Natuurlijk damequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:27 schreef zoutig het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw![]()
Dus weet het altijd beter en zal daardoor altijd andere wat moeten leren![]()
* checkt profielquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:30 schreef jorgentol het volgende:
[..]
![]()
*checkt eigen profiel* beetje jong niet![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef zoutig het volgende:
[..]
Kijk zo ben je een echte man. Aanbidden moet je![]()
![]()
hebben mijn kinderen wel een coole vader.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* checkt profiel
Mwoa, zou net kunnen.![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef zoutig het volgende:
[..]
Kijk zo ben je een echte man. Aanbidden moet je![]()
![]()
Nou je vind jezelf wel heel wat hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef jorgentol het volgende:
[..]
hebben mijn kinderen wel een coole vader.
Of alleen maar een jongequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef jorgentol het volgende:
[..]
hebben mijn kinderen wel een coole vader.
Ik zeg toch ''ik denk'', ik voel me trouwens nog niet echt een man, eerder een jochie in de late puberteit(ben 21).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Een echte man weet van zichzelf wel dat hij een echte man is. Dat hoeft hij zeker niet af te leiden uit opmerkingen van bijv de moeder van zijn beste vriend!
Ergo, u bent geen man maar een onzeker knulletje
Dat 'leuke' is wel waar we naar op zoek zijn geloof ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:16 schreef frien het volgende:
Volgens mij (ben vrouw) bestaat er niet zoiets als een 'echte man'.
Vind ik persoonlijk een beetje een vaag begrip. Mannen die heel mannelijk overkomen (stoer doen, oude rolverdeling aanhouden, vrouw achter aanrecht, etc.) spreken mij niet aan en mannen die heel vrouwelijk overkomen (mee gaan winkelen, over vrouwendingen kletsen) vind ik ook niet erg aantrekkelijk. Moet ergens ertussenin zitten en of dat nou een 'echte man' is? Geen idee. In ieder geval wel een leuke.![]()
Edit: toevoegingquote:the men they choose for themselves are pliant and feeble enough to facilitate that programme
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:06 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb een anker getattoëerd op mijn onderarm staan.
Logisch. Om echte mannen voorbij te zien komen moet je uit het raam kijken en niet naar een monitor...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb nog geen echte man voorbij zien komen tijdens het lezen van bovenstaande reacties...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef hallodagg het volgende:
Ik denk dat ik wel een echte man ben, de moeder van mijn beste vriend zei nog een tijdje terug uit het niets: ''Een echte kerel!''![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:17 schreef SicSicSics het volgende:
Echte mannen bestaan niet meer.
"How feminism destroyed real men!"
[..]
Edit: toevoeging
Geweldig stukje, ik heb er hard op om zitten lachen!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
![]()
Deep down, women love men who stand up to them, who won't be pushed around. They love men who will look them in the eye and tell them to shut up when their hormonal bickering has become too much.
They love men who will draw a line in the sand and walk out on them when they've had enough. They love men who know their own minds and are man enough to stick to their guns.
quote:In recent years, men have been trained like circus seals to be inoffensive to women, and no longer know how to entice them and turn them on.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |