Weet niet of je dat al gezien had of gewoon nog meer ervaringen wilde hebben, maar okequote:Ik heb het zomerboek gedaan. Is best oke. Ik ben er niet zo veel door afgevallen, maar dat was meer mijn eigen schuld.
Staan wel lekkere dingen in. Nog steeds best veel aardappel vind ik, maar al wel een stuk minder dan in boek 1.
Toen ik er eenmaal inzat had ik er weinig moeite mee. En er zitten zeker lekkere dingen bij inderdaad. Al ging het er op bepaalde dagen wel zo hard van af 2 kg in 2 dagen dat ik er gewoon ziek van van werd. Toen heb ik besloten dat dat toch ook niet helemaal gezond was en dus steeds wat extras genomen. Bijv. 4 ipv 2 boterham en dat soort dingen. Nu ik na 6 weken al op 9 zit (10 eraf was mn streven) doe ik het ook wat minder streng. Af en toe een biertje pakken e.d.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat goed
ik vind t best wel moeilijk om me er aan te houden
ook al mag je best lekkere dingen eten
In een kleintje zit 30 gram. Andere weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoeveel gram zit er in een klein zakje snack a jacks
en hoeveel gram in de grote? en hoeveel rijstwafels bevat deze?
o volgens t sonja forum weegt 1 grote 15 grquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoeveel gram zit er in een klein zakje snack a jacks
en hoeveel gram in de grote? en hoeveel rijstwafels bevat deze?
Ik 1.. grotequote:
Ik heb het boek maar ik kon het niet vindenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef neo2000 het volgende:
Misschien is het een idee om daadwerkelijk het boek te kopen..?
quote:Op maandag 2 juli 2007 09:43 schreef gewoon_doen het volgende:
10kg in 1 maand, jaja.
je zal toch nee moeten zeggen tegen alcohol en bbq vleesquote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Koningin het volgende:
Ik ga ook weer beginnen!
Met sporten zelf 3 kilo afgevallen, maar het gaat niet beter.
Te veel zomerse feestjes met drank, bbq e.d.
Dit komende weekend wordt nog even zwaar, maar daarna ga ik weer streng zijn.
Ben maar wel alvast begonnen.
Maar dat is zo moeilijkquote:Op maandag 2 juli 2007 10:30 schreef gewoon_doen het volgende:
[..]
je zal toch nee moeten zeggen tegen alcohol en bbq vlees
Nee, je bent een sterke vrouwquote:
Erg herkenbaar, ik weeg gewoon weer 69quote:Op maandag 2 juli 2007 19:57 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
11 kilo in 5 weken.. Ik begon met Sonja maar doe nu gewoon zelf 5x per dag eten en kijk af en toe in het boek voor ideeen. (van 82 naar 71 kilo)
(voorheen begon ik pas om 4 uur s'middags te eten en dan echt niks gezonds en sporte niet, nu eet ik 5 x per dag gezond en fiets en step ik iedere dag en zwem 2x in de week en het gaat super heb energie voor 10)
Uhm.. Jawel, maar wat het meeste in 't topic voorbij komt is mensen die vragen wat ze hadden moeten eten, en komen vertellen wat ze in plaats daarvan hebben gegeten. En helaas wordt mijn idee van een stereotyp SB volgeling ook steeds bevestigd, mensen die niets lusten e.d. Ik bedoel, als je de dingen die SB voorschrijft niet eens lust (dan iig uit het eerste boek, de rest v/d boeken heb ik eerlijk gezegd geen ervaring mee) dan denk ik dat de reden is dat je te dik bent, dat je alleen maar hele dagen hetzelfde eet omdat je verder die Hollandse laffe pot niet eens lust of zo..quote:
Wat voor soort eten krijg je dan o.a. in dat Zomerslank boek?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:25 schreef Purky het volgende:
Ik snap dat mensen moeite hebben met die hollandse pot. Ik vond het aan het begin niet erg maar na 9 weken gaan aardappels je echt wel tegenstaan. Gelukkig heb ik nu ook de rijst ontdekt (me broer maakt het zo lekker!) dus dat mag dan ook. Nu moet ik zeggen dat Zomerslank echt het beste boek is (ook al heb ik tot nu toe maar 2 boeken) want deze week hoeven we maar 2 keer aardappels! Aanrader voor de mensen die niet van de hollandse pot houden.
Rijst met wortels, bami, salades, gebakken aardappels. Tja, vind het gewoon meer gevarieerd qua avondeten dan met boek 1 eigenlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wat voor soort eten krijg je dan o.a. in dat Zomerslank boek?
Weet niet welke witte bonen jij normaal eet dan, maar die van ons waren echt ontzettend lekker! En om nou te zeggen dat ik zo'n bonen eter ben, niet echtquote:Op maandag 2 juli 2007 16:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Whaaa! Ik moet morgen 225 gram witte bonen in tomatensaus eten! Dat is toch niet normaal? Je mag er geeneens vlees bij! Mensen, wat is een goed alternatief? Bij voorkeur ook geen andere smaak bonen in vieze saus...
ik doe geen SB maar ja mijn voeten zijn ook echt afgevallenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:06 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Vallen voeten af? meer mensen die dit hebben gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |