abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50503073
Wat is Jet mooi!!

Marit, hoop dat jullie kleintje snel gaat komen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:29:10 #252
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_50503304
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:16 schreef amaranta het volgende:
hmm het lijkt er op dat ik de controle over mijn blaas aan het verliezen ben. Is dat normaal? Ik moest net niezen en whoops, ik voelde een heel klein straaltje. Ben maar meteen naar de wc gerend. Moet zeggen dat mn onderbroek ook regelmatig wat aan de vochtige kant is...
Dat kan idd heb het zelf ook gehad of in een stevige hoestpartij.
pi_50503552
Jet wat een cutie en Ruud ook al

marit sterkte met wachten en wees blij dat je geen voorwerk hebt gehad. dat had ik wel. dat hebben ze hier volgens mij ook geweten sterkte

lishe ben je verliefd?!

alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd.
mama van 3 kids!
pi_50503690
Amaranta... dat gebeurd hier ook wel eens .
Fake it till you make it...
pi_50503835
Van Harte Gefeliciteerd Beaker en Beakerman met jullie mooie dochter Jet

Saint, ik heb echt met je te doen. Ik hoop echt voor je dat je snel een beetje gaat opknappen, want hier wordt je inderdaad niet vrolijk van. En je niet schuldig voelen hoor dat je zo denkt, want potverdrie het is toch gewoon niet fijn. Ik heb met alle 3 de zwangerschappen nog nooit genoten in het begin en me altijd afgevraagd waarvoor ik het eigenlijk doe, want gatver de gatver misselijk, moe en bleghhhh gewoon kl*te dus.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:52:27 #256
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_50504151
Smoor ben ik Popples...
Sugar, lief! Het voelt ook echt, echt, echt zo.

Wat naar dat zoveel zwangeren zo misselijk zijn. Het is zo ellendig om je zo te voelen, bah. En helemaal omdat je er zo weinig aan kunt doen. Ik hoop dat jullie snel een middeltje of dingetje vinden wat helpt. Ikzelf ben op een gegeven moment naar de huisarts gegaan, ik baalde zo van dat spugen. Ik heb toen emesafene zetpillen gekregen, tegen de misselijkheid. Die moest ik 3 maal daags nemen en die hielpen echt voor de scherpe kantjes. Bij mij is het uiteindelijk helemaal overgegaan, al heb ik vaak geen trek in avondeten. Maargoed, da's niks vergeleken bij die misselijkheid.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_50505224
Ik ben gelukkig 1 van de weinige hier die dus niet misselijk is.
Heel af en toe heb ik wat last maar niet zoveel als anderen hier.

Kan niet wachten tot we weer een echo hebben. 26 juni kunnen we heen.
Wil zo graag onze ukkie weer zien
pi_50506133
Hier ook niks aan misselijkheid en zit nu op 8 weken.

Beaker wat is Jet mooi!

Marit, het gaat helemaal goed komen echt! Wat fijn dat je studiegenootje je zo serieus nam.
grá mo chroí
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:05:27 #259
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_50506813
Hier met bijna 33 weken niet meer misselijk helaas wel veel geweest maar de misselijkheid heeft plaats gemaakt voor 1 dikke enkel, maagzuur en slecht slapen.
Hoe moe ik ook ben lekker liggen is er niet meer bij, ik voel me soms net een kamerolifantje.
Dinsdag weer naar de verlos.

ps voor de dames die tijdens niezen/hoesten wel eens wat vocht van onder verliezen, zoek een goede fysio die gespec. is in bekkenbodem spieren trainen. Dat kan enorm helpen ook na de bevalling.
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 16 juni 2007 @ 07:33:51 #260
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50512367
Lishe, wat klink je helemaal in de wolken, heerlijk om te lezen

Randa wat rot, voel met je mee (letterlijk, al hoef ik niet over te geven). Weet niet meer waar ik het nou las gister maar Hero fruit ontbijt moet ook wel lekker vallen. Ik krijg namelijk 's ochtends geen hap door mijn keel, dus ik ga dat zeker proberen.

Marit, ik hoop dat je inmiddels vannacht bent begonnen met het échte werk!
pi_50512501
ik geloof het wel !

nouja...ik werd om 3uur wakker van echt een opkomende pijnlijke kramp die snel weer wegtrok
en daarna weer .. en weer .. en weer
Duurt niet lang, misschien zo'n 20-30sec. maar komen wel om de 5-7min. terug
Heb uiteraard niet meer geslapen, af en toe wat weggesukkeld waarbij er wat visioenen voorbijkwamen van de vk die hier in huis aan het douchen was...kindje dat mákkelijk door mijn bekken ging schieten in no-time ...

nouja, nu scharrel ik wat rond en ga zo eens in een warm bad!

het blijft 'eng' om voorzichtig te erkennen dat dit geloof ik toch wel echt een begin is!
zoals dat bad nemen; moet ik dat nou wel doen? trekt het dan niet weer weg?

Man vroeg net al..wil je lieverstaan of zitten eigenlijk?
weet ik eigenlijk niet

hihi, dat zal me in de loop van vandaag/vanavond/morgen wel duidelijk worden toch ??
pi_50512519
Marit eindelijk dan toch?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:11:44 #263
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_50512525
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef Martineke het volgende:
nanalune en webkim gefeliciteerd
nanalune hoe gaat het met Daniel? dat was de naam toch?
Ja Daniël gaat prima!Hij is de 30e deze maand jarig! 1 heel jaar!
Nou het gaat snel hoor.. Dan te bedenken dat hij vorig jaar in mijn buik zat ( en ik nog uit kon slapen ) .. nu eet hij boterhammen uit het vuistje en staat hij al onduegend te lachen als ik 'nee'zeg..
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef CrazyMoon het volgende:
Nanalune, nogmaals gefeliciteerd! toch maar weer aan het posten in OUD? kun je niet zonder

webkim, ook van harte gefeliciteerd!!!
haha, wat die JIJ hier dan hé? alvast aan het inlezen ofzo?

Marit , jammer dat het niet doorgezet heeft. Maar goed bijslapen en 'genieten' van de rust , sterkte!

Webkim, wat lief van je moeder zeg! ik kan me voorstellen dat je het nog pril vind, maar toch wel leuk om dat kleine spul echt vast te houden he? ik mag nu ook weer bij maatje 50/56 kijken ..
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:12:32 #264
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50512530
Marit, dit is het echt hoor. Super! Laat je lekker verwennen door manlief en probeer nog een beetje aardig te zijn voor hem, straks is dat nl wel anders!

Gaat ie gewoon zijn eerste vaderdag nog meemaken, heb je nog aan een cadeautje gedacht namens de verse frummel???
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:12:36 #265
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_50512531
Oeeeeh! klinkt toch serieus! Succes Marit!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:24:01 #266
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50512593
JAAAAAAAA Marit, jij hebt vandaag (of morgen) nog een baby in je armen!!!!

zaterdag 16 juni 2007 @ 08:26:15 #267
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50512603
Marit!!!!!! hééél veel sterkte en succes, mocht het doorzetten... (en zo niet dan ook, want voorwerk is ook pijnlijk!) Hopelijk wordt het geen ziekenhuisbevalling (of wordt het dat zowiezo?) ...
  zaterdag 16 juni 2007 @ 09:18:13 #268
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50512991
Marit, dit klinkt wel goed hoor!
Succes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50513081
Marit, zou het dan toch echt gaan gebeuren... Wel een heel bijzonder vaderdagcadeautje voor a.s. papa .
Succes
Fake it till you make it...
pi_50513136
Marit, heel veel succes!!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50513153
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 08:11 schreef nanalune het volgende:
haha, wat die JIJ hier dan hé? alvast aan het inlezen ofzo?
vind het leuk om over zwangeren te lezen, ga ik nog harder van rammelen
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50513421
Hier gaat het niet lekker meer, heel veel bloed. Net alsof ikk ongesteld ben, lichte krampen en pijn/druk op mijn stuitje. Bah.

Marit succes!!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:10:17 #273
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50513466
Ooh jeetje Randa!! Dat klinkt inderdaad zorgwekkend, is het oud bloed of helder rood? Heb je de VK al gebeld?
pi_50513521
Randa wat rot voor je Ik hoop dat het meevalt. Sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50513559
Randa, sterkte!! Ik hoop ook dat alles nog goed is..
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')