preciesquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf. Je zult waarschijnlijk in het begin moeite hebben met het volgen van alles hier.
Oh help, ik begin voorspelbaar te wordenquote:
Wedden voor 100 euro dat schoonOA NIET OA zelf is?quote:
Oh nou dan is het nu wel duidelijk wie het WEL wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wedden voor 100 euro dat schoonOA NIET OA zelf is?
Het tempo is alleen bij te houden met een breedband verbinding Whehehequote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf. Je zult waarschijnlijk in het begin moeite hebben met het volgen van alles hier.
Die was niet stom! En waar staat dat kruisje?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
precies
en ik kan t echt niet hebben dat er een fotokruisje in mn boek staat in plaats van die leuke foto en dat paul de stomme foto in zn boek heeft gezet
Wie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh nou dan is het nu wel duidelijk wie het WEL was
nee je bent nog altijd even spannend. maar ik denk daar nu eenmaal de hele tijd aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh help, ik begin voorspelbaar te worden
Hee papierquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het tempo is alleen bij te houden met een breedband verbinding Whehehe![]()
Jij?quote:
You are so like mequote:Op woensdag 13 juni 2007 20:22 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
nee je bent nog altijd even spannend. maar ik denk daar nu eenmaal de hele tijd aan
Je moet hem Polly noemen ipv Paul, vind ie leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
precies
en ik kan t echt niet hebben dat er een fotokruisje in mn boek staat in plaats van die leuke foto en dat paul de stomme foto in zn boek heeft gezet
zelfs dan nog niet als je troubles @ wiki hebtquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het tempo is alleen bij te houden met een breedband verbinding Whehehe![]()
cross was er mee aan het pielen, hij dus..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
GODVERREDOMME
dce wiki is verneukt en ik weet niet of ik de schuldige ben of dat cross de schuldige is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
GODVERREDOMME
dce wiki is verneukt en ik weet niet of ik de schuldige ben of dat cross de schuldige is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie geen kruisjes..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:22 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
nee je bent nog altijd even spannend. maar ik denk daar nu eenmaal de hele tijd aan
btw in mijn fotoboek staat een kruisje
of zie jij een foto van de santé?
okquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moet hem Polly noemen ipv Paul, vind ie leuk.
quote:
mja blijkbaar mag iedereen m zien behalve ik. ook goedquote:
Heb je er weer een zooitje van gemaakt.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
zelfs dan nog niet als je troubles @ wiki hebt
JIJ blijft weg, voor je eigen bestwilquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken, maar met z'n 2en erin is niet verstandig. Je kan toch iets uit de geschiedenis plukken?
Oh help, wat heb ik nu weer gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
JIJ blijft weg, voor je eigen bestwil
IK BEN AAN HET FIXEN NU
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Polly Pocket.
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
Ojee, èM is boos.
Van vroeger mag ik hopen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Dat kwam ik laatst nog tegen toen ik ging inpakken voor m'n verhuizing Pol.
Ja duhquote:
Niemand niet, heb ik laatst nog getest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Aha. Juist ja. Weet je dat ik eigenlijk nooit naar de OP kijk.
Oeh noem eens ietsquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja duh. Ik kwam ook ladingen cd's tegen waar ik nu niet mee geassocieerd wil worden.
Nee, maar het is vast een enorm lief en vraatzuchtig monster.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je weet wel welke kat je voor je hebt?![]()
Vooral liefquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar het is vast een enorm lief en vraatzuchtig monster.![]()
Euhm, Tic Tac Toe.quote:
awww....lie-ief...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Polly! Waar blijft die vliegende poekster?
[afbeelding]
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |