Bedanktquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:33 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
The One With The Ick Factor![]()
Aflevering 22 seizoen 1....
[..]
Joey: Mooooorninggssss heeerrree, oh mornings here!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef Dos37 het volgende:
Gister 1 van de mooiste gezien dat de vrouwen de kamer weer terugpakken. Geweldig
The One with All the Haste is dat.
Chandler: Look, the only way I will even consider this, is if they offer a lot more than just season seats.
Joey: But, it's the Knicks!
Chandler: Screw the Knicks!
Joey: Woah!
[angrily points his finger at Chandler]
Joey: [pause]
Chandler: I didn't mean that. I just meant that the apartment is worth so much more.
[pause]
Chandler: And the Knicks rule all.
Joey: Yeah! The Knicks rule all!
quote:Or what my Father called Thursday night
die was gister nog op tv!quote:
Oow slechte keuze dus. Ik volg het niet op tvquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef DuranK het volgende:
[..]
Joey: Mooooorninggssss heeerrree, oh mornings here!!
Rachel: Stop it! I will kill you![]()
![]()
Joey die zijn kont voorbereid om Al Pacino's kont te spelen, waarbij Chandler binnen komt lopenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:04 schreef Rianne84 het volgende:
Trivia (niet moeilijk, maar wel meesterlijk)
[..]
oh dat zou best kunnen, maar had een andere in gedachtequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:24 schreef DuranK het volgende:
[..]
Joey die zijn kont voorbereid om Al Pacino's kont te spelen, waarbij Chandler binnen komt lopen![]()
Ehm, dat ze met die bal aan het gooien zijn en Monica zich aanstelt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:32 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
oh dat zou best kunnen, maar had een andere in gedachte![]()
shit die zin komt te vaak voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:36 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ehm, dat ze met die bal aan het gooien zijn en Monica zich aanstelt?
IK HEB HET!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
shit die zin komt te vaak voor
ik bedoelde nog een andere
O ja, dat was hetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:05 schreef DuranK het volgende:
[..]
IK HEB HET!!
Phoebe die Chandler en Monica ziet vrijen voor het raam!
ja helemaal goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:05 schreef DuranK het volgende:
[..]
IK HEB HET!!
Phoebe die Chandler en Monica ziet vrijen voor het raam!
The one with the lesbian wedding. Chandler zingt dit voor Ross. Toevallig gisteren gekekenquote:
Ja klopt, ik vanmorgen gekeken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:10 schreef Cydex het volgende:
[..]
The one with the lesbian wedding. Chandler zingt dit voor Ross. Toevallig gisteren gekeken![]()
(Tenminste volgens mij is het toch de juiste oplossing)
quote:And you let the toilet seat up, you bastard!!!
Toevallig die kwam ik net tegen op youtubequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef DuranK het volgende:
[..]
Rachel: Stop it! I will kill you![]()
![]()
Ah, bedankt. Ik hoorde van de week een instrumentale versie van dat nummer op de radio, en ik kon me de tekst voor de geest halen en wist dat het uit Friends kwam, alleen niet meer uit welke scene. En nu wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef DuranK het volgende:
[..]
Linkjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toevallig die kwam ik net tegen op youtube
ep 301, tow with the princes leia fantasy. Chandler die tegen Ross verteld dat hij tijdens de sex fantaseert over zijn moeder, en het dan lijkt dat die sex met zijn moeder heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef Cydex het volgende:
Ok, hier mijn quote van de dag:
Ross: I said share, not scare. Sit over there
is dat niet dat Chandler vertelt dat hij aan zijn moeder denkt tijdens de seksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef Cydex het volgende:
Ok, hier mijn quote van de dag:
Ross: I said share, not scare. Sit over there
quote:JFK
En dan verteld ie dat aan Joey die dan antwoord "Dude, I do that all the time. I always picture your mom naked when I'm having sex".quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef DuranK het volgende:
[..]
ep 301, tow with the princes leia fantasy. Chandler die tegen Ross verteld dat hij tijdens de sex fantaseert over zijn moeder, en het dan lijkt dat die sex met zijn moeder heeft
Vonden ze in mijn klas welquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef Nesle het volgende:
Nee.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Is Friends een meidenserie?
Zijn ze ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:43 schreef Nesle het volgende:
Die lui zijn gek.
Ik heb zat jongens in mijn klas die Friends vaker dan ik hebben gekeken. En ik heb al heel vaak alle afleveringen gezien.
wat voor andere meidenseries kijk jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zijn ze ook
Maar ik volg eigenlijk alleen Friends, Medium en Bones ofzo.
En soms kijk ikIk hoop dat je die programmas dan kijkt om de vrouwen die erin zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik vind dat alleen maar leuk als jongens dat kijken
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Tuurlijk ^^quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die programmas dan kijkt om de vrouwen die erin zitten
Maar goed, ik vind dat alleen maar leuk als jongens dat kijken![]()
jepquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Monica nadat ze de moeder van Rachel moest uitnodigen?
Oh, yeah, does it beat waterballoon, pssssjquote:
kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dat Ross op het verkeerde vliegveld staat als ze Rachel wil vertellen dat ze moet blijven.
The One With The Jellyfish (S4.1)quote:
Gaat om het ideequote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
The One With The Jellyfish (S4.1)
Monica en Chandler liggen op het strand en Chandler kan het niet hebben dat Monica niet met hem zou daten.
Chandler: All right, there's a nuclear holocaust, I'm the last man on Earth. Would you go out with me?
Monica: Ennnh.
Chandler: I've got canned goods.
die in dat vakantiehuisje? met die spiegel als Ross onder dat bed ligtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:42 schreef Roi het volgende:
Net de aflevering gezien met Bruce Willis, dat vindt ik denk ik toch een van de beste afleveringen van Friends!
quote:"Oh mommy, oh daddy, I am a big old baddy"
Je vergeet 'apparently'.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:27 schreef DuranK het volgende:
[..]
Or Gloria Estefan was right, the rythm IS going to GET you
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:11 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
En dan verteld ie dat aan Joey die dan antwoord "Dude, I do that all the time. I always picture your mom naked when I'm having sex".
Ja zoiets, ik dacht amouche bouche, maar ach, gaat om het ideequote:Op zondag 17 juni 2007 03:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dat gaat over een voorafje wat monica gemaakt heeft. Dat hete amuze bush (zo ongeveer)
quote:Could I be wearin anymore clooothes???
quote:Well, that depends.. have you been a baaad.. No I can't do it
quote:Haaahaaa they already knooow it..![]()
quote:Shouldn't we give her the benefit of the doubt before we go... snooping around her crutch?
quote:You meddled in our relationship!
Try thesequote:I don't have her number, buttmutch!
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:55 schreef Taurus het volgende:
[quote]Could I be wearin anymore clooothes???
quote:Well, that depends.. have you been a baaad.. No I can't do it
Try thesequote:Shouldn't we give her the benefit of the doubt before we go... snooping around her crutch?
De tweede is volgens mij Chandler die dirty probeert te praten tegen monica.quote:
Nope, dat is Ross. Phoebe is bezig met dirty talk en zo over Emma en Ross en Daddy stuff. Dan gaat Ross gezellig meedoen maar kan het gewoon nietquote:Op zondag 17 juni 2007 12:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
De tweede is volgens mij Chandler die dirty probeert te praten tegen monica.
quote:Ding, Dong, the pshyco's gone!
quote:It's gaelic for, that turkey is ready
quote:Ribbed, for YOUR pleasure![]()
quote:And to all, a good night!
quote:cooh... Stop staring at her, cooh...
Omdat ik als freak zijnde, het veeeeeeeeeeeel te vaak gekeken hebquote:Op zondag 17 juni 2007 13:51 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Waarom kennen jullie al die freaky-facts allemaal uit je hoofd?![]()
The fruit drying phsycopathquote:Op zondag 17 juni 2007 13:45 schreef -Mo- het volgende:
1: Chandler denkt dat zijn psycho roommate Eddie weg is.
dat klopt, maar om dan de quotes uit je hoofd te kennen.....quote:Op zondag 17 juni 2007 13:56 schreef Dos37 het volgende:
Omdat het geweldig is en hoe vaak je het ook ziet het elke keer weer leuk is.
Ik kijk al heel lang Friends en ik heb elke aflevering minstens 8 keer gezien ongeveer, maar ik ben geen freak die elke dag een Friends marathon houdtquote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
dat klopt, maar om dan de quotes uit je hoofd te kennen.....
Ik heb nu iedere aflevering 2 keer gekeken in een periode van 3 á 4 jaar. Ik ken de verhaallijn precies uit mijn hoofd, maar die details niet. Dat wil ik ook niet, anders kijk ik het de volgende keer niet meer.
Waarschijnlijk gaat ie nu antwoorden met 'het gaat om het idee' of 'ik kan niet alles onthouden'.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ie nu antwoorden met 'het gaat om het idee' of 'ik kan niet alles onthouden'.
Maar ja....beter doet hij die quotes even zoals ze horen.
Jaaaquote:Op zondag 17 juni 2007 18:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Rachel denkt dat zo'n vrouw de vader van Chandler is.
"The scientist guy? Really?"quote:
quote:"You Bitch!"
quote:"This is what evil must taste like"
Als Rachel weg gaat bij Monica en ze samen met Phoebe aan het inpakken zijn en ruzie krijgen?quote:
Als de zus van Rachel er achter komt dat de korting bij Ralph Lauren niet 25 maar 35 procent korting isquote:
Die eerste kan ook nog zijn dat Monica aan de groep verteld dat Chandler een Third Niple heeft.quote:
You Bithc... als Monica aan iedereen verteld van Chandler's 3e tepel of Amy idd.. met die 35% kortingquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die eerste kan ook nog zijn dat Monica aan de groep verteld dat Chandler een Third Niple heeft.
Die tweede is geloof ik Phoebe die een heel vies koekje eet van Monica.
Yep. both rightquote:Op zondag 17 juni 2007 22:09 schreef Retarded het volgende:
[..]
You Bithc... als Monica aan iedereen verteld van Chandler's 3e tepel of Amy idd.. met die 35% korting
Evil Taste... Monica maakt mockolate koekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |