Wat jij wil ouwe, tis jouw dag vandaag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja nah zullen we het op morgen houden !
Naast mijn vrouwquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:42 schreef Leia het volgende:
Kut geslapen Joen?
Nopequote:Op donderdag 14 juni 2007 08:45 schreef Paxlie het volgende:
moguh
HW, jij ooit al eens gegeten bij In de keuken? ( www.indekeuken.com )
ik was 55 euro per persoon kwijt, maar godallejezus wat was dat lekker, echt een aanraderquote:
Twijfelachtig. Ik voel me een beetje bekocht want ik heb betere katers gehad voor ¤ 60,-quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:59 schreef Leia het volgende:
Was het het waard?
whehhehequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik was 55 euro per persoon kwijt, maar godallejezus wat was dat lekker, echt een aanrader
60 euro, netjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Ik voel me een beetje bekocht want ik heb betere katers gehad voor ¤ 60,-.
Site zegt weinigquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik was 55 euro per persoon kwijt, maar godallejezus wat was dat lekker, echt een aanrader
Mjah, spijtig van die donderdag die er op volgtquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:11 schreef Leia het volgende:
[..]
60 euro, netjesvooral op woensdag avond.
ow ik liep ook even achter. SHE op onzinquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:24 schreef Kreator het volgende:
Ik liep even achter. SHE moderator op onzin. Djeez. Een ervaringsdeskundige met kwaliteitstopics en vooral ook échte humor. Goeie toevoeging..
Gewoon wegzuipen met Guinness vanavondquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mjah, spijtig van die donderdag die er op volgt.
houd ze toch niet lang vol.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:27 schreef Kreator het volgende:
Ja stel je voor dat iemand ballen zou tonen en J:/ of Arma mod zou maken van onzin.... maar nee, lekker veilig een humorloze josti op het forum, dát helpt.
Mogguh just mequote:
begint het net kut weer te worden. Kan je mooi de hele dag hier rond hangenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:38 schreef just me het volgende:
Jaja ik heb weer even tijd om te posten! Ik heb vrij vandaag omdat ik 4 vrije dagen op moest nemen omdat ik extra had gewerkt op schoolkamp groep 8. Niet dat ik de keus heb wanneer ik ze op kan nemen maar extra vrij is mooi meengenomen
Echt wel! ik vond jullie zo ongelooflijk natuurlijk. zo "gewoon" Joene en Hildequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Mogguh just me![]()
Leuk gevonden vrijdag ?![]()
Was dat maar zo! Ik moet een hoop dingen doen vandaag o.a. allerlei dingen uitzoeken over samenwonenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:40 schreef miss_bleu het volgende:
begint het net kut weer te worden. Kan je mooi de hele dag hier rond hangen
Ja perfect eerste 500 km geredenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:43 schreef Joene het volgende:
he bleu, bevalt het autootje een beetje ?
samen wonenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:44 schreef just me het volgende:
Was dat maar zo! Ik moet een hoop dingen doen vandaag o.a. allerlei dingen uitzoeken over samenwonen![]()
Hoe ouder hoe gekkerquote:
Daar kan meer bij bleuquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja perfect eerste 500 km gereden
SamenWonen is okay !quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
Echt wel! ik vond jullie zo ongelooflijk natuurlijk. zo "gewoon" Joene en Hilde![]()
was wel blij dat ik veilig thuis was!!
[..]
Was dat maar zo! Ik moet een hoop dingen doen vandaag o.a. allerlei dingen uitzoeken over samenwonen![]()
Maar ik ga niet trouwen !! En nu geef ik mezelf een schop en ga wat andere nuttige dingen doen, tot laterz als het koffie tijd isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |