Uiteraard moet dat kunnenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:31 schreef Lamon het volgende:
Tsssk, terwijl Nederland zoveel cooler is dan heel fucking Ierland met zijn melodramatische zogenaamde authenticiteit en folklore. En al die oude nietszeggende folk-songs die o zo gevoelig liggen, en al die stiekeme IRA-idolaten.
Ik ga zelden naar een pub die niet Iers is, en drink buiten de deur alleen maar Guinness, maar dat overromantiseren en denken dat ze emotioneel ZO ontwikkeld zijn, dat trek ik echt niet bij die Ieren.
(Hee, even wat tegengas op al die Ierse ideaalbeelden, dat moet toch kunnen.)
quote:zogenaamde authenticiteit en folklore.
Je moet het ook vergelijken met onze Ramses Shaffy, en dan vallen al die Ierse neppers in het niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah folk als in Dropkick Murphys, Gogol bordello en Flogging Molly blijft natuurlijk tof, integenstelling tot "onze" Ali B![]()
Ramsesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je moet het ook vergelijken met onze Ramses Shaffy, en dan vallen al die Ierse neppers in het niet.
Die net doen alsof, ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ramses![]()
Maar dat is er maar ééntje.....
In Eire zijn er zoveel!!!
Ik nodig je bij deze uit om samen met bwoew dat eens live te komen beoordelen voor een lang weekendje.quote:
Ik doe helaas geen vliegtuigen, en ga niet in mijn eentje 2 dagen in een boot zitten alleen om een punt te maken, dus ik weet niet of dat er echt in zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik nodig je bij deze uit om samen met bwoew dat eens live te komen beoordelen voor een lang weekendje.
Bwoew zat al een tijdje in de planning, maar kwam er niet van omdat op het moment dat hij wilde komen we al mensen hadden, maar we kunnen altijd weer een nieuwe poging wagen, nietwaar??
De kans dat je haar hier bij de tandarts tegenkomt is ondertussen ook al nihil gewordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik doe helaas geen vliegtuigen, en ga niet in mijn eentje 2 dagen in een boot zitten alleen om een punt te maken, dus ik weet niet of dat er echt in zit.
Maar je weet maar nooit..
Oké, geen probleem hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik doe helaas geen vliegtuigen, en ga niet in mijn eentje 2 dagen in een boot zitten alleen om een punt te maken, dus ik weet niet of dat er echt in zit.
Maar je weet maar nooit..
Ik vond die Bowling for Soup trouwens niet echt te vergelijken met Fall Out Boy, maar ik heb het even geprobeerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah die folk dingen zijn tof om live te zien, zo te luisteren word ik er een beetje moe van na een tijdje lijkt allemaal zo op elkaar
en met dat zomerse weer lekker warm ben ik meer into blije punk of relaxe dance dingen
En Frankrijk, en Griekenland (mijn enige keer vliegen), en Spanje. En het was allemaal crap met een grote C.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oké, geen probleem hoor
't Is wel sund dat je reispotentie wordt ingeperkt door het weigeren om in een vliegtuig te stappen. Maar goed, België en Duitsland zijn ook leuk!! En vergeet effe niet dat Duitsland een prima folkoreland is!!
Mijn hemel. Waarom? Waaróm!?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:15 schreef Lamon het volgende:
Ik ben spontaan fan geworden van L'arc-en-Ciel.
Niet goed dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:24 schreef broer het volgende:
Mijn hemel. Waarom? Waaróm!?
Jouw leven is nu een hard leven, maar welke de vruchten in overvloedige mate gaat plukken in de toekomst.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedennacht.
Ik hoorde vandaag dat ik niet door ben naar de allerallerallerlaatste ronde van het rijkstraineeprogramma, wat me lang niet zo erg veel verdriet deed als ik dacht, aangezien ik nu wat meer tijd heb en wat relaxter kan leven, ipv dat ik per 3 september een baan zou hebben.
Vanavond wilde ik wat aan m'n scriptie werken, maar in plaats daarvan belandde ik in de obscure maar toch gezellige Soundgarden, een fijne langharigwerkschuwtuigkroeg met veel soorten bier en een terras aan het water. En ter afsluiting besloot ik om voor het eerst sinds lange tijd weer shoarma te halen, die ik nu zit te eten. Tsja, dat mag als je zo zwaar teleurgesteld bent als ik (alleen voelt het nog niet zo).
Smaak is zo relatief.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:30 schreef broer het volgende:
Nou, het ontstijgt het gemiddelde middle-of-the-road-niveau niet echt, vind je wel?
Ik heb geen idee welke vruchten, Lamon. Ik ben ooit wel afgestudeerd, maar wat voor baan wil ik dan? Eigenlijk heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jouw leven is nu een hard leven, maar welke de vruchten in overvloedige mate gaat plukken in de toekomst.
Of zoiets...
Het begon wat gezapig, maar toen de ritmesectie erbij kwam, werd het toch nog interessant.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
Nou! Ik heb hem al weer uitgezet!!!
Het begon goed, zeer goed zelfs, en dan komt dat ADHD pokkeritmesectietje erbij. GADVER!!
Nou, ik kende de cd waar dit op staat dus al behoorlijk goed. Maar bij de platenzaak bleef het ding maar dertig euro. Ik heb er serieus een jaar over gedaan om een goede download te vinden, en nu heb ik eindelijk iets gevonden. Weliswaar moest ik er 1,62 GB voor downloaden, maar nu heb ik het album dus eindelijk. En de rest, want die is ook erg goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:51 schreef svann het volgende:
Niet direct om te kopen, wel om nog wat verder door te struinen.
Smooi niewaar?? Ik ben dol op zwanen! Ze zijn zo majestueus!!quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik had je al in dat subforum zien posten, kaaskopje
Die zwanen!![]()
Ganzen zijn de wat minder sierlijke maar meer agressieve versie.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Smooi niewaar?? Ik ben dol op zwanen! Ze zijn zo majestueus!!
Ik heb pas een digitale camera en ben volop aan het experimenteren. Vandaag reed ik door de polder en zag een zwaan met kleintjes. Ik wilde stoppen en lekker op ze inzoomen, maar het was een beetje lastig parkeren daarzoquote:Op maandag 18 juni 2007 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Smooi niewaar?? Ik ben dol op zwanen! Ze zijn zo majestueus!!
Ja, heel goed dat je die hebt weggehaald. Ze hoeven niet alles van je te weten!quote:Ik had eerst de hele binnenkant ook nog gepost, maar die heb ik toch maar weer weggehaald, gaat me toch wel wat te ver.
Nee sorry, ik bedoelde het als vraag na deze postquote:
Oh, dus je gaat niet vertellen hoe je je hebt vermaakt vandaag.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:43 schreef sig000 het volgende:
In dit topic kun je gewoon al de opgekropte onzin kwijt mits in fatsoenlijke zin geformuleerd.![]()
Soms zijn de omstandigheden inderdaad zwaar klote en moet je er veel voor over hebben om een leuk shotje te kunnen maken. Wat voor cam heb je???quote:Op maandag 18 juni 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb pas een digitale camera en ben volop aan het experimenteren. Vandaag reed ik door de polder en zag een zwaan met kleintjes. Ik wilde stoppen en lekker op ze inzoomen, maar het was een beetje lastig parkeren daarzo![]()
[..]
Ja, heel goed dat je die hebt weggehaald. Ze hoeven niet alles van je te weten!
Wat heb je gedaan, sig?
quote:Op maandag 18 juni 2007 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dus je gaat niet vertellen hoe je je hebt vermaakt vandaag.
Canon.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Soms zijn de omstandigheden inderdaad zwaar klote en moet je er veel voor over hebben om een leuk shotje te kunnen maken. Wat voor cam heb je???
Welbesteedquote:Op maandag 18 juni 2007 01:51 schreef sig000 het volgende:
Ok ik heb eerst uitgeslapen van de kater van gisteren, daarna gebakken ei. Vervolgens de familedrama's doorgenomen en 2 paarden uitgelaten. Daarna ben ik gaan zuipen en dan wordt 't lastig om de goede usernaam te onthouden.
Tegenwoordig is er geen handarbeid meer op school.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:55 schreef svann het volgende:
Dat viel tegen.
Waar zijn de vaderdagen dat een ukkie met een knutselwerkje aan kwam sjouwen?
Aan een touwtje op een keuring en verder er bovenop.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welbesteed
Hoe laat je paarden uit, aan een touwtje?![]()
Oe leuk!!quote:Op maandag 18 juni 2007 01:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok ik heb eerst uitgeslapen van de kater van gisteren, daarna gebakken ei. Vervolgens de familedrama's doorgenomen en 2 paarden uitgelaten. Daarna ben ik gaan zuipen en dan wordt 't lastig om de goede usernaam te onthouden.
Omdat 't geen enkel nut heeft.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom is dit eigenlijk geen centraal topic ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |