Mja, Giel meldde het afgelopen vrijdagnacht dat hij een tijdje de freaknacht niet gaat doen, waarop Ekdom meldde dat hij 1 tot 4 ging doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Giel gaat op zondagavond tv maken. Weet niet waarom ie dan op vrijdagnacht geen programma meer zou kunnen doen (overlapt elkaar toch niet?)
Claudia stopte helemaal met de radio toen ze een eigen tv-programma kreeg. Ik denk dat Giel het gewoon te druk zal krijgen als hij de hele week 's ochtends, de freaknacht en zn talkshow moet verzorgen. En het kan natuurlijk zo zijn dat de opnames op vrijdagavond of zaterdagochtend zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Giel gaat op zondagavond tv maken. Weet niet waarom ie dan op vrijdagnacht geen programma meer zou kunnen doen (overlapt elkaar toch niet?)
hehehehehequote:Op woensdag 13 juni 2007 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
Giel moet natuurlijk wel ruime tijd in de grime zitten, om een beetje toonbaar voor de TV te zijn, dat kan ook een verklaring zijn.
Sorry
heujquote:
Doet me aan het Wendy van DIjk gesprekje denken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mja, Giel meldde het afgelopen vrijdagnacht dat hij een tijdje de freaknacht niet gaat doen, waarop Ekdom meldde dat hij 1 tot 4 ging doen
En ik ben vertrokken, even mijn "sociale leven" onderhouden..
Daaag!
Die van mij is inmiddels gemaildquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... ik kan nog geen leuke request bedenken.
Tafeltennis is geen pingpongquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Misschien zijn ze bij 3FM wel helemaal gek op tafeltennis.
En wat is het geworden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
En mn request is verstuurd.
Dat wist je alquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb maar eens een oudje van John Mayer aangevraagd. Zat eerst te denken aan The Feeling omdat ze zo weinig gedraaid worden, maar tijdens het typen van deze post blijkt dat ik in het bezit ben van een vooruitziende blik.The Feeling
Erg grappig, want ik heb ook getwijfeld of ik The Feeling aan zou vragenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb maar eens een oudje van John Mayer aangevraagd. Zat eerst te denken aan The Feeling omdat ze zo weinig gedraaid worden, maar tijdens het typen van deze post blijkt dat ik in het bezit ben van een vooruitziende blik.The Feeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |