quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Is van der meyde al gekocht/gehuurd? Van geel koop em nou, als je verstand van voetbal hebt koop je em.
Als jij geen kloon bent eet ik m'n schoen op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef BonJovi het volgende:
Babel speelden best goed.
Vertonghen is nog niet zover in zijn ontwikkeling om dé opvolger van Davids te zijn, maar hij heeft het wel in zich. Belangrijk is dat hij volgend seizoen minuten pakt om dat te bereikenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik of Vertonghen echt zo goed is omdat sommige gasten hier zeggen dat hij de opvolger van Davids is.
Volgens mij is hij nog doodserieus ook die BonJoviquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef Nashje het volgende:
[..].
[..]
Als jij geen kloon bent eet ik m'n schoen op.
Als je scoort loop je 1 op 2 tot nu toequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:50 schreef devv05 het volgende:
Babel loopt wel 1 op 2 dit EK, prima rendement.
Oud Feyenoorder.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:12 schreef Messenga het volgende:
Nou, ik ben blij dat Vertonghen weer terugkomt. Maduro lijkt ook wel als nieuw. Zuiverloon mogen we ook wel halen van Heerenveen, met zo'n vorm.
Detailsquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je scoort loop je 1 op 2 tot nu toe![]()
Het jeugd-ek, er zijn geen spelers met 2 doelpuntenquote:
Dat zou me werkelijk geen flikker interesseren als beleidsbepaler bij Ajax. Als ik Van Geel was en de kans kreeg om Drenthe te halen in deze vorm, wist ik het ook wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oud Feyenoorder.Ligt gevoelig dat weet je.
Dus hij is ook nog eens topscorer van het EK?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het jeugd-ek, er zijn geen spelers met 2 doelpunten![]()
Ja echt goede spelers zijn op zich welkom maar spelers als Zuiverloon hoef ik niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zou me werkelijk geen flikker interesseren als beleidsbepaler bij Ajax. Als ik Van Geel was en de kans kreeg om Drenthe te halen in deze vorm, wist ik het ook wel.
Eens. Ongelooflijk eigenlijk dat Leo zo goed ontvangen werd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oud Feyenoorder.Ligt gevoelig dat weet je.
Tsjah ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat hij niet rechtstreeks van Feyenoord kwam maar van NAC.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:32 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Ongelooflijk eigenlijk dat Leo zo goed ontvangen werd.
Voor Davids de 2e maken we toch een uitzondering?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:33 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
GEEN kakkerlak in de Arena jah.
Och, als ie al meedeed, en speelde zoals vandaag, dan vergeet je het rotterdamse.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:33 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
GEEN kakkerlak in de Arena jah.
Daarom moet ie ook een back achter zich hebben, net als vandaag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:38 schreef manny het volgende:
Ik weet het niet hoor. Om nou te zeggen dat hij elke week tot de beste behoorde ( wat toch gemakkelijk zou moeten kunnen, met die prutsers om hem heen) afgelopen seizoen... volgens mij niet. In de eerste wedstrijd tegen Israel maakt ie bovendien een enorme dekkingsfout, die gelukkig niet werd afgestraft.
Inderdaad. Ze hadden 'm meteen keihard moeten uitfluiten. Ging ie vast ook beter van spelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:32 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Ongelooflijk eigenlijk dat Leo zo goed ontvangen werd.
Davids 2? Ik vond hem vandaag goed spelen, maar over het algemeen vind ik het maar een overrated talentje, waarschijnlijk ook door zijn kop, want hij ziet er altijd zo debiel uit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Voor Davids de 2e maken we toch een uitzondering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |