Wat een kansloos figuur ben jij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Had jullie gezegd,met die aardige dientje Fok je niet.
Ze heeft de moderators in haar hand
hier nog een:quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef Sjengdanny het volgende:
tvptje
Bontkraag draagster, met dit weer![]()
[afbeelding]
Was jij niet van plan hier niet meer teposten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Had jullie gezegd,met die aardige dientje Fok je niet.
Ze heeft de moderators in haar hand
Ik post hier wanneer ik wil lieverdquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:31 schreef Chau het volgende:
[..]
Was jij niet van plan hier niet meer teposten?
Ga weg, enge spion.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:17 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Ik post hier wanneer ik wil lieverd![]()
We weten wie je bent.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:20 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Eng ben ik inderdaad, sta niet voor niks nog niet met mijn picture hier![]()
quote:
Loser?quote:
Woeiiii, lachen man.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Loser?![]()
Laat ik het gewoon samenvatten: Jullie corrupte acties hebben een gevolg.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:32 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Woeiiii, lachen man.
laat ik het effe samenvatten, ik behoor niet toe aan Solo, heb er niet eens wat mee te maken.
Dacht dat je slimmer was,[bj]ammer je hebt de jackpot verloren[/b]
Omdat je me gemist hebt hier, zal ik weer eens wat mensen gekke dingen laten doen om dit topic nog beter te maken, maar wat ik in t begin al voor elkaar heb gekregen zal ik niet overtreffenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:23 schreef Lienzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
sooooooooo cool (letterlijk en figuurlijk)
heeft al 2 weken hetzelfde aan![]()
![]()
ik meld maar niet hier waar ik zit--> anders krijg ik ook zo een ban tot 2018, dat ga ik niet volhoudenquote:
Jawel! Zeg! Ik heb zin om iemand uit te lachenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:55 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
ik meld maar niet hier waar ik zit--> anders krijg ik ook zo een ban tot 2018, dat ga ik niet volhouden![]()
stuur maar een pm waar je zit, kom ik er ook bijquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:59 schreef Snien het volgende:
[..]
Jawel! Zeg! Ik heb zin om iemand uit te lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |