abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50906424
ah dat zal het verschil zijn!
pi_50909258
Ik ben wel fors gebouwd en dan zou 72 kg m'n ideale gewicht zijn Lijkt me er niet uitzien! Je moet je gewoon prettig voelen bij je gewicht, ik zie wel wat dat bij mij is.
Weeg nu 96 en ben op weg naar de 80 en als dat niet bevalt kan ik altijd nog wat lager. Maar momenteel lukt het afvallen voor geen meter.. Ben de motivatie en de discipline kwijt.

Iemand hier ervaring met het zomerslank boek van SB? Hoe bevalt het enzo?
pi_50909484
met 67 kilo zie ik er gewoon vadsig uit
helaas maar waar

ik ken zelfs mensen met mijn lengte die er met 60kg nog niet slank uitzien
sja
pi_50909537
wat goed

ik vind t best wel moeilijk om me er aan te houden
ook al mag je best lekkere dingen eten
pi_50911544
quote:
Ik heb het zomerboek gedaan. Is best oke. Ik ben er niet zo veel door afgevallen, maar dat was meer mijn eigen schuld.
Staan wel lekkere dingen in. Nog steeds best veel aardappel vind ik, maar al wel een stuk minder dan in boek 1.
Weet niet of je dat al gezien had of gewoon nog meer ervaringen wilde hebben, maar oke
In week 1 staat trouwens ook zelfgemaakte pizza
E.
pi_50915534
Hier gaat t nog steeds goed, ik heb steeds minder last van lekkere trek (week 2)!
Maandag weer wegen!
Spannend!
pi_50926241
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat goed

ik vind t best wel moeilijk om me er aan te houden
ook al mag je best lekkere dingen eten
Toen ik er eenmaal inzat had ik er weinig moeite mee. En er zitten zeker lekkere dingen bij inderdaad. Al ging het er op bepaalde dagen wel zo hard van af 2 kg in 2 dagen dat ik er gewoon ziek van van werd. Toen heb ik besloten dat dat toch ook niet helemaal gezond was en dus steeds wat extras genomen. Bijv. 4 ipv 2 boterham en dat soort dingen. Nu ik na 6 weken al op 9 zit (10 eraf was mn streven) doe ik het ook wat minder streng. Af en toe een biertje pakken e.d.
pi_50926851
Leuk om te lezen dat het met iedereen goed gaat.
Dat is eens wat anders...
pi_50970537
Ik kom net thuis en zie 't zomerslank boek van SB liggen. Dat ga ik waarschijnlijk dus volgende week volgen. Ben benieuwd, wil nog een hoop kwijt maar kan het gewoon even niet meer, dus wat nieuwe dingen van SB zullen wel helpen
pi_50982419
hoeveel gram zit er in een klein zakje snack a jacks

en hoeveel gram in de grote? en hoeveel rijstwafels bevat deze?
pi_50982548
o inplaats van een krentebol en gewone sinaasappelsap
heb ik sinaasappelsap light genomen, 2 plakjes ontbijtkoek en een beschuitje gewone jam
+ 4 zwarte van de keelsnoepjes mix + mini beetje suiker + scheutje magere melk

als ik dan geen wijn neem.. komt alles dan goed ?
pi_50982643
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

In een kleintje zit 30 gram. Andere weet ik niet.
pi_50982690
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

o volgens t sonja forum weegt 1 grote 15 gr
en zit in 1 zakje 30 gr

2 dus
pi_50983448
oeps, ik heb er net 5 op!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:07:55 #116
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_50985123
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
oeps, ik heb er net 5 op!
Ik 1.. grote Snack a jack caramel
Heb het gevoel dat ik deze week stilsta, broeken zitten niet ruimer dan vorige week, tshirt niet, jas niet
denk dat k het wegen maandagochtend maar ff oversla, om mijn vermoeden vooral niet bevestigd te zien
pi_50985331
omg ik ben voor 't eerst van mn leven afgevallen
nu weeg ik 's avonds ook nog een 67.5 terwijl het eerst 69 of 70 of meer was
pi_50994702
wat kun je nemen ipv een krentenbol?
pi_50999426
1 boterham, of 1 snee roggebrood, of 2 volkoren knackebrot, of 2 beschuiten of 2 rijstwafels.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:21:43 #120
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_51013570
Misschien is het een idee om daadwerkelijk het boek te kopen..?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_51021613
Morgen begin ik hier met zomerslank.
Afgelopen week maar 0,2 kwijt, maar erg serieus was ik dan ook niet. Hopelijk vind ik m'n motivatie terug en knal ik er nog wat kilo's af voor de 14e. Ook al zal dat wel heel lastig worden.
pi_51023024
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef neo2000 het volgende:
Misschien is het een idee om daadwerkelijk het boek te kopen..?
Ik heb het boek maar ik kon het niet vinden
pi_51044769
Morgenochtend 9 weken SB achter de rug. Ben heel benieuwd wat mijn uiteindelijke winst (verlies) is.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  maandag 2 juli 2007 @ 09:40:39 #124
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_51050094
ik sta alweer eeen week stil.
helaas motiveert dat niet. Mezelf maar weer bij elkaar geraapt en een trap voor het bipsje gegeven.
die laatste drie kilo! dat moet toch nog wel lukken....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 2 juli 2007 @ 09:43:39 #125
184423 gewoon_doen
niet aarzelen
pi_51050144
10kg in 1 maand, jaja.
pi_51050179
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:43 schreef gewoon_doen het volgende:
10kg in 1 maand, jaja.

@ buurvrouw: Het is inderdaad vervelend als je stilstaat, dan is de motivatie zo weg. Maar bij deze nog een 2e schop onder je bips en nu kan je er weer volop tegenaan

Vandaag dag 1 van Zomerslank. Ben helemaal weer positief en ik had al láng geen motivatie meer. Dus ik ga er ook weer voor!
pi_51050578
Ik ga ook weer beginnen!
Met sporten zelf 3 kilo afgevallen, maar het gaat niet beter.
Te veel zomerse feestjes met drank, bbq e.d.
Dit komende weekend wordt nog even zwaar, maar daarna ga ik weer streng zijn.
Ben maar wel alvast begonnen.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:30:57 #128
184423 gewoon_doen
niet aarzelen
pi_51051084
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Koningin het volgende:
Ik ga ook weer beginnen!
Met sporten zelf 3 kilo afgevallen, maar het gaat niet beter.
Te veel zomerse feestjes met drank, bbq e.d.
Dit komende weekend wordt nog even zwaar, maar daarna ga ik weer streng zijn.
Ben maar wel alvast begonnen.
je zal toch nee moeten zeggen tegen alcohol en bbq vlees
pi_51051417
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:30 schreef gewoon_doen het volgende:

[..]

je zal toch nee moeten zeggen tegen alcohol en bbq vlees
Maar dat is zo moeilijk
pi_51054515
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:45 schreef Koningin het volgende:

[..]

Maar dat is zo moeilijk
Nee, je bent een sterke vrouw
denk ik

Na precies 3 weken ben ik precies 7 kilo afgevallen
Van 108,4 naar 101,4
Van BMI 32 naar 30
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_51056873
Wooow Torio wat goed zeg!

Mijn 2e week zit er nou op en ben daar 1 kilo in kwijtgeraakt. Maar voor mijn gevoel veel meer, want ik merk dat mijn polsen, enkels en buik veel dunner zijn geworden, maar dat moet voor mijn gevoel meer zijn dan een kilo. Maar ja. Ik vind wel dat het er beter uit ziet nu, daar gaat het uiteindelijk om toch?

In week 1 ben ik iets meer dan twee kilo afgevallen.
Is dat normaal dat je in week twee minder afvalt? Of verschilt het sowieso?

Maar het gaat nog steeds erg goed, versierde eierkoek van zaterdag was erg lekker trouwens, en de spinazieomelet van zondag ook

pi_51062418
Whaaa! Ik moet morgen 225 gram witte bonen in tomatensaus eten ! Dat is toch niet normaal? Je mag er geeneens vlees bij! Mensen, wat is een goed alternatief? Bij voorkeur ook geen andere smaak bonen in vieze saus...
pi_51066488
o bah
maak gewoon sla of zo
of doe een SAS dag
pi_51067685
Als ik iets moet eten waar ik totaal geen trek in heb doe ik ook salade. Salade kan altijd
pi_51068392
Zojuist die karbonade gegeten. Ontzettend lekker heur
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_51069325
11 kilo in 5 weken.. Ik begon met Sonja maar doe nu gewoon zelf 5x per dag eten en kijk af en toe in het boek voor ideeen. (van 82 naar 71 kilo)

(voorheen begon ik pas om 4 uur s'middags te eten en dan echt niks gezonds en sporte niet, nu eet ik 5 x per dag gezond en fiets en step ik iedere dag en zwem 2x in de week en het gaat super heb energie voor 10)
pi_51069620
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:57 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
11 kilo in 5 weken.. Ik begon met Sonja maar doe nu gewoon zelf 5x per dag eten en kijk af en toe in het boek voor ideeen. (van 82 naar 71 kilo)

(voorheen begon ik pas om 4 uur s'middags te eten en dan echt niks gezonds en sporte niet, nu eet ik 5 x per dag gezond en fiets en step ik iedere dag en zwem 2x in de week en het gaat super heb energie voor 10)
Erg herkenbaar, ik weeg gewoon weer 69 En dat na 6 jaar met als dieptepunt 94.
pi_51091583
Ik wil naar de 68 en dan op dat gewicht blijven. Ik lus geen vlees en ook groente vin ik niet echt super maar doe het wel maar dan wel de dingen die ik lekker vin en niet die Sonja voorschrijft.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:12:02 #139
48067 neo2000
pi_51093111
Je "t" toets is stuk. Waarom zit ik eigenlijk nog in dit topic?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_51094763
Nou waarom eigenlijk? Doe je geen SB meer?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:17:46 #141
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_51095361
SAS!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:48:05 #142
48067 neo2000
pi_51102493
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:00 schreef Purky het volgende:
Nou waarom eigenlijk? Doe je geen SB meer?
Uhm.. Jawel, maar wat het meeste in 't topic voorbij komt is mensen die vragen wat ze hadden moeten eten, en komen vertellen wat ze in plaats daarvan hebben gegeten. En helaas wordt mijn idee van een stereotyp SB volgeling ook steeds bevestigd, mensen die niets lusten e.d. Ik bedoel, als je de dingen die SB voorschrijft niet eens lust (dan iig uit het eerste boek, de rest v/d boeken heb ik eerlijk gezegd geen ervaring mee) dan denk ik dat de reden is dat je te dik bent, dat je alleen maar hele dagen hetzelfde eet omdat je verder die Hollandse laffe pot niet eens lust of zo.. Want dan blijft er echt weinig over.

Vind het niet echt bijster interessant om te weten wat iemand die dag gegeten heeft, ben meer benieuwd naar de resultaten van anderen bij het dieet.. Je leest ook weinig van mensen die gestopt zijn met het dieet, hoe het bij hen gegaan is.. En aangezien ik nu in week 8 zit, vind ik dat toch jammer..
pi_51102663
Ik heb alleen boek twee gedaan, begonnen februari. De eetgewoontes in combinatie met lichaamsbeweging aangehouden met een buitengewoon mooi resultaat. Als je weer gaat eten na 8 weken Bakkeren, als een bootwerker heeft het wellicht geen zin, je moet je visie op eten wijzigingen, cq aanpassen.
pi_51121619
Ik snap wat je bedoelt neo, maar ja, ook al die vragen wat je wel en niet mag eten hebben met SB te maken en daar is dit topic voor Resultaten zijn idd ook leuk, en die worden ook genoeg verteld, ook al mis ik de vorige groep mensen die ook SB deden. Ben benieuwd hoe het nu met hun gaat, want toen ik begon waren hun ook volop bezig maar heb niks meer van ze vernomen.

Ik ben sinds maandag weer bezig en tot nu toe gaat het goed, ook al vind ik het erg lastig te combineren met mijn werk aangezien ik rond etenstijd moet werken, zoals vandaag bijvoorbeeld. Dan eet ik maar warm bij me lunch en brood bij m'n diner ofzo, moet maar.

Na het eerste boek ben ik ongeveer weer 1 kilo aangekomen. Bleef rond hetzelfde gewicht schommelen, dus op gewicht blijven kan ik wel. Afvallen in me eentje niet Ik moet nog minstens 15 kilo dus heb nog een lange weg te gaan, maar hopelijk doen deze 4 weken me veel goeds!

Ik snap dat mensen moeite hebben met die hollandse pot. Ik vond het aan het begin niet erg maar na 9 weken gaan aardappels je echt wel tegenstaan. Gelukkig heb ik nu ook de rijst ontdekt (me broer maakt het zo lekker!) dus dat mag dan ook. Nu moet ik zeggen dat Zomerslank echt het beste boek is (ook al heb ik tot nu toe maar 2 boeken ) want deze week hoeven we maar 2 keer aardappels! Aanrader voor de mensen die niet van de hollandse pot houden.
pi_51128456
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:25 schreef Purky het volgende:

Ik snap dat mensen moeite hebben met die hollandse pot. Ik vond het aan het begin niet erg maar na 9 weken gaan aardappels je echt wel tegenstaan. Gelukkig heb ik nu ook de rijst ontdekt (me broer maakt het zo lekker!) dus dat mag dan ook. Nu moet ik zeggen dat Zomerslank echt het beste boek is (ook al heb ik tot nu toe maar 2 boeken ) want deze week hoeven we maar 2 keer aardappels! Aanrader voor de mensen die niet van de hollandse pot houden.
Wat voor soort eten krijg je dan o.a. in dat Zomerslank boek?
pi_51169967
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:36 schreef Koningin het volgende:

[..]

Wat voor soort eten krijg je dan o.a. in dat Zomerslank boek?
Rijst met wortels, bami, salades, gebakken aardappels. Tja, vind het gewoon meer gevarieerd qua avondeten dan met boek 1 eigenlijk
pi_51183533
Ik heb die koolsalade vanavond gegeten, lekker zeg!
Het gaat nog steeds goed, maandag weer wegen!
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:06:00 #148
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_51184555
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Whaaa! Ik moet morgen 225 gram witte bonen in tomatensaus eten ! Dat is toch niet normaal? Je mag er geeneens vlees bij! Mensen, wat is een goed alternatief? Bij voorkeur ook geen andere smaak bonen in vieze saus...
Weet niet welke witte bonen jij normaal eet dan, maar die van ons waren echt ontzettend lekker! En om nou te zeggen dat ik zo'n bonen eter ben, niet echt
Was vorige week al 6 kilo kwijt, denk nu zon 8 ofzo.. gaat echt heerlijk, allemaal oude broeken komen weer uit de kast En ik voel me supergoed.. maar volgende week al week 6 dus het gaat snel.. nu vraag ik me af wat andere mensen na boek 1 hebben gedaan? Ik wil er dan denk ik nog wel wat afhebben, weet natuurlijk niet hoeveel er dan af is, maar waarschijnlijk ben ik er dan niet.. maar dan, boek 2? Zomerslank? Boek 1 dunnetjes overdoen?

Als dit boek uit is ben ik nog een weekje thuis en dan vertrek ik naar Italie.. veel olie enzo terwijl we dat nu eigenlijk bijna niet eten. hoe pak je zoiets aan? Eten in het buitenland

En de laatste paar dagen heb ik zoiets vreemds! Ik slof uit bijna al mn schoenen! Draag veel hakken en schoentjes, en ze zijn gewoon te groot geworden.. Vallen voeten af? meer mensen die dit hebben gehad?
pi_51190697
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:06 schreef lovegrrl het volgende:

[..]
Vallen voeten af? meer mensen die dit hebben gehad?
ik doe geen SB maar ja mijn voeten zijn ook echt afgevallen
pi_51193113
voeten vallen niet af, voeten worden wel minder 'plat gedrukt' als ze minder gewicht moeten dragen. Het oppervlak wordt kleiner dus -> kleinere schoenmaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')