Naja voor mij was het de kunst om zoveel mogelijk 'domme' antwoorden te geven.

twee meiden zitten op de laadzone met een stapel dozen naast de auto en de handen in het haar.
- Hoe voelen ze zich? Blond omdat ze blijkbaar toch teveel gekocht hebben
- Waaraan kun je dat zien? De handen in het haar?!
- Wat verwachten ze van mij? Stylingsproducten om het haar weer te modeleren.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:34:42 #40
3185 Adelante
To let it go now
pi_50530078
beter handen in het haar met te veel dozen, dan hun handen in een te harige doos
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_50532820
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 21:34 schreef Adelante het volgende:
beter handen in het haar met te veel dozen, dan hun handen in een te harige doos
  Hoofdredactie Fotografie zondag 17 juni 2007 @ 10:56:52 #42
95752 crew  Chell
Kluns
pi_50539368
Hoeveel tijd kan er tussen je aankoop en de bezorging van je aankoop zitten? (bij Ikea Delft)

Stel bijvoorbeeld dat ik nu alles ga halen, kan ik dan pas over drie weken laten bezorgen? Of moet het per se binnen een week ofzo?

Ennuh, ik wil een heleboel dingen gaan halen, maar mijn bed is nu iig niet op voorraad. Hoe werkt dat dan? Want ik wil natuurlijk liefst wel alles in één keer betalen enzo en niet twee keer bezorgkosten betalen.
pi_50539701
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:56 schreef Yoni het volgende:
Hoeveel tijd kan er tussen je aankoop en de bezorging van je aankoop zitten? (bij Ikea Delft)

Stel bijvoorbeeld dat ik nu alles ga halen, kan ik dan pas over drie weken laten bezorgen? Of moet het per se binnen een week ofzo?

Ennuh, ik wil een heleboel dingen gaan halen, maar mijn bed is nu iig niet op voorraad. Hoe werkt dat dan? Want ik wil natuurlijk liefst wel alles in één keer betalen enzo en niet twee keer bezorgkosten betalen.
Euhm...Alle vestigingen in Nederland kunnen thuistransporten via een centraal magazijn laten lopen. Dat houdt in dat je gedeeltelijk zelf je bezorgperiode kunt bepalen (mits artikelen zo lang nog leverbaar zijn) maar ook dat je iets meer betaald (omdat alles dan voor je verzameld wordt, ipv dat je dat zelf doet. Een belangrijke kanttekening hierbij is wel dat artikelen in dat magazijn in het 'assortiment' moeten zijn opgenomen. Als artikelen daar niet beschikbaar zijn, dan zul je ze altijd zelf moeten verzamelen in de vestiging en daar het transport regelen.

Wanneer je zelf je spullen gaat verzamelen, kun je het aflevermoment niet vertragen, het komt gewoon zo snel mogelijk (IKEA heeft inpandig namelijk geen ruimte om dat op te gaan slaan).

Wel wil ik hierbij aangeven dat dit bovenstaande in principe geldt voor vestigingen van IKEA Nederland. Delft valt daar buiten aangezien zij een IKEA Concept Center zijn, en zij kunnen andere regels hanteren. Bijv dat ze helemaal geen gebruik maken van het eerder genoemde centrale magazijn, maar alle transporten via de winkel laten lopen.
pi_50540613
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 21:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoezo knuffels?
[..]
Ja kweetnie. Die moest iedereen naar elkaar gaan gooien. dan is het natuurlijk lachen gieren brullen als ze die dingen niet altijd opvangen (om de reden dat je er 6 tegelijk naar je hoofd krijgt ) en dan was de boodschap van de heartmuts"Ja, in de winkel komen er vaak veel verschillende signalen naar je toe, soms wel eens meerdere klanten tegelijk"

en toen gingen we verder met het volgende onderdeel en was ik nog geen donder wijzer geworden
  zondag 17 juni 2007 @ 12:18:23 #45
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50541003
Het is leuk om wat spulletjes van de Ikea the hebben. Maar ik heb altijd medelijden met die stelletjes die hun hele inboedel (inclusief nep schilderijen) bij de IKEA vandaan hebben getrokken.

Vraagje aan de medewerkers. Zijn jullie appartementen een standaard IKEA inrichting of komt er ook weleens wat anders in te staan ? Van de Lundia ofzo ,.,..
pi_50541241
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:18 schreef Buschetta het volgende:
Het is leuk om wat spulletjes van de Ikea the hebben. Maar ik heb altijd medelijden met die stelletjes die hun hele inboedel (inclusief nep schilderijen) bij de IKEA vandaan hebben getrokken.

Vraagje aan de medewerkers. Zijn jullie appartementen een standaard IKEA inrichting of komt er ook weleens wat anders in te staan ? Van de Lundia ofzo ,.,..
Ik ben een studente en mijn kamer is grotendeels ikea ja maar ook voordat ik er werkte al
  zondag 17 juni 2007 @ 12:30:57 #47
3185 Adelante
To let it go now
pi_50541406
Ja im mijn studentenhuis was het ook een en al IKEA, maar sinds ik samenwoon is zowel budget als smaak toegenomen en staat er steeds minder van IKEA in Wel nog accesoires en keukenspul enzo, maar dat omdat het prima is en niks kost ook...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_50541623
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:05 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ja kweetnie. Die moest iedereen naar elkaar gaan gooien. dan is het natuurlijk lachen gieren brullen als ze die dingen niet altijd opvangen (om de reden dat je er 6 tegelijk naar je hoofd krijgt ) en dan was de boodschap van de heartmuts"Ja, in de winkel komen er vaak veel verschillende signalen naar je toe, soms wel eens meerdere klanten tegelijk"

en toen gingen we verder met het volgende onderdeel en was ik nog geen donder wijzer geworden
Ow die vind ik nog niet eens zo verkeerd gevonden eigenlijk...
  Hoofdredactie Fotografie zondag 17 juni 2007 @ 13:33:25 #49
95752 crew  Chell
Kluns
pi_50543384
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm...Alle vestigingen in Nederland kunnen thuistransporten via een centraal magazijn laten lopen. Dat houdt in dat je gedeeltelijk zelf je bezorgperiode kunt bepalen (mits artikelen zo lang nog leverbaar zijn) maar ook dat je iets meer betaald (omdat alles dan voor je verzameld wordt, ipv dat je dat zelf doet. Een belangrijke kanttekening hierbij is wel dat artikelen in dat magazijn in het 'assortiment' moeten zijn opgenomen. Als artikelen daar niet beschikbaar zijn, dan zul je ze altijd zelf moeten verzamelen in de vestiging en daar het transport regelen.

Wanneer je zelf je spullen gaat verzamelen, kun je het aflevermoment niet vertragen, het komt gewoon zo snel mogelijk (IKEA heeft inpandig namelijk geen ruimte om dat op te gaan slaan).

Wel wil ik hierbij aangeven dat dit bovenstaande in principe geldt voor vestigingen van IKEA Nederland. Delft valt daar buiten aangezien zij een IKEA Concept Center zijn, en zij kunnen andere regels hanteren. Bijv dat ze helemaal geen gebruik maken van het eerder genoemde centrale magazijn, maar alle transporten via de winkel laten lopen.
Thnx voor je reactie! Dat van dat centrale magazijn wist ik helemaal niet! Binnenkort maar even informeren in Delft dan

Dat ze meteen willen bezorgen, had ik wel verwacht. Maar niet geschoten is altijd mis Het uitstellen van levering was mij namelijk wel goed uitgekomen, ik weet nl. precies wat ik allemaal wil, maar kan mijn nieuwe huis nog niet in
pi_50547500
Is ergens te vinden welke artikelen er tijdens de Plundra zijn afgeprijsd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')