Hier ben ik het wel mee eens ja. Het is in potentie een hele goeie voetballer, maar bij ons komt het er niet uit. En ik denk niet dat dat volgend seizoen wel zal gebeuren (als we met dit systeem blijven spelen).quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef Pritt het volgende:
Die verkering tussen Babel en Arsenal is al vaak langs geweest en ik zeg het nog maar eens: verkopen die jongen. Prima speler met een hoop potentie maar niet in het huidige systeem van Ajax. Het zijn een hoop centjes die Ajax kan gebruiken als het Sneijder en Huntelaar nog een jaar wil behouden.
Was het maar alleen aids..quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Koné heeft aids.
Aides?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Koné heeft aids.
Alex of Gomes, rest mogen ze houden.quote:
Matties 4 lifequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef Blight het volgende:
Henk en Ryan zijn wel dikke matties trouwens. Ik zie 'm niet snel vertrekken.
Ja sorry maar ik was gelijk weg gegaan nadat ik dat had gepostquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:41 schreef denthemen het volgende:
Bonjovi, of jij voortaan wel even een nieuw topic wil openen als je de vorige afsluit, dank u , einde bericht
Hij is ook geblesseerd, let maar eens goed hoe hij over het veld loopt.. Daarnaast weet geen een Belg meer wat ie nou wel of niet mag van die scheidsquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef Blight het volgende:
Vermaelen speelt wat onzeker trouwens. Twijfelachtige actie daarnet weer.
En wat heeft dat met dit topic te maken? Jij bent echt een oetlul he.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef BonJovi het volgende:
Wel kut voor Belgie met 10 man, roden kaart was onterecht.
Daarom vroeg ik het ook even. Daily Mirror it isquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:38 schreef Blight het volgende:
Dat klinkt als een tabloid gerucht. Ik zou het niet al te serieus nemen.
Whehehe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
En wat heeft dat met dit topic te maken? Jij bent echt een oetlul he.
quote:MVV neemt Dustin Huisman over van Ajax
MVV kan de komende twee jaar beschikken over Dustin Huisman. De 22-jarige verdediger komt transfervrij over van Ajax, waar zijn aflopende contract niet werd verlengd. Alleen de medische keuring kan nog roet in het eten gooien.
De lange linkspoot (1,93 meter) doorliep de jeugdopleiding van Ajax maar haalde het eerste elftal niet. Bij Haarlem deed hij wel ervaring op in het betaalde voetbal. Huisman kwam in het seizoen 2004/2005 tot 24 duels in de Eerste Divisie. De Amstelvener scoorde één keer.
Ik hoop het maar. Ik vrees dat hij een terugslag krijgt, nu ook weer dat EK onder 21 enzo. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Ben trouwens allang blij dat Urby niet meedoet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:32 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb hoop dat Babel zich dit seizoen helemaal gaat ontpoppen. Paar keer voor KJH in de basis enzo.. Paar keer met 4-4-2 spelen. Komt helemaal juist.
vooral die camera rol die hij bij Jong-Oranje inneemt zal echt veel energie kostenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Ik vrees dat hij een terugslag krijgt, nu ook weer dat EK onder 21 enzo. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Ben trouwens allang blij dat Urby niet meedoet.
Hij moet henry "het heupschot" lerenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:55 schreef MaxC het volgende:
Wat heeft toch 'heel Europa' met Babel? Ik vind het een redelijke voetballer met veel potentie, maar dat Henry persoonlijk wil![]()
Idd wel een typische vermaealen actie met nog een sliding.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:35 schreef BonJovi het volgende:
Vermaelen wat een redding voor Belgie
Gister was die aflevering er inderdaad voor..quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:16 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Southpark van (eer)gisteren toch?
Het schijnt te heersen in Eindhoven.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Koné heeft aids.
Au.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef devv05 het volgende:
Het schijnt te heersen in Eindhoven.
heerst het daar ook?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef Ordinair het volgende:
Groningen anyone?
Ik weet het al weerquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen weken?
Koné kennelijk wel..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet het al weer
Maar ik ben niet zo van die feesten
Jup, te snel (te) belangrijk gemaakt/geweest voor het eerste elftal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef PLAE@ het volgende:
Babel scoort, Maduro brengt rust en kalmte op het middenveld (aldus de commentator).
Het wordt me ineens duidelijk, die jongens hadden eigenlijk nog een jaar of 2/3 in Jong Ajax moeten zitten.
Heel Europa ziet zijn potentie en beseft ook wat voor een speler, mits goed gebruikt!, het kan worden. Alleen in Amsterdam zitten ze te janken om elk foutje dat hij maaktquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:55 schreef MaxC het volgende:
Wat heeft toch 'heel Europa' met Babel? Ik vind het een redelijke voetballer met veel potentie, maar dat Henry persoonlijk wil![]()
Hij speelt ook niet in de spits vandaagquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef MaxC het volgende:
Vind Babel goede passes geven, maar in de spits nog niet gezien
Scherp!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef devv05 het volgende:
Babel is ook geen spits, al denkt ie zelf nog steeds van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |