Hij is 13, kansen zatquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef Sala-adin het volgende:
Dus je kans om sneller ontmaagd te worden is nu weg?
R&Pquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef yvonne het volgende:
of PUB, kies maar
Kut op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef Sala-adin het volgende:
Dus je kans om sneller ontmaagd te worden is nu weg?
Ga dood kutuser. Niet baggerenquote:
Halloquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
Bedreig haar met fysiek geweld, is altijd een fijne oplossing die vaak puike resultaten behaalt!
Nounounou, ga je eens afreageren op een kussen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ga dood kutuser. Niet baggeren![]()
En z'n vriendinnetje van 12 wordt nu genomen door een neger van 17 terwijl ze op dr knieen en ellebogen voorovergebogen ligt na te denkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo
TS is 13
Geef raad, jij was verleden jaar nog 13
Hoi:quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo
TS is 13
Geef raad, jij was verleden jaar nog 13
TS is halfbloed negerquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef Adik het volgende:
[..]
En z'n vriendinnetje van 12 wordt nu genomen door een neger van 17 terwijl ze op dr knieen en ellebogen voorovergebogen ligt na te denken
Jou vader is homo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoi:
Ik ben Marc, ik houd van hobby's, puzzelen, knikkeren en sjorren.
Mijn raad:
Vrouwen zijn de grootste bedreigers van de mannelijke vrijheid. Coïteren is vies, bah en iek
Niks doen met die vrouwen. Zoals mijn wijze vader altijd zei: je moet optrekken met mensen die beter zijn, waar je zelf beter van wordt, dus waarom zou je verkering nemen met een ras waar wij mannen superieur over zijn?![]()
Kusjes
HVJ
Ze stuurde eens mss naar haar vriendin die toevallig bij mij aankwam daarin stond (Precies zo) : Moet het even kwijt maar heb half tegen joel gezegd dat ik het niet meer wil... Zo kut dit :S Ik haat mezelf, waarom heb ik het zo ver laten komenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef Leia het volgende:
Nadenken hoeft niet per definitie slecht te zijn. Misschien wil ze wel heel graag dat het weer goed komt en is ze aan het nadenken hoe dat gaat.
Nadenken is iets positiefsquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef Leia het volgende:
Nadenken hoeft niet per definitie slecht te zijn. Misschien wil ze wel heel graag dat het weer goed komt en is ze aan het nadenken hoe dat gaat.
Why dont you get the fuck out of my topic. Hoer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
TS is halfbloed neger
Die bitch wilt gewoon een pureblood niggercock
Het moet dan zijn: "jouW vader" gij onkuise fokking homofobisch achtergestelde excensief analfabetische inferieure achterstandskutallochtoonquote:
Ze is jong, dan zijn ze heel vaag. Hoewel... volwassen vrouwen zijn ook raar, dus het is niet alsof het ooit beter wordt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ze stuurde eens mss naar haar vriendin die toevallig bij mij aankwam daarin stond (Precies zo) : Moet het even kwijt maar heb half tegen joel gezegd dat ik het niet meer wil... Zo kut dit :S Ik haat mezelf, waarom heb ik het zo ver laten komenkus
_____
Trut, had het dan eerder gezegd.
Trut, Vervolgens min of meer uitmaken en dan zeggen dat je jezelf haat. Ahja. Logica?
Nou, daar staat toch nog niet dat het uit is?!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ze stuurde eens mss naar haar vriendin die toevallig bij mij aankwam daarin stond (Precies zo) : Moet het even kwijt maar heb half tegen joel gezegd dat ik het niet meer wil... Zo kut dit :S Ik haat mezelf, waarom heb ik het zo ver laten komenkus
_____
Trut, had het dan eerder gezegd.
Trut, Vervolgens min of meer uitmaken en dan zeggen dat je jezelf haat. Ahja. Logica?
Yvonne....je bent liefquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, daar staat toch nog niet dat het uit is?!
Je kunt het ook interpreteren dat ze er spijt van heeft dat ze het tegen je gezegd heeft en zo niet bedoeld heeft.
Snap je het nog?
Vrouwenlogica FTW!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, daar staat toch nog niet dat het uit is?!
Je kunt het ook interpreteren dat ze er spijt van heeft dat ze het tegen je gezegd heeft en zo niet bedoeld heeft.
Snap je het nog?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vrouwenlogica FTW!!
Sterkte TS, gewoon lekker gaan comazuipen met je maatjes dit weekend en je vind zo een nieuwe
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vrouwenlogica FTW!!
Sterkte TS, gewoon lekker gaan comazuipen met je maatjes dit weekend en je vind zo een nieuwe
Inderdaad, zeer charmant jongens met drank opquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
Dan kun je heus nog wel bij Tante MUUS op schootquote:
Lief met een tikkie sarcasme.....zuchtquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:34 schreef yvonne het volgende:
Knipje
Droog je tranen Pierrot, oh Pierrot
Geef toch een glimlach cadeau, oh Pierrot
Tover wat kleur op je wangen
Trek eens een vrolijke snoet
Toe laat je hoofd niet zo hangen
Een lach doet iedereen goed
Droog je tranen Pierrot, oh Pierrot
Droog je tranen, droog je tranen
Droog je tranen Pierrot en lach [/i]
Niemand is te groot voor mijn schoot en boezem, maar niet iedereen mag dat zomaar. Alleen als je echt verdriet hebt, komt de MUUSboezem tevoorschijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kun je heus nog wel bij Tante MUUS op schoot
Ze drukt je vast tegen haar boezem, daar zullen heeeeeeeeeeeeel wat FOK!kertjes veel voor over hebben
Ik voel me opeens zoooooo onwijs verdrietig worden.....echt waar!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niemand is te groot voor mijn schoot en boezem, maar niet iedereen mag dat zomaar. Alleen als je echt verdriet hebt, komt de MUUSboezem tevoorschijn.
*drukt hoofdje tegen boezem*
Zo.
Zullen wij R&P gaan modden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niemand is te groot voor mijn schoot en boezem, maar niet iedereen mag dat zomaar. Alleen als je echt verdriet hebt, komt de MUUSboezem tevoorschijn.
*drukt hoofdje tegen boezem*
Zo.
Eind december begon het al een beetje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:38 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, hoelang was het eigenlijk "aan" ?
Nog niet gezoend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef opgebaarde het volgende:
Had je eigenlijk bij je ex al met je tong al haar huig zitten betasten?
De hele dag liedjes zingen en bolletjes aaien, mja, op zich geen slecht idee.quote:
Vergeet je boezem niet!1!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
De hele dag liedjes zingen en bolletjes aaien, mja, op zich geen slecht idee.
Die zit aan me vast, dus dat zal op zich niet zo'n probleem zijn.quote:
Hoi, ik ben ongelovelijk sip op het moment! *hoofd naar voren schuift*quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
keb een heel lekker bolletje!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mod-fight!quote:
Alleen onze boezems dan?quote:
Boezemnijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oók niet! De enige reden dat ik met Nosh mod is omdat ik dan de grootste tieten heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |