ep 301, tow with the princes leia fantasy. Chandler die tegen Ross verteld dat hij tijdens de sex fantaseert over zijn moeder, en het dan lijkt dat die sex met zijn moeder heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef Cydex het volgende:
Ok, hier mijn quote van de dag:
Ross: I said share, not scare. Sit over there
is dat niet dat Chandler vertelt dat hij aan zijn moeder denkt tijdens de seksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef Cydex het volgende:
Ok, hier mijn quote van de dag:
Ross: I said share, not scare. Sit over there
quote:JFK
En dan verteld ie dat aan Joey die dan antwoord "Dude, I do that all the time. I always picture your mom naked when I'm having sex".quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef DuranK het volgende:
[..]
ep 301, tow with the princes leia fantasy. Chandler die tegen Ross verteld dat hij tijdens de sex fantaseert over zijn moeder, en het dan lijkt dat die sex met zijn moeder heeft
Vonden ze in mijn klas welquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef Nesle het volgende:
Nee.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Is Friends een meidenserie?
Zijn ze ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:43 schreef Nesle het volgende:
Die lui zijn gek.
Ik heb zat jongens in mijn klas die Friends vaker dan ik hebben gekeken. En ik heb al heel vaak alle afleveringen gezien.
wat voor andere meidenseries kijk jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zijn ze ook
Maar ik volg eigenlijk alleen Friends, Medium en Bones ofzo.
En soms kijk ikIk hoop dat je die programmas dan kijkt om de vrouwen die erin zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik vind dat alleen maar leuk als jongens dat kijken
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Tuurlijk ^^quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die programmas dan kijkt om de vrouwen die erin zitten
Maar goed, ik vind dat alleen maar leuk als jongens dat kijken![]()
jepquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Monica nadat ze de moeder van Rachel moest uitnodigen?
Oh, yeah, does it beat waterballoon, pssssjquote:
kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dat Ross op het verkeerde vliegveld staat als ze Rachel wil vertellen dat ze moet blijven.
The One With The Jellyfish (S4.1)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |