Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Armageddon het volgende:
Gezellig!
Klinkt okayquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan daar alle kanten op, netwerkbeheer, helpdesk, etc etc... projecten net zoal Joene.
Ze vergoeden opleidingen zoals MCSE enzovoorts.
Het scheelt wel een beste hap op je salaris ouwe.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Klinkt okay.
Al zijn die MCSE cursusjes in mijn ogen zonde van je tijd.
Hell no. Elke manager geilt erop man! Ik doe ze ook regelmatig, staat lekker op je CV, leren en examens doe ik tijdens werktijd.... ideaal.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Klinkt okay.
Al zijn die MCSE cursusjes in mijn ogen zonde van je tijd.
Niet waar ik werk. Als hier iemand komt solliciteren die trots met MCSE papiertjes loopt te zwaaien heeft-ie meteen minpunten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het scheelt wel een beste hap op je salaris ouwe.
Tot nu toe heb ik het altijd gered met zelf nadenken. Hoogste opleiding is 1 jaar mboquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niet waar ik werk. Als hier iemand komt solliciteren die trots met MCSE papiertjes loopt te zwaaien heeft-ie meteen minpunten.
Wij willen mensen die zelf nadenken, in plaats van Microsoft spinsels opdreunen.
Das een uitzondering dan. 90% van de bedrijven heeft een manager rondlopen die zelf geen idee heeft wat ie aan het doen is, dus dan is een MSCE'er meteen goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niet waar ik werk. Als hier iemand komt solliciteren die trots met MCSE papiertjes loopt te zwaaien heeft-ie meteen minpunten.
Wij willen mensen die zelf nadenken, in plaats van Microsoft spinsels opdreunen.
I know. Wat dat betreft ben ik dan ook heel erg blij dat ik bij een bedrijf zit waar er niet zo over gedacht wordt. Scheelt natuurlijk wel dat mijn manager zelf een techneut is, en niet van een 'management-opleiding' af komt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das een uitzondering dan. 90% van de bedrijven heeft een manager rondlopen die zelf geen idee heeft wat ie aan het doen is, dus dan is een MSCE'er meteen goed.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Ja, als ik tot onder mijn nek verlamd ben, een lobotomie gehad heb EN gecastreerd ben zou ik ook wel manager overwegen.
Whehe, ik hou je op de hoogte.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef Armageddon het volgende:
Als het niet lukt gaan wij gewoon samenwonen.
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:33 schreef Leia het volgende:
Is het huis waar je laatst ging kijken het geworden Kuuk?
Uhhuh, dinsdag krijgen we de sleutel.quote:
Zó! Snel ja! En wanneer gaan jullie er in?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhhuh, dinsdag krijgen we de sleutel.
Wat dacht je van dinsdag?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:46 schreef Leia het volgende:
[..]
Zó! Snel ja! En wanneer gaan jullie er in?
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:08 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 18! http://fotoboek.fok.nl/boem-dikkie
God, ik ben ouderquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:08 schreef Leia het volgende:
Ik ben nog maar 18! http://fotoboek.fok.nl/boem-dikkie
De tiefus voor um.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef miss_bleu het volgende:
wat een kneus die retrobak/car iets....
quote:
Als je 19 bent val je onder de Yvonneregelquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef Leia het volgende:
[..]whehe. Ja ja.
De jongste hier denk ik![]()
Ik ga richting huis, in de regen
met alleen trui.
Hoe zit het voor vrouwelijke users van 21.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:31 schreef Ripley het volgende:
Als je 19 bent val je onder de Yvonneregel
Volgens mij vallen die niet onder de yvonne regel. Maar vast wel onder de Danny regelquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe zit het voor vrouwelijke users van 21.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:35 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij vallen die niet onder de yvonne regel. Maar vast wel onder de Danny regel
Nee, rip. Dat is de Armageddon regel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij vallen die niet onder de yvonne regel. Maar vast wel onder de Danny regel
Dat is al minderquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef Armageddon het volgende:
Nee, rip. Dat is de Armageddon regel.![]()
.
Over 4 weken 22. Dus ik geloof het wel.quote:
Dan moeten we binnenkort een afspraak maken beste Kuukske.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Over 4 weken 22. Dus ik geloof het wel.
Ik zal eens kijken wanneer ik nog plaats heb in mijn agenda beste Arma.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:41 schreef Armageddon het volgende:
Dan moeten we binnenkort een afspraak maken beste Kuukske.
Doe dat, gaarne antwoord per PM. Niet iedereen hoeft de details te weten namelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wanneer ik nog plaats heb in mijn agenda beste Arma.
Heheh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:45 schreef Armageddon het volgende:
Doe dat, gaarne antwoord per PM. Niet iedereen hoeft de details te weten namelijk.
Als je 25 bent val je onder de ripley regelquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:56 schreef Leia het volgende:Ik wil niet onder de Yvonne regel vallen.
Je moetquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:56 schreef Leia het volgende:Ik wil niet onder de Yvonne regel vallen.
Kun je geen uitzondering maken in je regelquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je 25 bent val je onder de ripley regel
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:04 schreef Leia het volgende:
Nee.
Vakantiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:12 schreef Leia het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond tot 11 uur gewerktbleergh. Maar vanavond laatste dag, dan zondag avond nog werken en dan vakantie
!
Keiveel zinquote:
wheheh valt best tegen hoor dat samenwonenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Keiveel zin. Ik stuiter al twee dagen door kantoor heen
.
Ik weet nog steeds niet waarvoorquote:
Daarom, wil prima tochquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:38 schreef Armageddon2001 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarvoor
Maja gelukkig heb ik nog een oldbiekloon zoals deze.![]()
Ik laat het rustig op me af komenquote:
Luister bitsj,quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:29 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
houd ze toch niet lang vol.
stap 1: begin te dreigen
stap 2: begin te janken
stap 3: Boehoehoehoeik kan het niet aan
Je traint je rechterarm ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:00 schreef Leia het volgende:
Vanavond en morgen trainendan niks doen, zondag avond werken. En dan maandag naar mn fuck/knuffel budy
Bok op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Luister bitsj,
Ik ben niet onder de indruk.
wat er nog aan oldbies is, is OF te makkelijk, OF helemaal geen oldbie.
Als er gejankt wordt dan is het hier wel; * sniff, sniff* SHE is mod op ONZ, ik ga voortaan alleen mijn kloon gebruiken hoor, want ik ben het er zoooo niet mee eens![]()
Zwakkelingen!!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Je traint je rechterarm ?
Morgen ter land ter zee en in de lucht bij ons in het dorp![]()
's avonds lesley williams![]()
Hey You ! ,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Luister bitsj,
Als er gejankt wordt dan is het hier wel; * sniff, sniff* SHE is mod op ONZ, ik ga voortaan alleen mijn kloon gebruiken hoor, want ik ben het er zoooo niet mee eens![]()
Zwakkelingen!!
Zeg, je hebt ook nog de groep die het totaal aan zijn reet zal roesten wie de beerput schoon moet houden hoor, als iemand het maar doet. Het is net de WC schoonmaken....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Luister bitsj,
Zwakkelingen!!
Zeker wel , ik geloof zoiets als fietsemdrin ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:06 schreef Leia het volgende:
[..]Joa.
ter land ter zee en in de lucht is tof hehe.
Hehe, het mooist is dat ze zeer zelfverzekerd over komen, hun 'wagentje' er geweldig uitziet en dat ze dan al in het water flikkeren voordat ze 2 seconden aan het rijden zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeker wel , ik geloof zoiets als fietsemdrin ofzo
Het mooist is , dat ik op de dijk zit , met een pot bier in mn hand , en ze dr in zie flikkeren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:08 schreef Leia het volgende:
[..]
Hehe, het mooist is dat ze zeer zelfverzekerd over komen, hun 'wagentje' er geweldig uitziet en dat ze dan al in het water flikkeren voordat ze 2 seconden aan het rijden zijn.Daar heb je dan een paar maand aangewerkt.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Het mooist is , dat ik op de dijk zit , met een pot bier in mn hand , en ze dr in zie flikkeren.
![]()
Kom naar den oever, je bent welkom hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |