Ziet er tof uitquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:36 schreef Sirolf het volgende:
Toen ik net thuis kwam stond er een pakketje op me te wachten...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/13/thumb/img15.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/13/thumb/img16.jpg]afbeelding][/url]
Das balen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Ze hebben de pc's op onze nieuwe werkplekken niet uitgerust met een geluidskaart....
Hoiquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoi
Minder...quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Ze hebben de pc's op onze nieuwe werkplekken niet uitgerust met een geluidskaart....
Ik heb het vermoeden dat die systeembeheerder het er niet mee eens gaat zijn. Maar ik kén wel iemand op de ICT afdeling .. Laat ik die maar eens mailen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:53 schreef Glacier het volgende:
Minder...
Moet je een externe van huis meenemen ofzoAlleen wel hopen dat je de drivers mag installeren van de systeembeheerder
Je moet het in de tussentijd dus doen zonder muziek?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het vermoeden dat die systeembeheerder het er niet mee eens gaat zijn. Maar ik kén wel iemand op de ICT afdeling .. Laat ik die maar eens mailen.
Tof Mook!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:20 schreef DaMook het volgende:
En maandag of dinsdag ga ik kijken naar een appartementje.
Feliquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof Mook!. Ik ben met vriend vorige week vrijdag wezen kijken.. volgende week dinsdag krijgen we sleutel
.
Ik hoop het voor je!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:35 schreef DaMook het volgende:
Feli.
Ik ben benieuwd of het iets wordt, op de foto's ziet het er iig goed uit.
Dank jequote:
Tof, bij mij stond er ook eentjequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:36 schreef Sirolf het volgende:
Toen ik net thuis kwam stond er een pakketje op me te wachten...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/13/thumb/img15.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/13/thumb/img16.jpg]afbeelding][/url]
'Navondquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
Hallo!
Veel te groot voor de brievenbus, maar dat had je al door!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef -Hans- het volgende:
'n avond ook !![]()
Hoe groot is die energiebox ongeveer? Was namelijk niet thuis maar TNT heeft wel een keurig briefje achtergelaten. Ze komen morgen langs, maar ik denk dat het toch gaat uitdraaien dat ik het pakket zelf moet ophalen.
Dat van de brievenbus vermoede ik al een beetje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Veel te groot voor de brievenbus, maar dat had je al door!Het is zeg maar iets hoger dan een pak A4 papier
Hiya Michielquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef MichielV het volgende:
Bonjour tout le monde!
Absoluut.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
Blijft fijn plaatje van Nelly Furtado dit
'navond!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef MichielV het volgende:
Bonjour tout le monde!
Ook goedendag Veenstra Veenstraquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef MichielV het volgende:
Bonjour tout le monde!
Ben ik de enige die wel punten spaarde maar geen pakket heeft?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef -Hans- het volgende:
'n avond ook !![]()
Hoe groot is die energiebox ongeveer? Was namelijk niet thuis maar TNT heeft wel een keurig briefje achtergelaten. Ze komen morgen langs, maar ik denk dat het toch gaat uitdraaien dat ik het pakket zelf moet ophalen.
Vast niet! hoeveel pnt had je dan ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ben ik de enige die wel punten spaarde maar geen pakket heeft?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef purplerose het volgende:
Gelijk een passend muziekje zo bij de bong
Ik heb ook geen pakketquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ben ik de enige die wel punten spaarde maar geen pakket heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |