Het zijn kleuters he, die lijken voor mij net zittende volwassenen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:58 schreef Stigma het volgende:
Zittend jumpen, hoe doe je dat?
Klopt niet inderdaad, ik hoor ze hier toch echt Bob de Bouwer (!!!11!!1!!) mee staan lallen.quote:
Verkapte ik-houd-van-de-jordaan.org-postquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:15 schreef PeZu het volgende:
ts is een faalhaas en moet het smoeltje dicht houden over de jordaan
er is weinig verkapts aan mijn postquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:18 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Verkapte ik-houd-van-de-jordaan.org-post
Ik heb niks tegen de Jordaan, als het maar niet hier is in midden Nederland.
Dat gaat ook, als er straatspeeldag isquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Petra76 het volgende:
en anders ga je iets buiten de deur doen of zo...![]()
?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef Jumparound het volgende:
Ben jij niet die homofobe nicht? begin je ook over kleine kinderen?
zielig figuur
dat is sydquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef Jumparound het volgende:
Ben jij niet die homofobe nicht? begin je ook over kleine kinderen?
zielig figuur
Het is Nationale Straatspeeldag, dus in heel Nederland zijn bepaalde straten afgezet zodat de kinderen een middag ongehinderd kunnen spelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef AndreaW het volgende:
Woon je toevallig op de Meeuwenlaan in Amsterdam, daar is nu zo'n straatfeest gaande, alles is afgezet.
Schandelijk! Boeh!! Hoe durven ze!!! Laat ze gaan werken voor hun geld. Enzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is Nationale Straatspeeldag, dus in heel Nederland zijn bepaalde straten afgezet zodat de kinderen een middag ongehinderd kunnen spelen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat gaat ook, als er straatspeeldag is
Precies, ze moeten binnen voor de tv blijven zitten en vooral niet bewegen. Lekker dicht laten groeien, zodat we tenminste nóg meer stukken in de krant kunnen tegenkomen over kinderen die steeds dikker worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Schandelijk! Boeh!! Hoe durven ze!!! Laat ze gaan werken voor hun geld. Enzo.
Met andere woorden mensen zonder kinderen moeten weer geterroriseerd worden door mensen die wel kinderen hebben. Kinderen kunnen spelen in de speeltuin of zo, de hele parkeerplaats en de halve straat afzetten is echt te zot voor woorden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Petra76 het volgende:
Straatspeeldag is maar 1 middag per jaar hoor...en anders ga je iets buiten de deur doen of zo...![]()
Precies, kinderen zijn net marokanen hier, je MOET je er aan ergeren ook al gaat het maar om een FOKking straatspeel dagquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Met andere woorden mensen zonder kinderen moeten weer geterroriseerd worden door mensen die wel kinderen hebben. Kinderen kunnen spelen in de speeltuin of zo, de hele parkeerplaats en de halve straat afzetten is echt te zot voor woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |