Je bent zoooooooooooo voorspelbaarquote:
Strepen is haast net zo vreemd dan krassen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik jou was zou ik Q_B ook doorstrepen voordat je net zo gek wordt als dat wijf![]()
tjeh in principe heh valt dat dus reuze meequote:Op woensdag 13 juni 2007 08:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik jou was zou ik Q_B ook doorstrepen voordat je net zo gek wordt als dat wijf![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:59 schreef zarGon het volgende:
Iemand die nog wat over zainabber te melden heeft?
ikk ken wel iemand jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:59 schreef zarGon het volgende:
Iemand die nog wat over zainabber te melden heeft?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet er nog zat maar ik vertel het lekker niet
Lijers.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:08 schreef Blight het volgende:
Nu kan ik éindelijk eens posten dat ik een koppel weet welke nog niet op de lijst staat. Welk koppel dat is ga ik niet delen, overigens.
Zelf ook doen voorkomen dat je ontzettend veel koppels weet maar het niet zegt. Dan worden hun nieuwsgierig en dan weten ze hoe jij je op het moment voelt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:11 schreef MUUS het volgende:
Lijers.
Jij hebt een vriend?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:20 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik en Berenanus.
Ja, maar Berenanus en ik hebben Fobo verkering, daar horen ook hele intieme dingen bij hoorquote:
Dat telt dus niet. Er moet fysiek geneukt worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:23 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ja, maar Berenanus en ik hebben Fobo verkering, daar horen ook hele intieme dingen bij hoor![]()
Ja! Wij kunnen er ook bij. Wij kunnen elkaar tenminste aankijken tijdens het zoenen![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:20 schreef enter het volgende:
Drie?![]()
Voor mij maar een fok!personage met wie ik wil copuleren![]()
Nouquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat telt dus niet. Er moet fysiek geneukt worden.
Anders wrijven jullie gewoon allebei met je geslachtsdeel over elkaars fobo heen , dan mag je op het lijstje.quote:
T lijkt me dat je daar toch iets van af wistquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef Chowi het volgende:
Shit. Ik sta echt drie keer in Boe's neuklijst.
Neen. Want pils.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
T lijkt me dat je daar toch iets van af wist![]()
Deze opmerking icm deze opmerkeing:quote:
Denk je echt dat je nog een keer op stap mag zonder mij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:45 schreef vroutje het volgende:
[..]
inderdaad. gewoon doen als je een keer op stap bent..........![]()
Nananananaaaaaaaaaaaquote:
Natuurlijk. Dan neem je het over het algemeen niet zo nauw met de zeden.quote:
Ga je mee dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:15 schreef ANWB het volgende:
[..]
Deze opmerking icm deze opmerkeing:
[..]
Denk je echt dat je nog een keer op stap mag zonder mij?![]()
Oh, ik ben eerder thuisquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef ANWB het volgende:
[..]
Zorg maar dat je eerder thuis bent dan ik!
Indien je nog naar binnen wil.![]()
Dat zijn er meerdere, past niet in de TTquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:32 schreef postmortum het volgende:
topictitel kun je beter veranderen in: wie is het sletje van Fok!![]()
Jij vuige slet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef Chowi het volgende:
Shit. Ik sta echt drie keer in Boe's neuklijst.
Afko's Yv, afko's!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zijn er meerdere, past niet in de TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |