Hij speelt ook niet in de spits vandaagquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef MaxC het volgende:
Vind Babel goede passes geven, maar in de spits nog niet gezien
Scherp!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef devv05 het volgende:
Babel is ook geen spits, al denkt ie zelf nog steeds van wel.
Maduro geblesseerd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef devv05 het volgende:
Wie weet. Hij heeft wel gescoord vandaag he
Maduro geblesseerd trouwens.
Zag je 'm na het laatste fluitsignaal niet bij zn ribben voelen met een moeilijk gezicht? Tijdens de wedstrijd ook al een keer.quote:
Niet opgemerkt nee, maar goed tegen Belgie kan ie rust pakkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zag je 'm na het laatste fluitsignaal niet bij zn ribben voelen met een moeilijk gezicht? Tijdens de wedstrijd ook al een keer.
Zou de perfecte opvolger zijn voor Davids. Misschien kunnen we hem overhalen als ie een bakkie koffie mag drinken met Edgarquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef devv05 het volgende:
Denk dat we Drenthe maar over moeten nemen, die is toch veel te goed voor fnoord. Ruilen voor Perez dan maar?
Ja zeg het niet graag over een feyenoorder maar die Drenthe is echt een goede linkermiddenvelder.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef devv05 het volgende:
Denk dat we Drenthe maar over moeten nemen, die is toch veel te goed voor fnoord. Ruilen voor Perez dan maar?
Van Vertonghen ben ik niet echt kapot. Is hij zo goed?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
We hebben met Vertonghen al een opvolger van Davids in huis.
Scoren kan ie in ieder geval, zouden jullie ajacieden toch moeten wetenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Vertonghen ben ik niet echt kapot. Is hij zo goed?
Vandaag was hij juist wel goed, goede passes en nuttig voor het elftal (penalty gescoord en belangrijk aandeel bij tweede doelpunt).. Alleen tegen het einde aan werd het wat minder, maar mag het na een lang seizoen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:59 schreef Gelderland het volgende:
WAt is babel (weer) slecht zeg... ongelovelijk; slechte aannames, slechte acties.. hopeloos
Heerlijke voetballer is het ja. Een echte bikkelaar die ook nog eens techniek en overzicht heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Vertonghen ben ik niet echt kapot. Is hij zo goed?
Allebei?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef BonJovi het volgende:
Babel speelden best goed.
Lekkere graadmeterquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen op Vertonghen gelet Kopenhagen thuis en toen vond ik hem niet sterk invallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |