quote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef Isegrim het volgende:
Het vervolg.
Mijn vriend en ik zitten net CSI te kijken. Ineens een donderend geraas. Is de afzuigkap van de muur gevallen.![]()
![]()
Geen holle wand-pluggen gebruikt.![]()
![]()
Ik weet niet wat voor monteurs die toko gebruikt, maar volgens mij kunnen ze beter bij de jostiband gaan.
Die afzuigkap is helemaal kapot en kan zo de container in. De binnenkant is naar de kloten.
Serieus.![]()
Nee, Amsterdammers.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]Dit meen je niet?
Waren het soms een stel Polen oid?
Hmm het zal ook eens niet 020 zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, Amsterdammers.
Dan weet je het wel.
Het lijkt me overigens wel een beetje tijd worden voor rechtsbijstand nu. Ik weet neit of je daarvoor verzekerd bent, maar zoniet - Zoek dan een beetje een advocaat.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb de bovenkastjes maar leeggehaald. Straks hebben ze daar ook geen holle wand-pluggen voor gebruikt.
Godverdomme, wat ben ik kwaad.
Ja, ik heb een rechtsbijstandverzekering. Morgen maar even bellen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:25 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt me overigens wel een beetje tijd worden voor rechtsbijstand nu. Ik weet neit of je daarvoor verzekerd bent, maar zoniet - Zoek dan een beetje een advocaat.
Ja. Ik ga sowieso eisen dat ze andere monteurs sturen. Van deze gasten heb ik mijn buik nu wel vol.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef Faithz het volgende:
Idd. Hou ons op de hoogte.
Bel btw eerst het keukenbedrijf en geef ze de kans het op te lossen. Doen ze dat niet naar wens, onderneem dan juridische stappen.
Nee, ik heb alles netjes betaald.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Faithz het volgende:
Krijgen ze btw nog geld van je? Nee zeker?
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, Amsterdammers.
Dan weet je het wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |