quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:34 schreef Hanstin het volgende:
Kamer 445!!
Sonja-Bakker!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef Kaasdiefgast het volgende:
goatse wijf wou konijn in de fik zette 8<
Ja, net zoals velen anderen hier.quote:
Wat een kampermuziekquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:59 schreef Hanstin het volgende:
De kampers zijn weer terug kamer 418
Fuck de kampers ganja is in kamer 421!!! hermafrodiet!!!
wat staar in die brief?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef FiXeR999 het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Ja, we zijn er langs geweest, alleen de deur stond open en de baas kwam net naar buiten gelopen dus hebben we maar ff op de uitkijk gestaanUiteindelijk ben ik maar naar de deur gefiest en heb de brief op de deurmat gelegt, gelukkig zat er niemand
hehe..
Hierzo de video: http://video.tinypic.com/player.php?v=5yk28i9
en de foto's komen er aan![]()
Wat ben ik toch ook een bangerik![]()
waar heb je die gedropt dan? bij het kantoortje van solomio ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik zal hem wel ff posten.
[..]
Dat was de brief.Er komen ook nog wat foto's
. Maar die moeten nog geupload worden door een vriend van me, en dat kan nog wel ff duren
.
Ik kom wel in de OP van het volgende deel he!
Hoe grappig zou dat zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
waar heb je die gedropt dan? bij het kantoortje van solomio ofzo?![]()
![]()
Jullie zijn ook gek hequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik zal hem wel ff posten.
[..]
Dat was de brief.Er komen ook nog wat foto's
. Maar die moeten nog geupload worden door een vriend van me, en dat kan nog wel ff duren
.
Ik kom wel in de OP van het volgende deel he!
1 |
Mwhehehehequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:07 schreef FiXeR999 het volgende:
wtfok? Aanklacht solomio..Ik schrok me kapot.
ik werd geband door hem omdat ik mijn geslacht zeiquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:14 schreef ShadowFax het volgende:
room 462alleen jammer dat ik nu geen opname voor youtube maken kan
Hehe ik zei mijn geslacht ook, alleen ik maakte een typfoutje waardoor hij mij niet bandequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:28 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
ik werd geband door hem omdat ik mijn geslacht zei
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:32 schreef ShadowFax het volgende:
[..]
Hehe ik zei mijn geslacht ook, alleen ik maakte een typfoutje waardoor hij mij niet bande![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |