Dankjewel!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee sorry.... we hebben em zelf niet meer op internet staan waardoor je ook via internet geen voorraadinformatie meer kunt krijgen...
Je kunt 3 dingen doen:
1. de kassabon opzoeken en aan de hand van het artikelnummer op die bon op internet de voorraad kunt checken...
2. het 0900 nummer bellen, hen de naam voorleggen en hen vragen te kijken of en waar die nog op voorraad is
3, naar een winkel gaan en daar stap 2 doen...
Dank je. Dat lijkt me wel stevig genoeg om een piano scharnier aan te bevestigen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt langs de zijkanten van de tafel ongeveer 5 cm frame. Verder zijn er 4 punten voor poten aangegeven. Die zijn ook verstevigd...
[..]
-knip-
Succes!quote:
Die montagebedrijven zijn wel speciaal geselecteerd en er zijn hele duidelijke afspraken met ze gemaakt omtrent het monteren en dergelijke. In Groningen zit het call-center van IKEA Nederland en zij bemiddelen in je montage. Je geeft daar aan (of bij het bestellen van je keuken op de keukenafdeling) dat je het gemonteerd wilt hebben en zij regelen dan dat er een montagebedrijf op je stoep staat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb weleens mensen aan de balie bij wie de deurtjes gaan bladeren na een aantal jaar, valt gewoon onder garantie mits in de garantieperiode (wete nu ff niet precies hoeveel jaar dat is, ik dacht 10 ? )
Montageserviice zijn geen ikeamederwerkers, ikea huurt gewoon klusbedrijven in, dus bel met het 0900 nummer en dan wordt er verbonden me 1 van de bedrijven, valt dus weinig concreets over te zeggen...
maar het komt en kan weleens voor komen helaasquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die montagebedrijven zijn wel speciaal geselecteerd en er zijn hele duidelijke afspraken met ze gemaakt omtrent het monteren en dergelijke. In Groningen zit het call-center van IKEA Nederland en zij bemiddelen in je montage. Je geeft daar aan (of bij het bestellen van je keuken op de keukenafdeling) dat je het gemonteerd wilt hebben en zij regelen dan dat er een montagebedrijf op je stoep staat.
IKEA werkt niet met bedrijven die half of slecht werk afleveren. Constateren we dat, dan ligt een montagebedrijf er redelijk snel weer uit..
Jammer...quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef Bartjebart het volgende:
Die stoelen die jij aan je eettafel hebt staan is de stoel HAMPUS.
[afbeelding]
Die is, of gaat, volgens mij uit het assortiment... sorry
Nee, niet gelukt. Ik kon ze in Amsterdam niet meer vinden. Ik wilde ook een groot wit memobord halen, maar die zijn ook uit het assortiment verdwenen. De kleine grijze memoborden en de magneetjes waren in de aanbieding. Ik vermoed dat die ook verdwijnen. Heel zonde.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Succes!
laat maar even weten of het gelukt is!
In de keukencatalogus staat een overzicht met alle deuren en fronten die wij in het assortiment hebben. Daar kunnen 2 icoontjes bij staan. 1x een karretje, dat staat voor fronten die normalerwijze gewoon uit voorraad leverbaar zijn. Verder is er nog het vrachtwagentje, dat staat voor artikelen die besteld moeten worden en deze zouden met 3 weken thuis geleverd moeten kunnen worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb net al even gezocht op de site van Ikea maar kon het zo snel niet vinden.
Wat is op dit moment de gemiddelde levertijd van de keukens van Ikea? En ik weet dat er op de stenen bladen een langere levertijd zit, hoe lang is die?
De Nexus bruinzwart is nogsteeds niet leverbaar.![]()
Hmm balen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, niet gelukt. Ik kon ze in Amsterdam niet meer vinden. Ik wilde ook een groot wit memobord halen, maar die zijn ook uit het assortiment verdwenen. De kleine grijze memoborden en de magneetjes waren in de aanbieding. Ik vermoed dat die ook verdwijnen. Heel zonde.
OMG.. die is echt fantastisch!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
de nieuwe billy vind ik wel wat hebben
Lijkt me niet echt mooi als je er spullen in zet. Maar zo leeg is ie best mooi.quote:
Ik denk rond 10 uur dat ze er zijn. 9:51 om precies te zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:58 schreef Yoni het volgende:
Vandaag komen mijn nieuwe IKEA spullen![]()
Briljante bezorgtijden hebben ze trouwens: tussen 8.51 en 11.51![]()
Wrom niet gewoon tussen 9 en 12?![]()
Hopelijk komen ze een beetje vroeg, maar zal wel weer helemaal aan het eind vh. blok zitten
Euhm IKEA heeft 2 financieringsmogelijkheden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef maok het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt mooi als je er spullen in zet. Maar zo leeg is ie best mooi.
Weet iemand trouwens hoe het zit met de ikeacard. Als je per maand een vast bedrag aflost, wordt dan na 1 maand de eerste afgelost of ook gelijk bij het afrekenen? Betekend het ook dat al je iets koopt met je ikeacard wat lager is dan je maandelijkse vaste aflossingsbedrag is, dat rentevrij is?
Bedankt voor de super uitgebreide uitlegquote:
Dank je, duidelijk.quote:
Delftquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik denk rond 10 uur dat ze er zijn. 9:51 om precies te zijn![]()
Heb je het bij Barendrehct, of Delft geregeld?
Aanvulling op de stenen bladen, de levertijd daarvan is na de montage (wanneer het blad is opgemeten) ongeveer 4-6 weken.quote:
Dank voor de aanvulling. Ik vind het wel super netjes dat je tot die tijd een tijdelijk blad krijgt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:27 schreef WebForce het volgende:
Aanvulling op de stenen bladen, de levertijd daarvan is na de montage (wanneer het blad is opgemeten) ongeveer 4-6 weken.
quote:Van week 33 t/m 37 vindt de verspreiding van de nieuwe catalogus plaats.
De oude catalogus is tot 1 augustus geldig en is i.v.m. de verspreiding van de nieuwe catalogus in augustus niet meer verkrijgbaar bij de IKEA vestigingen. Deze catalogus is online nog wel te bekijken op IKEA.nl.
De verspreidperiode is opgedeeld in regio's. In onderstaand overzicht is te zien wanneer welke regio verspreid wordt.![]()
Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met
Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30
Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.
De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl
Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
Je zou er bijvoorbeeld de volgende spotjes in kunnen hangen:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
Misschien dat het elders al gepost is, maar ik zag vandaag in de IKEA de BIBY vitrinekast en volgens de website is het voorbereid voor het plaatsen van verlichting, maar hoe dan en meer specifiek, met welke lampen?
De enige waarvan ik denk dat het zal passen is Dioder, maar dat vind ik nou meer een gimmick dan stijlvolle verlichting. Hoewel de geringe warmte afgifte eigenlijk perfect is. Zijn er IKEA medewerkers of kenners die misschien weten of er andere (IKEA) verlichting in kan zonder dat het op echt klussen met boren en zagen begint te lijken?
Oke wij krijgen thuis dus 4 catalogi...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:11 schreef Allan24 het volgende:
Nieuws over de... nieuwe catalogus!
[..]
Dank je wel, ik zal met deze info wat onderzoek doen welke het beste bij mij in de smaak valt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zou er bijvoorbeeld de volgende spotjes in kunnen hangen:
(hiervoor zijn als het goed is openingen voor het snoer voorbereid)
GRUNDTAL / HOPEN / NON / TJUGOETT / RATIONELL
Verder zou je bovenop de volgende spotjes kunnen plaatsen:
(het snoertje loopt dan bovenop je kast)
GRUVA / INREDA / ISFALL
Sterker nog... als beide huizen in Nederland staan krijg je er zelfs 3....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:05 schreef E.T. het volgende:
nu maar hopen dat ik ondertussen goed in het Family-systeem sta.. Behalve m'n pas heb ik nl. nog nooit post van Ikea Family ontvangen(ondanks meerdere keren bij de Family-balie aangeven)
En twee gidsen zou wel handig zijn met twee huizenkan ik op beide adressen eentje laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |