Hey jou user icon is van 'Capcom vs SNK' of niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Bump for teh lulz
Het is dan ook nepquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:10 schreef Nosh het volgende:
M_MM, wat ben je toch een ongelooflijke cunt.
Het is Venom. Dus volgens mij was is het Marvel vs Capcom.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:10 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hey jou user icon is van 'Capcom vs SNK' of niet?
Oh ja, kut. My bad. Dat is waar ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Het is Venom. Dus volgens mij was is het Marvel vs Capcom.
Ja. Tenminste, de mensen die het echt op de voet volgen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef Sirmixalot het volgende:
waarom snap ik hem niet
of is het voor de echte fans![]()
Sneep heeft in vorige boek Dumbledore (Perkamentus?) vermoord, dat terwijl Perkamentus een belangrijk figuur in de boeken was. Nu is die Sneep dus dood terwijl hij tegen Voldemort vocht. Zeg maar, Perkamentus is Obi Wan Kenobi, Sneep Darth Vader en Voldemort is Emperor Palpatine.quote:
Als het regulus is in het nederlands dan is hij de overleden broer van sirius, door voldemort (of beter gezegd een death eater/dooddoener) vermoord nadat hij wilde terugkrabbelen/ niet meer meedoen met voldemort.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:44 schreef Timooon het volgende:
Sneep![]()
Die Nederlandse namen
en wie the fuck is Rimulus?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als het regulus is in het nederlands dan is hij de overleden broer van sirius, door voldemort (of beter gezegd een death eater/dooddoener) vermoord nadat hij wilde terugkrabbelen/ niet meer meedoen met voldemort.
quote:Out of habit, Rimulus quickly looked at both sides...
ahh oke... thnxquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Sneep heeft in vorige boek Dumbledore (Perkamentus?) vermoord, dat terwijl Perkamentus een belangrijk figuur in de boeken was. Nu is die Sneep dus dood terwijl hij tegen Voldemort vocht. Zeg maar, Perkamentus is Obi Wan Kenobi, Sneep Darth Vader en Voldemort is Emperor Palpatine.
Hier denken ze dat Remus wordt bedoeld, http://boards.harrypotter(...)jspa?messageID=58517quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:52 schreef Timooon het volgende:
[..]
[..]
![]()
Daarbij heet die Regulus ook in het Engels zo, googletje![]()
Wat een kut-'spoiler'check die reacties ook bij het originele bericht
![]()
Dan is het nog een grote mongool dan ik dacht, anders doe je onderzoek voor je een mislukte grap maaktquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier denken ze dat Remus wordt bedoeld, http://boards.harrypotter(...)jspa?messageID=58517
Lijkt me ook een optie, Rimulus bestaat helemaal niet.
Inderdaad, op de dag-nacht dat iedereen voor de boekenwinkels staat keihard schreeuwen dat Harry dood gaat ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ossbPGIVikU was echt lachen toen
Hopelijk nu weer
Precies, zorg dan iig dat er geen spelfouten en onjuiste namen in staan, oh en over het feit dat hij dood is, misschien heeft hij wel gafaked dat hij dood is, weet je nog, die inscriptie in die valse horcrux die dumbledor en Harry hadden gevonden in die grot?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef Timooon het volgende:
[..]
Dan is het nog een grote mongool dan ik dacht, anders doe je onderzoek voor je een mislukte grap maakt![]()
[..]
Dan moet het wel waar zijn, anders is het flauw en niet beter dan deze grap.quote:Inderdaad, op de dag-nacht dat iedereen voor de boekenwinkels staat keihard schreeuwen dat Harry dood gaat ofzo![]()
ik vond hem vrij dom eigenlijk, waarschijnlijk konden ze hem niet eens verstaan, zo snel reed die loser al weer weg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ossbPGIVikU was echt lachen toen
Hopelijk nu weer
En dan levend worden verscheurd door een groep Potter fans.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef eQuaL het volgende:
Als je het goed wil doen ga je boven op je auto staan met een megafoon![]()
niet als je rondjes blijft rijden (je maat achter het stuur)quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
En dan levend worden verscheurd door een groep Potter fans.
Je doet de spreuk verkeerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:07 schreef Biancavia het volgende:
Ban voor Mister_Monkeyman!!! BAN BAN BAN!!!
AVADA KEDAVRA!!!!
MAG DIE HELE DRIBBEL BENDE DOOD ALSJEBLIEFTquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je doet de spreuk verkeerd
ABRA CADAVER!!!!
Bring it on.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef Litso het volgende:
Is dit serieus? Zo ja kom ik je even levend villen.
DAS TOCH ONTZETTEND ZIELIG???quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef Litso het volgende:
Anders zoek je je hersens evenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef Litso het volgende:
Ik heb de OP niet gelezenquote:
Het is niet zeker of het echt is, volgens mij is het ook gewoon een prank aangezien de security echt streng is sinds het "Snape kills Dumbledore" incident. Maar ik hoop dat het echt isquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb de OP niet gelezen
Ik vraag het alleen maar even na.
Dude, alsjeblieftquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Het is niet zeker of het echt is, volgens mij is het ook gewoon een prank aangezien de security echt streng is sinds het "Snape kills Dumbledore" incident. Maar ik hoop dat het echt is![]()
je vergeet:quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:16 schreef Timooon het volgende:
[..]
Dude, alsjeblieft
Rimulus
Die schrijfstijl
Die zinnen
Horcrux zonder hoofdletter
'Him' met hoofdletter (God zeker?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |