Ik ontken alles, maar volgens mij lezen 'ze' gewoon allesquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:21 schreef TherAngelina het volgende:
En datte we stoere baggeraars zijn, dat willen we wetennnnn.
De eigenaar van dit forum is trots op de omvang ervan dus ga heen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:21 schreef TherAngelina het volgende:
En datte we stoere baggeraars zijn, dat willen we wetennnnn.
Als je je omdraait dan zie je je beeldscherm niet meer tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:22 schreef noucky het volgende:
Was in de verkeerde blijkbaar, disana gaf me effe seintje.
Deze tekst poste ik:
Ik zie soms ratten in mijn beeldscherm en als ik me omdraai er niks te bekennen is ......... dat is pas para
Nee, want jij hebt heul niet meegebaggerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:23 schreef YoWilly het volgende:
Ben geen baggeraar![]()
en als ik het ben wil ik het niet weten![]()
Nu toch welquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt heul niet meegebaggerd.
We houden ervan om zijn werk te vernaggelen -)quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
De eigenaar van dit forum is trots op de omvang ervan dus ga heen.![]()
'k zit nog op m'n werk....ga d'r rond 07:30 wel inquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:25 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nu wel. Net op of moet je er nog in?
Kun je zien hoe para ik wordquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je je omdraait dan zie je je beeldscherm niet meer toch
Vrij logisch![]()
DGK gaat dat niet redden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:25 schreef noucky het volgende:
[..]
We houden ervan om zijn werk te vernaggelen -)
Mensen het was me een zwaar genoegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:25 schreef noucky het volgende:
[..]
We houden ervan om zijn werk te vernaggelen -)
Ga je? Slaap lekker!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mensen het was me een zwaar genoegen![]()
WTF reageer IK niet snel genoegquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:27 schreef TherAngelina het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid... doen jullie 'Reageren' of 'Snel reageren'?
IDoe steeds bij reageren mijn password typen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:27 schreef TherAngelina het volgende:
Ik reageer, als ik "snel reageer" dan zit ik naast iemand irl.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:27 schreef TherAngelina het volgende:
Jij zit er bovenop zoals ze dat wel noemenquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:30 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik reageer, als ik "snel reageer" dan zit ik naast iemand irl.
Truste eendjequote:Op woensdag 13 juni 2007 05:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mensen het was me een zwaar genoegen![]()
Ga zo door en je komt er welquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
IDoe steeds bij reageren mijn password typen.
Jij zoekt ze ook ver weg !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:31 schreef Disana het volgende:
Ik kreeg nog een spannende email uit Amerika. Laat ik nou toch weer geband zijn, maar nu per ongeluk![]()
Koekies geef ik ook weg, ik houd er niet vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Elke dag gaan mijn Cookies auto overboord.![]()
Wat is dat op je ava? Of moet je dat zelf interpreteren?quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:33 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden...toch!![]()
Maare...slaap lekker![]()
Deze Amerikaan heeft het formaat van Jaap en is bijna blind... mag dat wel?quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:33 schreef noucky het volgende:
[..]
Jij zoekt ze ook ver weg !!!!!!!!!!!!!!!
De mannen uit de prairies kun je vergeten, dat is alleen in films -)
Doet dat je niet aan Sherlock denken dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat is dat op je ava? Of moet je dat zelf interpreteren?
Edit: laat maar, je hebt het al gezienquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:37 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Doet dat je niet aan Sherlock denken dan?![]()
Inmiddels wel jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:37 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Doet dat je niet aan Sherlock denken dan?![]()
Ik dacht aan een liefde !!!!!!!!!!!! Pffffffffff hoef je niet gelijk kwaad te worden !!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze Amerikaan heeft het formaat van Jaap en is bijna blind... mag dat wel?
En nu ben ik ECHT weg.
Liefde en zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:38 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik dacht aan een liefde !!!!!!!!!!!! Pffffffffff hoef je niet gelijk kwaad te worden !!!!!!!!!!!!
Lurkert!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:40 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Zo goedemorgen!!! Onwijs hoi trouwens!!![]()
(ff je fobo bekeken)
Ik? Ja, dat is een stuk van mijquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:40 schreef noucky het volgende:
En jou avatar angel, is dat van jou een stukkie ? Of doe jij je anders voor.
Ik vind knalrode lippen dan niks.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik? Ja, dat is een stuk van mij.
Morguh Polo!quote:
die doodlopende weg vind ik er treurig uitzien deze ochtendquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Morguh Polo!
Je ziet eruit alsof je weer rechtstreeks uit de diepvries bent gestapt.
ohquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Morguh Polo!
Je ziet eruit alsof je weer rechtstreeks uit de diepvries bent gestapt.
Zit ik hier goed?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:03 schreef Polonium-120 het volgende:
ik raak in staat van ontbinding door den twee eschs ceeschs![]()
dat is een vraag die ons allen bezig houdt...quote:
En was het lekker ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had gedroomd dat ik sex had met Huub
Ik ben ook gewoon trots op iedereenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Wat hebben jullie hendig lopen baggeren!
Ik moest geweaun iets van 3 SC dingen bijlezen!!!![]()
Ik ben zo trots op jullie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slet!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had gedroomd dat ik sex had met Huub
Ja ik had ook al zo'n brief eroverquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
Casper en Iris![]()
![]()
![]()
Peter![]()
Het regent hondenpoepboetes in Amsterdam
Gepubliceerd op: 12-6-2007 @ 20:25 - Bron: ANP
De hondenpoepcontroles in Amsterdam van de laatste maand hebben behoorlijk
wat resultaat geboekt. Meer dan 100 boetes werden uitgedeeld aan mensen die
geen poepzakje bij zich hadden. Ook werd gelet op hondeneigenaren die hun
hond los lieten lopen op plek
Are you a cat-person?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
Ik zie in mijn buurt heel veel hondenbezitters met zo'n zakje lopen. Een prettige vorm van beschaving.
Ik zie in mijn buurt veel zakken met een hand lopen, prettige vorm van beschavingquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
Ik zie in mijn buurt heel veel hondenbezitters met zo'n zakje lopen. Een prettige vorm van beschaving.
Als je midden in de stad woont waar geen parken of andere veldjes zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zie in mijn buurt veel zakken met een hand lopen, prettige vorm van beschaving![]()
Masturberen ze daar ook mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zie in mijn buurt veel zakken met een hand lopen, prettige vorm van beschaving![]()
Ik vind het vrij simpel: plekken waar mensen lopen, daar laat je je hond niet schijten óf je ruimt het netjes op. Een drol in de goot is dus (vind ik) geen probleem, maar ze deponeren 'm daar niet altijd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je midden in de stad woont waar geen parken of andere veldjes zijn.
Ik woon in een buitenwijk. Betaal al 95 euro hondenbelasting (vermenigvuldig dat even met het aantal honden eigenaren in amsterdam). Jaarlijks leverd dat ergens tussen de 2 en 3 miljoen op![]()
Van dat geld regelen ze dan maar gewoon lekker een poepzuiger.
Auw...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
Masturberen ze daar ook mee?
Het zit hem er meer in dat je gewoon echt in amsterdam nergens een strookje groen is waar je je hond fatsoenlijk laat lopen. Een beetje hond gaat over die vage vieze grachtkanten enzo niet lopen... Ook een hond heeft een respect.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:37 schreef Gert het volgende:
Ik vind het vrij simpel: plekken waar mensen lopen, daar laat je je hond niet schijten óf je ruimt het netjes op. Een drol in de goot is dus (vind ik) geen probleem, maar ze deponeren 'm daar niet altijd.
Ook ligt het, zou je zeggen, voor de hand dat je een hond niet laat schijten op een veldje met een klimrek en schommels. Of in een zandbak. Maar als je soms de koppen ziet van mensen die zo'n hond uitlaten, dan krijg je het idee dat ze het maar vervelend vinden, dat hun hond behoeftes moet doen. Laat staan dat ze daarvoor een stukje verder zouden moeten lopen, om zo'n beest uit te laten rennen en te laten schijten waar niemand er last van heeft.
quote:
ik wil niet zalig zijn!quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:38 schreef Talitha het volgende:
FOK! is één groot klonencircus!![]()
![]()
Ik doe gewoon net alsof er niets aan de hand is. Zalig zijn de onwetenden.![]()
Goedemorgen FOK!-ers.![]()
Sorry hoor, maar ik vind het toch een beetje als een smoes klinken om de troep van je eigen hond niet op te hoeven ruimen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het zit hem er meer in dat je gewoon echt in amsterdam nergens een strookje groen is waar je je hond fatsoenlijk laat lopen. Een beetje hond gaat over die vage vieze grachtkanten enzo niet lopen... Ook een hond heeft een respect.
Maar zoals ik zei, ik woon in een buitenwijk. De dichtsbijzijnde honden losloopgebied is 20 minuten lopen. Ik ben sneller de gemeente uit dat dat ik daar ben.![]()
De enige afvalbakken in de buurt staan voor een basisschool en een snackbar. Goeie plek om die zakjes weg te gooien.![]()
Verder: 2 tot 3 miljoen.... Laten ze er maar is wat zinnigs mee doen inplaats van hun begrotingstekort weg te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |