Ik leer wel 2 stuks fruit en 2 ons groente per dag te eten. En omdat ik salade moet eten van Sonja krijg ik zelfs meer rauwe vezels binnen.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:40 schreef -Rebelle het volgende:
DIEETEN WERKT NIET

Toen ik dit van je las dacht ik zo, wat knap van haar! totdat ik vanochtend op de weegschaal stond! bijna 5quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw ik ben al 4 kilo afgevallen. Ik ben nog niet eens 2 weken bezig. Dit is echt beter dan ik had verwacht! Als het zo 'makkelijk' blijft gaan, ben ik binnen no-time die 18 kilo kwijt. Bizar gewoon, in minder dan twee weken 4 kilo kwijt. Wauw.

ja klopt ben nu in week 3quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Gewoon koude chocomel drinken, doe ik ookMaar je ben toch intussen in week 3 toch? Volgens mij loop je gelijk met mij...
En Lovegrrl, moeilijk kan het zijn heh, af en toe? Heb je soms ook van die cravings af en toe?

Jah heel ergquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Gewoon koude chocomel drinken, doe ik ookMaar je ben toch intussen in week 3 toch? Volgens mij loop je gelijk met mij...
En Lovegrrl, moeilijk kan het zijn heh, af en toe? Heb je soms ook van die cravings af en toe?

Succes, LaFemmeObscure!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:11 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Deze week ben ik begonnen met Sonja Bakker, in het eerste boek.
Ik ben 1,78 lang en weeg nu +/- 80 kilo, ik wil dat dit er weer 65 worden.
Mijn benen schuren langs elkaar en dat vind ik supervervelend, dat had ik eerder niet (ben het laatste jaar zoveel aangekomen).
De eerste drie dagen vallen me enorm mee, wel moet ik zeggen dat (omdat ik niet echt erg overgewicht heb) ik wel 1 tussendoortje extra gun aan mezelf, maar verder houd ik me er zoveel mogelijk aan.
Voorheen had ik hele slechte eetgewoontes, zoals kant en klaar maaltijden en zoete snacks (mars etc). Ik heb eerlijk gezegd nog geen verlangen gehad naar een marsreep.
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |