60,-quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij is helemaal goed nog, ik had hem bij een 1jarig abo aanbieding dus nog geen jaartje oud (opzegtermijn van 4 maanden die nu ingaat dus 8 maanden oud) Maar ik was eigenlijk van plan een sim only te nemen omdat dat wel lekker goedkoop word en het toestel toch nog wel in orde is. Maar eh geen idee haal me eens over met een goed bod misschien haal ik toch een nieuwe toestel dan
Knap staaltje psychologische oorlogsvoering.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:29 schreef Lamon het volgende:
Het is natuurlijk niet zo zeer de prijs die ik noem als meer hoe graag je weer een nieuw mobieltje wilt.
Nouja eigenlijk wel hoor als jij een echt goed bod zou doen zou ik er over denken om hem weg te doen anders hou ik hem zelf end oe ik er een sim only in want ben erg tevreden met het toestelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
60,-
Meer vind ik gewoon zonde.
Het is natuurlijk niet zo zeer de prijs die ik noem als meer hoe graag je weer een nieuw mobieltje wilt.
Ben bang dat dat voor 60 euro wel lastig gaat wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:06 schreef Lamon het volgende:
-Ik wil wel kunnen internetten, foto's maken, filmpjes maken en bluetooth houden.
Iemand een betaalbare oplossing?
Ja rare time-outs enz...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Zeg, bokt Fok! bij jullie ook af en toe? Geen pagina's willen laden, en zo. Of ligt het weer aan mijn verbinding?
Nee, ik heb er ook last van.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Zeg, bokt Fok! bij jullie ook af en toe? Geen pagina's willen laden, en zo. Of ligt het weer aan mijn verbinding?
Ik ervaar dat als normaal inmiddels.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Zeg, bokt Fok! bij jullie ook af en toe? Geen pagina's willen laden, en zo.
Irri tandquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:38 schreef sig000 het volgende:
Die 2 nerds zijn weer bezig.Serverwerkzaamheden bij TRUE in Redbus
Ik ga morgen sowieso langs Orange om mijn abonnement te verlagen van 20,- naar 12,50 omdat dat na 1 jaar mag, met de melding dat ik daarna lekker sim only ga bij een andere provider met mijn antieke Nokia 8310, misschien dat ze daarna nog een leuk bod doen, en anders kunnen ze de narigheid krijgen, als ze daar niets mee doen, ik kan van mijn principes soms net zo veel genieten als een leuk mobieltje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben bang dat dat voor 60 euro wel lastig gaat worden
gsmshop moet je langsgaan die hebben altijd de beste aanbiedingenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga morgen sowieso langs Orange om mijn abonnement te verlagen van 20,- naar 12,50 omdat dat na 1 jaar mag, met de melding dat ik daarna lekker sim only ga bij een andere provider met mijn antieke Nokia 8310, misschien dat ze daarna nog een leuk bod doen, en anders kunnen ze de narigheid krijgen, als ze daar niets mee doen, ik kan van mijn principes soms net zo veel genieten als een leuk mobieltje.
Lieten ze het forum maar eens met rust..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:38 schreef sig000 het volgende:
Die 2 nerds zijn weer bezig.Serverwerkzaamheden bij TRUE in Redbus
Da's wel een hele relatieve conclusie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Search werkt redelijk goed toch tegenworodig
Eensch!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's wel een hele relatieve conclusie.
Nee de search is echt 1000-maal crap in vergelijking met toen.
nog vikingen gespot ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Pffffff, vinden jullie mij nou echt niet dapper dat ik zomaar in dit barbaarse en middeleeuwse land naar de tandarts ben geweest??
Ik heb niets met of tegen tandartsen. Ik eet bijna nooit meer iets suikerachtigs, dus mijn tanden zijn al 3 jaar nauwelijks achteruitgegaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Pffffff, vinden jullie mij nou echt niet dapper dat ik zomaar in dit barbaarse en middeleeuwse land naar de tandarts ben geweest??
Ik ben net inlevend genoeg om eenquote:
Ja, ik woon in Ierland. Ga zo'n twee keer per jaar met frisse tegenzin naar NLquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar je zit dus in het buiteland ofzo en af en toe weer terug in Nederland ?
Tofquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, ik woon in Ierland. Ga zo'n twee keer per jaar met frisse tegenzin naar NL
ok dat kanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Gewoon, verhuizen
Wij wilden altijd al naar Ierland, sinds we er voor de eerste keer op vakantie gingen.
Uiteraard moet dat kunnenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:31 schreef Lamon het volgende:
Tsssk, terwijl Nederland zoveel cooler is dan heel fucking Ierland met zijn melodramatische zogenaamde authenticiteit en folklore. En al die oude nietszeggende folk-songs die o zo gevoelig liggen, en al die stiekeme IRA-idolaten.
Ik ga zelden naar een pub die niet Iers is, en drink buiten de deur alleen maar Guinness, maar dat overromantiseren en denken dat ze emotioneel ZO ontwikkeld zijn, dat trek ik echt niet bij die Ieren.
(Hee, even wat tegengas op al die Ierse ideaalbeelden, dat moet toch kunnen.)
quote:zogenaamde authenticiteit en folklore.
Je moet het ook vergelijken met onze Ramses Shaffy, en dan vallen al die Ierse neppers in het niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah folk als in Dropkick Murphys, Gogol bordello en Flogging Molly blijft natuurlijk tof, integenstelling tot "onze" Ali B![]()
Ramsesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je moet het ook vergelijken met onze Ramses Shaffy, en dan vallen al die Ierse neppers in het niet.
Die net doen alsof, ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ramses![]()
Maar dat is er maar ééntje.....
In Eire zijn er zoveel!!!
Ik nodig je bij deze uit om samen met bwoew dat eens live te komen beoordelen voor een lang weekendje.quote:
Ik doe helaas geen vliegtuigen, en ga niet in mijn eentje 2 dagen in een boot zitten alleen om een punt te maken, dus ik weet niet of dat er echt in zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik nodig je bij deze uit om samen met bwoew dat eens live te komen beoordelen voor een lang weekendje.
Bwoew zat al een tijdje in de planning, maar kwam er niet van omdat op het moment dat hij wilde komen we al mensen hadden, maar we kunnen altijd weer een nieuwe poging wagen, nietwaar??
De kans dat je haar hier bij de tandarts tegenkomt is ondertussen ook al nihil gewordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik doe helaas geen vliegtuigen, en ga niet in mijn eentje 2 dagen in een boot zitten alleen om een punt te maken, dus ik weet niet of dat er echt in zit.
Maar je weet maar nooit..
Oké, geen probleem hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik doe helaas geen vliegtuigen, en ga niet in mijn eentje 2 dagen in een boot zitten alleen om een punt te maken, dus ik weet niet of dat er echt in zit.
Maar je weet maar nooit..
Ik vond die Bowling for Soup trouwens niet echt te vergelijken met Fall Out Boy, maar ik heb het even geprobeerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah die folk dingen zijn tof om live te zien, zo te luisteren word ik er een beetje moe van na een tijdje lijkt allemaal zo op elkaar
en met dat zomerse weer lekker warm ben ik meer into blije punk of relaxe dance dingen
En Frankrijk, en Griekenland (mijn enige keer vliegen), en Spanje. En het was allemaal crap met een grote C.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oké, geen probleem hoor
't Is wel sund dat je reispotentie wordt ingeperkt door het weigeren om in een vliegtuig te stappen. Maar goed, België en Duitsland zijn ook leuk!! En vergeet effe niet dat Duitsland een prima folkoreland is!!
Mijn hemel. Waarom? Waaróm!?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:15 schreef Lamon het volgende:
Ik ben spontaan fan geworden van L'arc-en-Ciel.
Niet goed dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:24 schreef broer het volgende:
Mijn hemel. Waarom? Waaróm!?
Jouw leven is nu een hard leven, maar welke de vruchten in overvloedige mate gaat plukken in de toekomst.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedennacht.
Ik hoorde vandaag dat ik niet door ben naar de allerallerallerlaatste ronde van het rijkstraineeprogramma, wat me lang niet zo erg veel verdriet deed als ik dacht, aangezien ik nu wat meer tijd heb en wat relaxter kan leven, ipv dat ik per 3 september een baan zou hebben.
Vanavond wilde ik wat aan m'n scriptie werken, maar in plaats daarvan belandde ik in de obscure maar toch gezellige Soundgarden, een fijne langharigwerkschuwtuigkroeg met veel soorten bier en een terras aan het water. En ter afsluiting besloot ik om voor het eerst sinds lange tijd weer shoarma te halen, die ik nu zit te eten. Tsja, dat mag als je zo zwaar teleurgesteld bent als ik (alleen voelt het nog niet zo).
Smaak is zo relatief.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:30 schreef broer het volgende:
Nou, het ontstijgt het gemiddelde middle-of-the-road-niveau niet echt, vind je wel?
Ik heb geen idee welke vruchten, Lamon. Ik ben ooit wel afgestudeerd, maar wat voor baan wil ik dan? Eigenlijk heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jouw leven is nu een hard leven, maar welke de vruchten in overvloedige mate gaat plukken in de toekomst.
Of zoiets...
Het begon wat gezapig, maar toen de ritmesectie erbij kwam, werd het toch nog interessant.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
Nou! Ik heb hem al weer uitgezet!!!
Het begon goed, zeer goed zelfs, en dan komt dat ADHD pokkeritmesectietje erbij. GADVER!!
Nou, ik kende de cd waar dit op staat dus al behoorlijk goed. Maar bij de platenzaak bleef het ding maar dertig euro. Ik heb er serieus een jaar over gedaan om een goede download te vinden, en nu heb ik eindelijk iets gevonden. Weliswaar moest ik er 1,62 GB voor downloaden, maar nu heb ik het album dus eindelijk. En de rest, want die is ook erg goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:51 schreef svann het volgende:
Niet direct om te kopen, wel om nog wat verder door te struinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |