quote:Vrouwen moet niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
Geloof me... Als je duidelijkheid hebt voel je je sowieso beter... T is ff slikken als je slecht nieuws krijgt, maar dan kun je met frisse moed weer geconcentreerd aan het werkquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:16 schreef kless het volgende:
[..]
Moa ja ik denk dat ik nu wel de kloten heb & genoeg ego om weer een keer een blauwtje te kunnen lopen dat er daarna nog wel iets van me over is.
ikke...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... vertel nou eens hoe het zit... met jou en de liefde
Ja, jijquote:
ja euh die uitspraak heb ik ook maar gejat van een VROUWquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hoe het met je liefje isquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat wil je weten lieverd....????![]()
![]()
1 nadeel zit daar wel aan, mannen klagen nauwelijks over hun eigen uiterlijk, dus vaak is er met hun innerlijk dan ook dubbel zoveel misquote::Vrouwen moet niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer ms
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:16 schreef Jo0Lz het volgende:
Ja. Jij ook, kom op!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
gelukkig maarquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met mijn liefje gaat het super heerlijk...![]()
![]()
![]()
![]()
dat eerste; vanaf as vrijdag middag tot september HOEF ik niks.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Geloof me... Als je duidelijkheid hebt voel je je sowieso beter... T is ff slikken als je slecht nieuws krijgt, maar dan kun je met frisse moed weer geconcentreerd aan het werk
En als je goed nieuws krijgt.... dan ehm....![]()
![]()
![]()
OK...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kunt het em natuurlijk ook zelf vragen he..![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:23 schreef kless het volgende:
[..]
dat eerste; vanaf as vrijdag middag tot september HOEF ik niks.
dat 2de, dr gaat vast een hele nieuwe wereld voor me open vol met leuke ontdekkingen en andere spannende dingen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie je later ♪. Tududu.
Ja Kuuk, gaat alles nog wel goed?quote:
quote:
Die lijst is niet compleet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef OA het volgende:
Ja Kuuk, gaat alles nog wel goed?![]()
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 22
sorry schat... nog niet 100% wakker denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben niet weg.
deze is niet van mij he...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
En gister zegt JJ nog dat haar topics altijd als een trein gaan!
Goede morgen
Het staat niet voor niets in onzin...quote:
Nah er zit een redelijke kern van waarheid in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:30 schreef OA het volgende:
Het staat niet voor niets in onzin...
Dat niet alleen... tis weer één van de triestste verzinsels van Fokquote:
Mja.. er zal altijd wel iets van waar zijn..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah er zit een redelijke kern van waarheid in.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euhm... als ik heel eerlijk ben, gaat het ... super heerlijk met me?![]()
![]()
![]()
oh ja MPG..is dat zo....quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie dit dan maar als de DEFINITIEVE bekentenis
Hij is leukquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:21 schreef kless het volgende:
[..]
ja euh die uitspraak heb ik ook maar gejat van een VROUW
Ach kom. Hij is best leuk.quote:
Nee, ik doelde erop dat mijn topic ook rap gaatquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
deze is niet van mij he...![]()
goedemorgen schat...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet zo snel als de mijne....quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, ik doelde erop dat mijn topic ook rap gaat![]()
Achja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
Dat niet alleen... tis weer één van de triestste verzinsels van Fok
Vooral als je d'r een keer of 6..8 of 10 in voorkomt
er staat wel veel crew inquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. er zal altijd wel iets van waar zijn..
Vast niet alles is verzonnen.
Ja... het lijkt nu toch vrij evidentquote:
MOeten jullie nog veel spullen kopen voor in het nieuwe huis?quote:
Wheheh...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
er staat wel veel crew in
wie zal de volgende user zijn die zich blauw neukt?
van wat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie dit dan maar als de DEFINITIEVE bekentenis
quote:
quote:
Nee, ik heb vroeger veel verzameld door de kerstpakketten van m'n ouders in te pikken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:36 schreef OA het volgende:
MOeten jullie nog veel spullen kopen voor in het nieuwe huis?
ook heul veel ex crewquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
er staat wel veel crew in
wie zal de volgende user zijn die zich blauw neukt?
van ehm... tja.... ehm... fuck it... dat weet je best, wat ik bedoelquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van wat?![]()
ik voel me gewoon heerlijk vandaag... super eigenlijk...
naar omstandigheden dan![]()
en jij?
Dus je huis staat straks vol met flessen wijn, banketstaven van 10 jaar oud en langer, smeerpate, gluhwein en borrelnootjes?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik heb vroeger veel verzameld door de kerstpakketten van m'n ouders in te pikken.
Maar ik wil nu echt over.. ik heb zoveel ingepakt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus je huis staat straks vol met flessen wijn, banketstaven van 10 jaar oud en langer, smeerpate, gluhwein en borrelnootjes?![]()
![]()
Wanneer mag je dan Kuuk?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik heb vroeger veel verzameld door de kerstpakketten van m'n ouders in te pikken.
ongetwijfeldquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:40 schreef MPG het volgende:
[..]
van ehm... tja.... ehm... fuck it... dat weet je best, wat ik bedoel
ik voel me wel enigszins redelijk ok, denk ik
19 juni gaan we de schoonmaakspullen plaatsenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wanneer mag je dan Kuuk?
Dat is al vrij snel dan! Gaaf!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
19 juni gaan we de schoonmaakspullen plaatsen. En de verf.
Altijd handig die kerstpakketten!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hey VF!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is al vrij snel dan! Gaaf!
Goedemorgen Collegaquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is al vrij snel dan! Gaaf!
Ja ideaal. Alleen door de jaren heen vergeet je wat je verzameld hebtquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef OA het volgende:
Altijd handig die kerstpakketten!
Is het zoeen enorme bende dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
19 juni gaan we de schoonmaakspullen plaatsen. En de verf.
Ahhuhquote:
Whehe.... ideaal toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ideaal. Alleen door de jaren heen vergeet je wat je verzameld hebt.
Ik heb een keitof sjiek servies voor kerst enzo, mad veel sjiek bestek. Nouja, dat wist ik niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |