quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:47 schreef Bafnek het volgende:
WTF heeft dat met krioelen te maken...?!
Dat doen ze eerst een uur voordat ze eindelijk eens in een positie blijven liggen.quote:kri·oe·len (onov.ww.)
1 zich in alle richtingen door elkaar bewegen
Kroelen heet dat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ja. Zo noem ik katten die gek liggen, want ik vind dat ze krioelen.
kroe·len (onov.ww.)quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Die van mij doen het ook samen....
[afbeelding]
Ken me niet verotten. Het is kroelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
kroe·len (onov.ww.)
1 vrijend tegen elkaar aanliggen of zitten => aanhalen
Kroelen betekent iets van knuffelen.
Krioelen is kronkelen. Als er bijv. veel mieren door mekaar heenlopen, zeg je: 'het krioelt hier van de mieren'.
Nee, hij vermenigvuldigt het juistquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:25 schreef Biancavia het volgende:
Swiffer!
Verdwijnt het stof ook als hij eraan komt lopen?
In eerste oogopslag dacht ik dat die zwarte een hondje wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef tonja het volgende:
Hondje?
Die laatstequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef TearSong het volgende:
Indy:
[afbeelding]
En ok..misschien meer 'kroelende katten' dan kroelkatten
[afbeelding]
Yeah, hij past puikend bij die tegels! (zowel de kat als de tegels zijn tof!)quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:52 schreef Coolfool het volgende:
Bailey heb ik een keer zo betrapt, en hij lag echt een tijd zo te slapen. Ik heb zelden zo gelachen, en daar werd hij dus wakker van.
[afbeelding]
Bailey heb ik een keer zo betrapt, en hij lag echt een tijd zo te slapen. Ik heb zelden zo gelachen, en daar werd hij dus wakker van.
[afbeelding]
[afbeelding]
Flynn kan dat wel een beetje, maar niet zo ver als Bailey:quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:52 schreef Coolfool het volgende:
[afbeelding]
Whehe, die eerste foto is de eerste foto waar ik hem niet compleet chagerijnig zie kijken. (hoewel ik dat nou juist de charme van jouw kat vindquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:51 schreef MissBliss het volgende:
Whehe, toffe foto's hier
Deze vallen misschien niet echt onder krioelen, maar wel onder grappig liggen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel ook een geniaal gezicht. Dat wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:58 schreef MissBliss het volgende:
In coma kijkt hij idd niet compleet chago[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is de LELIJKSTE kat die ik oooit heb gezienquote:
Lijkt een beetje op een poedelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat is de LELIJKSTE kat die ik oooit heb gezien![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat is de LELIJKSTE kat die ik oooit heb gezien![]()
ja gewoon, die krullen enzoquote:
Gevonden van Mickeyquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan me de plat-op-den-smoel-foto van MUUS ook nog wel herinneren. Ik zweer dat ik er ook zo eentje had van mijn eigen Mickey. Maar ik kan beide niet vinden. Dus MUUS?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gevonden van Mickey. Straks even posten
.
quote:
Hij leefde nogquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:44 schreef Nies het volgende:
[..]
![]()
Je hebt voor de zekerheid toch nog wel even gekeken of ie nog leefde?![]()
Ik zou 'r omdopen to Mobiusquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef tonja het volgende:
Behalve een tandsteen probleem waar ze morgen voor naar de dierenarts moeten, gaat het uitstekend met ze.
Met jouw veestapel ook alles oke?
Om het een beetje ontopic te houden nog een oude foto van Loes met kap.
[afbeelding]
Die pootjes!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef KD-fotografie het volgende:
O'ja, en deze van kyara als kitten blijf ik zo lief vinden.
[afbeelding]
quote:
briljant en tvp, morgen even wat foto's plaatsenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:52 schreef Coolfool het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef DarkElf het volgende:
loei, beetje onduidelijk maar zo ligt hij vaak buiten te kroelen
[afbeelding]
en pol. in zijn favo slaaphouding
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |