Ik wil er ook eenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
tering... daar gaaaaan we weerkutklonen... ik wil ook
Gelukkig! Graftventquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet het niet.
Bierik kwam even buurten, maar die heb ik weer een trap gegeven.
Die is weer weg.
Ik zal mijn rekening in de gaten houden. Wellicht, als daar een significant saldo op staat, verdwijnen de foto'squote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Miljonair laat mij weten dat hij het zeer op prijs zou stellen als U, Armoedzaaier, de foto's vernietigt.
Daartoe heeft hij wederom een geldbedrag U doen toekomen!![]()
Heb jij ook een kloon Henk?quote:
Ken jij die user/kloon ja?quote:
Na 5 uur enkelt en alleen Fok!ken zelfs!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
Relaxed
Je kan weer ongestoord fokken nu?
Ja hoor, maar dat mag ik niet zeggen van mijn baasjequote:
Vanwaar weet u mijn identiteit, heer OA?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Goed dan Pieter Veenman, plausibele verklaring!![]()
Hij is al wegquote:
dat zijn de beter zakenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Na 5 uur enkelt en alleen Fok!ken zelfs!
haha, moet je hard leren eigenlijk?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij is al weg![]()
Maar ik ga ff niet msnen want dan blijf ik weer plakken. Kan ik niet gebruiken nu.
Vrolijk doen jij!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
FLIKKER OP GRAFTTYHPUS HOND!
Was dat maar... nee ik moet nog dik 100 pagina's lezen voor vrijdag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, moet je hard leren eigenlijk?
of is de chick er?
ze gaan "samen leren"quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, moet je hard leren eigenlijk?
of is de chick er?
Er zijn wel meer dingen die ik weet, waar anderen slechts verbaasd kunnen zijn!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Vanwaar weet u mijn identiteit, heer OA?
Aan het werk dan, lambal!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Vrolijk doen jij!![]()
[..]
Was dat maar... nee ik moet nog dik 100 pagina's lezen voor vrijdag.
Zeg, OA... als jij zoveel weet he, wie is die henkvandetillaard ofzo dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die ik weet, waar anderen slechts verbaasd kunnen zijn!![]()
Pauper!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat mag ik niet zeggen van mijn baasje
Henkvandentillaartquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, OA... als jij zoveel weet he, wie is die henkvandetillaard ofzo dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |