Ik zie het nut van die Heart trainingen ook niet zo in... en al helemaal niet om ervoor terug te moeten komen. Welk module heb je binnenkort?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het al zo'n onzinen dan moet ik dus 8uur de deur uit, op mijn vrije zaterdag
ik heb het laatste deel, en dan mijn speldjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie het nut van die Heart trainingen ook niet zo in... en al helemaal niet om ervoor terug te moeten komen. Welk module heb je binnenkort?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb het laatste deel, en dan mijn speldje
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
eerst nog wel de ideale collega ontwerpen enzo
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
GODVERDOMME door m'n rug gegaankutbaan.
Laatste deel moet ik ook nog steeds. Maar voorlopig gelukkig niet. Wij mogen het laatste deel met de volgende rondes mee doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb het laatste deel, en dan mijn speldje
laadzone,quote:
Ben ik toch niet de enige die dat vind. Al ga je met elkaar als volwassen personen knuffels naar elkaar lopen gooien hoor je niet thuis in een professioneel bedrijf maar in de jostiband, in mijn ogen dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het al zo'n onzinen dan moet ik dus 8uur de deur uit, op mijn vrije zaterdag
En nog tal van zulke vragen, dat kan je toch gewoon níet serieus nemenquote:"Je ziet een klant staan met een boos gezicht bij de balie. In zn ene hand heeft hij een voet, en in de andere hand een kapotte lamp"
-Hoe voelt hij zich
-Waar kan je dat aan zien?
-wat kan jij doen?
Wat voor antwoord verwacht je op zo'n onduidelijke vraagquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef Spookje81 het volgende:
Weet iemand van de vestiging delft hoe het zit met de bestelling/levering van banken?
Dit ivm onze binnenkort verhuis.
Naja issie wel erg onduidelijk? IKEA Delft is onduidelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:29 schreef kalinho het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je op zo'n onduidelijke vraag![]()
"Ja je kan ze dus bestellen...enneh...in principe ken je dan afspreken dat ze geleverd worden ja"![]()
Hoezo knuffels?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:28 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ben ik toch niet de enige die dat vind. Al ga je met elkaar als volwassen personen knuffels naar elkaar lopen gooien hoor je niet thuis in een professioneel bedrijf maar in de jostiband, in mijn ogen dan.
Naja voor mij was het de kunst om zoveel mogelijk 'domme' antwoorden te geven.quote:
[..]
En nog tal van zulke vragen, dat kan je toch gewoon níet serieus nemen![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:34 schreef Adelante het volgende:
beter handen in het haar met te veel dozen, dan hun handen in een te harige doos
Euhm...Alle vestigingen in Nederland kunnen thuistransporten via een centraal magazijn laten lopen. Dat houdt in dat je gedeeltelijk zelf je bezorgperiode kunt bepalen (mits artikelen zo lang nog leverbaar zijn) maar ook dat je iets meer betaald (omdat alles dan voor je verzameld wordt, ipv dat je dat zelf doet. Een belangrijke kanttekening hierbij is wel dat artikelen in dat magazijn in het 'assortiment' moeten zijn opgenomen. Als artikelen daar niet beschikbaar zijn, dan zul je ze altijd zelf moeten verzamelen in de vestiging en daar het transport regelen.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:56 schreef Yoni het volgende:
Hoeveel tijd kan er tussen je aankoop en de bezorging van je aankoop zitten? (bij Ikea Delft)
Stel bijvoorbeeld dat ik nu alles ga halen, kan ik dan pas over drie weken laten bezorgen? Of moet het per se binnen een week ofzo?
Ennuh, ik wil een heleboel dingen gaan halen, maar mijn bed is nu iig niet op voorraad. Hoe werkt dat dan? Want ik wil natuurlijk liefst wel alles in één keer betalen enzo en niet twee keer bezorgkosten betalen.
Ja kweetnie. Die moest iedereen naar elkaar gaan gooien. dan is het natuurlijk lachen gieren brullen als ze die dingen niet altijd opvangen (om de reden dat je er 6 tegelijk naar je hoofd krijgtquote:
Ik ben een studente en mijn kamer is grotendeels ikea jaquote:Op zondag 17 juni 2007 12:18 schreef Buschetta het volgende:
Het is leuk om wat spulletjes van de Ikea the hebben. Maar ik heb altijd medelijden met die stelletjes die hun hele inboedel (inclusief nep schilderijen) bij de IKEA vandaan hebben getrokken.
Vraagje aan de medewerkers. Zijn jullie appartementen een standaard IKEA inrichting of komt er ook weleens wat anders in te staan ? Van de Lundia ofzo ,.,..
Ow die vind ik nog niet eens zo verkeerd gevonden eigenlijk...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:05 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ja kweetnie. Die moest iedereen naar elkaar gaan gooien. dan is het natuurlijk lachen gieren brullen als ze die dingen niet altijd opvangen (om de reden dat je er 6 tegelijk naar je hoofd krijgt) en dan was de boodschap van de heartmuts"Ja, in de winkel komen er vaak veel verschillende signalen naar je toe, soms wel eens meerdere klanten tegelijk"
en toen gingen we verder met het volgende onderdeel en was ik nog geen donder wijzer geworden![]()
Thnx voor je reactie! Dat van dat centrale magazijn wist ik helemaal niet! Binnenkort maar even informeren in Delft danquote:Op zondag 17 juni 2007 11:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm...Alle vestigingen in Nederland kunnen thuistransporten via een centraal magazijn laten lopen. Dat houdt in dat je gedeeltelijk zelf je bezorgperiode kunt bepalen (mits artikelen zo lang nog leverbaar zijn) maar ook dat je iets meer betaald (omdat alles dan voor je verzameld wordt, ipv dat je dat zelf doet. Een belangrijke kanttekening hierbij is wel dat artikelen in dat magazijn in het 'assortiment' moeten zijn opgenomen. Als artikelen daar niet beschikbaar zijn, dan zul je ze altijd zelf moeten verzamelen in de vestiging en daar het transport regelen.
Wanneer je zelf je spullen gaat verzamelen, kun je het aflevermoment niet vertragen, het komt gewoon zo snel mogelijk (IKEA heeft inpandig namelijk geen ruimte om dat op te gaan slaan).
Wel wil ik hierbij aangeven dat dit bovenstaande in principe geldt voor vestigingen van IKEA Nederland. Delft valt daar buiten aangezien zij een IKEA Concept Center zijn, en zij kunnen andere regels hanteren. Bijv dat ze helemaal geen gebruik maken van het eerder genoemde centrale magazijn, maar alle transporten via de winkel laten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |