Al een ban voordat je binnen bent das knapquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef Liess het volgende:
Ik wil op Second life maar krijg een foutmelding.
Nog knapper danquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:45 schreef Liess het volgende:
Uhm, volgens mij............... is mn pc gecrasht.
Waarbij je kan hier nog wel bijquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:52 schreef Liess het volgende:
Ja, ik start mn pc opnieuw op, en alles is weg... nee, niet alles is weg, maar ik kan er niet bij.... zeg maar, beetje vaag.
Ja, alsof ik in een andere gebruiker ben ingelogged, maar we hebben maar 1 gebruiker en dies dus weg.quote:
Liess heeft serieuse pc problemen en dan ga jij grapjes maken.. Gut oh gut oh gut oh gut ...quote:
Godsamme dat klink eng ... Zie jezelf nu van bovenaf .. ??? Of een fel licht ofzo. Dan moet je heel hard NEE schreeuwenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, alsof ik in een andere gebruiker ben ingelogged, maar we hebben maar 1 gebruiker en dies dus weg.
Zo jij bent echt grappig..quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsamme dat klink eng ... Zie jezelf nu van bovenaf .. ??? Of een fel licht ofzo. Dan moet je heel hard NEE schreeuwen
dan komt het wel goed![]()
KLOOOOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, alsof ik in een andere gebruiker ben ingelogged, maar we hebben maar 1 gebruiker en dies dus weg.
quote:
HOEREUUUUH!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
KLOOOOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Soort van alleen voor regulars.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Of hebben jullie een andere...
Een geheime waar ik niet mag komen
Durf niet meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe ik nou al de hele dag met deze SC!?
EN DATTE WE TOFFE JONGENS ZIJN DAT WILLEN WE WETENNNNNNNN!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
KLOOOOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Genau, kekke TT.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef TherAngelina het volgende:
Kom op zeg, anders maken we deze SC even vol, wat is dit nu weer voor houding.
Ik neem aan dat je bijgelezen hebt...quote:
Die is leukquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef Soury het volgende:
Ik ga gewoon ff naar TherAngelina's fobo loeren, dat je het maar ff weet.
![]()
Dat je dat vraagtquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat je dat vraagt. Jij hebt wel lef
. Groetjes Barbie.
Oh sorry die is heulllll flauw...![]()
Berichtje dannnnquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef Soury het volgende:
Ik ga gewoon ff naar TherAngelina's fobo loeren, dat je het maar ff weet.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |