Als het pure bagger is, of totaal niets met het topic te maken heeft zit ik er niet mee. Maar het is verdomme een slowchat met een knipoog...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
Écht, als ik ergens een pleurishekel aan heb is het aan posts wissen. Dan heb je bij mij echt een groot probleem als kutmod zijnde.
Goh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
Écht, als ik ergens een pleurishekel aan heb is het aan posts wissen. Dan heb je bij mij echt een groot probleem als kutmod zijnde.
Bite mequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:29 schreef yvonne het volgende:
Wat doet HW nou weer in deze SC?
Oldbie, jaja
Dan klopt die tag voor geen meter.quote:
We-don't-carequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan klopt die tag voor geen meter.
Bleu is ook al geen oldbie
Als ik zeg dat iemand een oldbie is dan is het een oldbie, begrepen theezak?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees de FAQ.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff de tag aanpassenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik zeg dat iemand een oldbie is dan is het een oldbie, begrepen theezak?
Ja, nu we het toch over die tags hebben he...quote:
Jaja, verraad het OLDBIEschap maarquote:
Als ik zeg dat iemand een oldbie is dan is het een oldbie, begrepen jankzak?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, nu we het toch over die tags hebben he....
'nuff said, hup hup eieren met spek bakken jij!quote:Powered by "niet officiele & officiele"oldbies
Laat ik zo zeggen dat mijn "aanbod" in het vorige topic blijkbaar niet in goede aarde viel bij sommigen onder onsquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef Armageddon het volgende:
Maar even serieus, wie loopt er hier posts te wissen dan?
Wat voel ik nou? Ohja, jeukende vingers.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus NOT done he?? Posts die niet tegen policy zijn te wissen...
Geen grap.
Moet je er aan trekken, werkt met je lul ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat voel ik nou? Ohja, jeukende vingers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |