Ja, en daarna maar klagen over spierpijnquote:
Is dat fysiek schoonOA ofzo?quote:
Sorryquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Vrolijk doen jij!![]()
[..]
Was dat maar... nee ik moet nog dik 100 pagina's lezen voor vrijdag.
Ja wat voor mietje ben je danquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en daarna maar klagen over spierpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja wat voor mietje ben je dan
goeie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Die zit heel druk in vergadering.. dus nee!quote:
noggal jaquote:
Weet ik, ik heb een cursus posten voor gevorderen gevolgd. Professional hequote:
Kusje erop?!quote:
Whehe.... waar ken je die henk dan fysiek van?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Die zit heel druk in vergadering.. dus nee!![]()
Vraag me af of hij dit forum überhaupt wel kent....![]()
Wifiquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan! Roffa is ook niet zo ver hiervandaan. Zijn we een stuk sneller dan bij die anderen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Frits, ik las dat er in de buurt van roffaa ook zo'n soort dealer zit.
Moeten we ook maar eens gaan kieken denk...
En zo hoort hetquote:
weet ik niet, ga ik zo uitzoekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan! Roffa is ook niet zo ver hiervandaan. Zijn we een stuk sneller dan bij die anderen!
Waar precies?
Vlegelquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Je weet dat mods alle wijzigingen kunnen teruglezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeweest.quote:'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Shit, ik heb niet gezien wat daar stond...quote:
kloon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |