quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
Huubje is terug en erg vrolijk. Het liedje zal wel goed gelukt zijn.
De animo is bijzonder groot..quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
Maar ik heb geen flauw idee wat er gebeurd is, dus als iemand behoefte heeft aan een fatsoenlijke OP dan moet die maar ff gepost worden![]()
Laatste post uit de vorige COS:
[..]
Ik vond de demo helemaal niets!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef Clank het volgende:
Het liedje van Huub is iig heel iets anders geworden als de demo die ze hebben in de villa. Het is ook op de originele wijs die Huub al zong.
Bescherming van Brian, iets anders kun je er bijna niet van maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:40 schreef STAP01 het volgende:
Bron: 10
Amanda was ook boos omdat jij haar in het gezicht hebt gespuugd en haar hebt geduwd
Goh ik hoorde Eric toch duidelijk zeggen Amanda was ook boos omdat jij haar in het gezicht hebt gespuugd en haar hebt GESLAGEN!!!!![]()
Dat ze niet moe worden van alle moeite die ze daarvoor moeten doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Bescherming van Brian, iets anders kun je er bijna niet van maken.
Yepquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Eric redeneert zijn vroegere antipathie tegen BA weg door te zeggen dat hij positie innam gebaseerd op wat hij over DGK en de miljonairs had gelezen.
Is hij de hele dag soms al bezig zichzelf te rechtvaardigen en zich in te likken bij BAN.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef robert2006 het volgende:
AMANDA WINNAAR GOUDEN KOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kwam binnen toen hij bijna klaar was met Brian. Blijkbaar wil hij dus toch niet weg? Anders zou hij deze moeite niet doen. Jammer, ik wil liever dat hij vertrekt.quote:
Het mooiste komt nog. Hij begrijpt nu waarom Natasja in de Kooi zit en dat ze haar kinderen voor een jaar gedumpt heeft. Eigenlijk wil hij, dat ze langer blijf. Wat een vreselijke hypocriet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
Heel veel van wat Eric dacht over Brian was ongegrond, vindt hij nu. Het was een beeld wat hij had. Hij is nu blij dat hij nu ook de mooie kanten kan zien van de mensen die hij wantrouwde.
Arme Eric is altijd al slecht van vertrouwen geweest door dingen die hij heeft meegemaakt. Een prachtig excuus.
voordelen bedoelt ze denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:59 schreef pullup het volgende:
Natasia heeft voor zichzelf bepaald dat ze geen vooroordelen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |