Ik hoop toch wel dat ik gebeld word, anders weet ik niet of ik geslaagd ben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:15 schreef Etcetera het volgende:
worden jullie gebeld? of juist niet?
Opmerkelijk genoeg heb ik nergens last van. Niet gespannen, niet nerveus, helemaal niks..quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zag al een heleboel tassen aan vlaggen hangen vanochtend, werd er plaatsvervangend blij van
komt nog welquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg heb ik nergens last van. Niet gespannen, niet nerveus, helemaal niks..![]()
Voor hoelaat bellen ze als je niet geslaagd bent?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:16 schreef B.ertha het volgende:
Alleen als ik gezakt ben
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zag al een heleboel tassen aan vlaggen hangen vanochtend, werd er plaatsvervangend blij van
tussen 5 en 6quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voor hoelaat bellen ze als je niet geslaagd bent?
Ik heb ook helemaal nergens last van. Gisteren: "Succes morgen he!" Huh, waarmee dan? Ohquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt nog welals het half 5 is ga je 'm knijpen
Zou best wel eens kunnen jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:36 schreef Yurithemaster het volgende:
B.ertha ga jij trouwens samen met sheep in de trein naar utrecht?
Wat is dat nou voor vreemde tijd danquote:
dat is sowieso stom om te zeggenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal nergens last van. Gisteren: "Succes morgen he!" Huh, waarmee dan? Oh![]()
Precies jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is sowieso stom om te zeggenalsof je er nu nog iets aan kunt veranderen
Als schapen in de trein mogen dan hequote:
Waar is jouw groepje dan wel? of zijn wij jouw groepjequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef B.ertha het volgende:
Mijn klas heeft een paar groepjes, maar dat zijn niet echt mijn groepjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |