Vmbo? Ik doe havo, bitte.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
moet je maar niet zo dom zijn om vmbo te doen![]()
huillie![]()
zodat je je 's avond lekker legaal tegen je piel kan wrijfen terwijl je aan hem denktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:09 schreef Aardappelbeertje het volgende:
---'' ZEG HET DAN GEWOON: Jongens, ik ben homo.![]()
Zie je! Je kunt het!quote:
Ik durf gewoon openhartig en openbaar tegen iedereen te zeggen wat mijn geslachtvoorkeur is: Hetero dus. Heb op dit moment geen vriendin, had weer zin in een leven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Nou hehe, het is er uit, was dat nou zo moeilijk ?
Dat is dan duidelijk, kom die kast uit!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ik durf gewoon openhartig en openbaar tegen iedereen te zeggen wat mijn geslachtvoorkeur is: Hetero dus. Heb op dit moment geen vriendin, had weer zin in een leven.
Maar meneertje onbekende figurent q x weet ik niet wat homo komt er gewoon niet vooruit dat ie homo is. Dat stoort mij mateloos.![]()
Ik kan best leven tussen de homo's, ik vind Joling zelfs grappig op zijn tijd hoor.
Wat een onzin: figurant x (om in jouw termen te blijven) mag wel zeggen dat ie homo is, als ie zich maar niet "zo" gedraagd... zoals iemand al zei: wat een hypocrisie...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ik durf gewoon openhartig en openbaar tegen iedereen te zeggen wat mijn geslachtvoorkeur is: Hetero dus. Heb op dit moment geen vriendin, had weer zin in een leven.
Maar meneertje onbekende figurent q x weet ik niet wat homo komt er gewoon niet vooruit dat ie homo is. Dat stoort mij mateloos.![]()
Ik kan best leven tussen de homo's, ik vind Joling zelfs grappig op zijn tijd hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |