En dan zal je meemaken dat je net om 14 minuten over 3 gebeld wordt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:43 schreef dubidub het volgende:
't is nou bijna kwart voor drie. Daarna bellen ze als het goed is niet meerDus dan ben ik geslaagd?
![]()
Ahh, en?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:43 schreef dubidub het volgende:
't is nou bijna kwart voor drie. Daarna bellen ze als het goed is niet meerDus dan ben ik geslaagd?
![]()
Nog 50 minuten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef Ici-Paris het volgende:
nog 51 min.
Feliciteerd mr. Stressmanquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:25 schreef Dragoljub het volgende:
JAAHAAAAA HET IS NU OFFICIEEL!
IK BEN GESLAAGD (HAVO)!!!
Vertel je profiel er eens bij, joh!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef Tru-paz het volgende:
Geslaagd aiiiii
Een 5 voor scheikunde1, maar dat ga ik niet herkansen [afbeelding], de rest 7.
Vooruit danquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:45 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Vertel je profiel er eens bij, joh!![]()
Geldt ook voor de rest, hier trouwens. Anders kom je gewoon niet in het lijstje![]()
Hehe ik denk dat iemand die net te horen krijgt dat ie gezakt is niet zo gauw op het internet zijn nieuws deelt, want hij of zij krijgt natuurlijk eerst gezeik van de ouders, dan loopt ie in een shock rond omdat de rest wel geslaagd is om nog geconfronteerd te worden met iedereen in een feeststemmingquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:33 schreef Duvel86 het volgende:
Is er nu al uberhaupt iemand gezakt? Zorgt iig voor n beetje variatie in dit topic! Voor degenen die geslaagd zijn, allemaal gefeliciteerd bitches! En voor degenen die geslaagd zijn en dit lezen...wat doen jullie hier nog!!??
IIIIIIIIIKKKKKK OOOOOOOOOOOOOOOKKKKKK.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:14 schreef Houtspeer het volgende:
geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagddddddddddddddddddddddddddddd![]()
![]()
Strever.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef robski18 het volgende:
Geslaagd (VWO)!!!!met 3 negens en 7 achten!!!
Gefeliciteerd allemaal!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |