Je weet het niet tegenwoordig, hequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:41 schreef tuinfluiter het volgende:
(Iets later, ik moest opnieuw inloggen, ik dacht dat ik een ban had)
Toch had ik liever gezien dat Eric niet meer uit zijn dip was gekomen en zijn 24-uurs had aangevraagd. Hij lijkt nu weer vastbesloten te blijven, anders zou hij zich niet zo inlikken.quote:Amanda: Iemand nieuw is ook leuk.
Huub: Dan moeten wij hem wegpesten?
Amanda: Dat kan ik niet.
Huub: Je hoeft niets te doen, maar dan moet je hem niet gaan troosten.
Amanda: Troosten doe ik niet.
Amanda: Jammer dat er morgen geen stemming is.
Huub: Helaas 1 keer per maand, jammer.
Die van Amanda zijn veel te sloerig, die van Lieke veel te keurig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:43 schreef Anderkeertje het volgende:
Waarom hebben ze toch geen leuke jurken voor Amanda en Lieke? dit zijn allemaal van die netnietgoed jurken
Van Lieke van H&M , van Amanda van de PABO. Top styliste Miss Lillibit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Die van Amanda zijn veel te sloerig, die van Lieke veel te keurig.
Bij Lieke is het ook net een beetje hoe je het draagt.. Zij doet overal zo'n parelketting bij om, ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden, ik dacht dat de laatsten waren vergaan tijdens de oorlogquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Die van Amanda zijn veel te sloerig, die van Lieke veel te keurig.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
Dat is een grapje! Zo noemt Brian een ruggegraat!![]()
Net of Cc zulke domme fouten zou maken![]()
Melisa zei laatst tegen Del dat ze eenzelfde jurkje als haar heeft, bij Neckermann vandaan..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van Lieke van H&M , van Amanda van de PABO. Top styliste Miss Lillibit.![]()
Ze zetten dingen nu pas in perspectief... (BAN)quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
WB begint nu tegen Huub over de slijmverhalen van Eric. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik heb er nog een van mijn oma. Zit permanent in een mooi doosjequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Bij Lieke is het ook net een beetje hoe je het draagt.. Zij doet overal zo'n parelketting bij om, ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden, ik dacht dat de laatsten waren vergaan tijdens de oorlog
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
Houdt Brian dat couponnetje om zn nek?
De parels hebben wel 1 voordeel, ze maken niet zo'n takkenherrie als die andere kettingenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er nog een van mijn oma. Zit permanent in een mooi doosje![]()
Jaap = Brianquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
Huub en Jaap bespreken tussen het kleden door het liedje van Huub. Brian heeft een lekker zenuwachtig lachje.
Brian vertelt dat Eric met 'verhaaltjes' naar hem toe kwam. Brian heeft hem 'keihard gezegd' dat hij zich wel altijd negatief heeft uitgelaten over hem. Huub noemt Eric een 'crawling son of a bitch'.
Huub, doe die zender eens om!
Ik vind dit jurkje van Lieke nog wel gaan, maar de restquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van Lieke van H&M , van Amanda van de PABO. Top styliste Miss Lillibit.![]()
Mooi hequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
Houdt Brian dat couponnetje om zn nek?
OT: Ik ben 15 jaar intercedente geweest bij een uitzendburo. Daar noemden wij de dames van Randstad alijd PPP's.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er nog een van mijn oma. Zit permanent in een mooi doosje![]()
Huub zei net al dat hij niet van plan is ruzie te gaan maken zoals Jaap en Amanda deden. Die Elly hoef ik niet te zien, dat is een wandelend cliche.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Toch denk ik niet dat vanavond de spatten eraf vliegen bij Jensen,
Brian wordt in sommige situaties wat terughoudender,
en Huub heeft nu vaak genoeg moeten aanhoren dat
dat hij irritant steeds het gesprek overnam bij Life&Cooking.
Ik denk dat er met Elly en Mariel vanavond meer te beleven valt in de villa dan
bij Jensen, alhoewel Jensen ook wat TV- beelden laat zien die wat kunnen oproepen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Bij Lieke is het ook net een beetje hoe je het draagt.. Zij doet overal zo'n parelketting bij om, ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden, ik dacht dat de laatsten waren vergaan tijdens de oorlog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |