Van wie zou hij dat nu overgenomen hebben?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:17 schreef johngrisham het volgende:
erik hou a. u. b. op met je tje
wekertje . make upje je je e
jankert
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:17 schreef johngrisham het volgende:
erik hou a. u. b. op met je tje
wekertje . make upje je je e
jankertje
Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van wie zou hij dat nu overgenomen hebben?![]()
Eric is nu ook een kindje van godquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet!![]()
Ik denk dat dat tegen gaat vallen. WB is vandaag bijzonder vriendelijk tegen Huub, en Huub heeft aangegeven een gesprek op niveau te willen.Ze houden echter geen rekening met Robert, die heeft daar natuurlijk geen zin in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Disana het volgende:
Ik hoop echt dat we vanavond kunnen genieten van een bleke Brian ingeklemd tussen Lieke en Huub op de bank bij Jensen![]()
Dat denkt ze altijd als iemand van haar groepje de dupe is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:24 schreef Dark het volgende:
Brian is zijn nette zakelijke schoenen kwijt en baalt!
Natas dacht dat het afgelopen was met dat gedoe met andermans spullen.
Donderdag 28 juni , ontslagronde.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Huub hebben het over het wegstemmen van Eric.
Amanda voelt er veel voor Eric eruit te stemmen.
Vraagje tussendoor: Is er geen topic meer voor een favoriete miljonair?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Donderdag 28 juni , ontslagronde.
Hij wringt zich echt in alle bochten , de engerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: Ik geef toe dat ik tijdens SHE al bezig was met BAN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |