Het is een sausje, smaakt zeker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het zal best goed smaken, maar het ziet er niet uit...![]()
Succes!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Thanks. Ik ga het vandaag meteen maken.
want?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:17 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind kikkererwten op zich wel lekker, maar dit staat me toch wat tegen.
Ik weet het niet, altijd al gehad. Misschien heeft het iets te maken met hoe het uitziet icm het nederlandse woord humus.quote:
Geen dank.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:30 schreef sieske het volgende:
bedankt voor het redept. Dat broodje ziet er lekker uit, kan ik wel eens maken van het weekend. Heb al alles in huis daarvoor (behalve sla)
Mja, wat het uitzien betreft moet je gewoon creatief zijn en het heeft niets van NLse humus qua smaakquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:51 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik weet het niet, altijd al gehad. Misschien heeft het iets te maken met hoe het uitziet icm het nederlandse woord humus.
Die van AH is erg lekker vind ik! Hoewel ik het lekkerder gegeten hebquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef Leef het volgende:
En chumus (overigens geimporteerd uit Israel) ligt tegenwoordig zelfs bij de AH.. geen slechte kwaliteit trouwens, lekker veel knof. Maar wel zulke kleine bakjes![]()
Ik ga morgen even met bonen proberen, lang niet meer gegeten, overigens geloof ik dat je er meer van geniet als je het zelf maakt.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:00 schreef Public_NME het volgende:
Toen ik nog in Engeland woonde kocht ik dit echt vaak. Daar is het nl. gewoon kant en klaar in de super te verkrijgen, echt lekker! (en in vele smaken)
Absoluut, daarom ben ik heel blij met je recept en ga ik binnenkort zelf aan de slag.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga morgen even met bonen proberen, lang niet meer gegeten, overigens geloof ik dat je er meer van geniet als je het zelf maakt.
Geloof ik ook wel, maar ik kocht het vaak als broodbeleg voor tijdens de lunch. Lievelings was Red Pepper (rode paprika dus).quote:Op zondag 17 juni 2007 11:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
overigens geloof ik dat je er meer van geniet als je het zelf maakt.
Je merkt/proeft inderdaad heel erg het verschilquote:Op zondag 17 juni 2007 16:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Absoluut, daarom ben ik heel blij met je recept en ga ik binnenkort zelf aan de slag.
En voor de mensen die de humus van AH lekker vinden: ga naar de Turk of de Marrokaan, haal daar een bak en proef het verschil.
Humus is té lekker.![]()
Dit is leuk: Eieren bakken in de ovenquote:Op zondag 17 juni 2007 00:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil leuke dingen gaan koken, die niet al te moeilijk zijn, omdat ik nou eenmaal nog 0 verstand er van heb, en dit ziet er wel gaaf uit en het lijkt niet zo heel moeilijk te maken te zijn. Ik laat wel weten hoe hip het wordt
Met rode peperquote:Op zondag 17 juni 2007 17:08 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel, maar ik kocht het vaak als broodbeleg voor tijdens de lunch. Lievelings was Red Pepper (rode paprika dus).
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef MUUS het volgende:
Nou vooruit Trigger, dat akkefietje van net zal ik voor deze keer door de vingers zien.
Mka, ik eet het altijd in combinatie met brood, rest moet je gewoon eigenlijk als accesoires zien en zo kan het ook bijvoorbeeld met aardappelen of falafel etc.quote:Is hummus nou ook leuk zonder brood? Groenten, vlees, olijven... en hummus?
Volgende x couscous, goed?quote:Op maandag 18 juni 2007 04:08 schreef Double-Helix het volgende:
Eet gewoon a7er7ur man,neppe eten uit het midden-oosten
Als ik in een echte stad ben doe ik dat ook wel eensquote:Op zondag 17 juni 2007 16:40 schreef shmoopy het volgende:
En voor de mensen die de humus van AH lekker vinden: ga naar de Turk of de Marrokaan, haal daar een bak en proef het verschil.
Je ging het mij nog lerenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:05 schreef Triggershot het volgende:
*Gaat vanavond weer eens Humus maken
Dan blijf ik me behelpen met bakjes mazaquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zet vanavond enkel mijn fornuis aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |