quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
Wat zit die hoerenmadam weer pontificaal met der lelijke hangjetsers naar de camera te geilen.
Inderdaad, en ik probeer net een broodje naar binnen te happenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
Wat zit die hoerenmadam weer pontificaal met der lelijke hangjetsers naar de camera te geilen.
Alsof die natnek dan zoveel anders isquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:31 schreef SiRojK het volgende:
Huub: Zien we morgen weer Natrasha, omdat je het niet meer aankan...
Die komt vast hard aan
Ik heb ook mijn twijfels over Huubs's aanranding, zeker na zijn reactie de volgende dag en het feit dat hij zelf verteld dat hij sex met mannen niet erg vindt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:29 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat is ook weer zoiets waarin iederen trapt. Huub houdt van sex en hij slaapt super laat en of slaapt niet.
Huub maakt mij niet wijs dat hij sliep, hij geniet van aanrakingen.
Ik trap er niet meer in. Huub is een grote klootzak.
Ik vind dat ook een betere exit omdat we er dan een nieuwe voor terugkrijgen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:34 schreef soylent het volgende:
Ik denk dat Huub het wel gaat winnen als hij deze aanpak consistent volhoudt. Eric gaat vrijwillig DGK uit, dat kan haast niet anders.
Wat Huub betreft, alles voor de camera. Hij blijkt het alleen minder goed te kunnen handelen als hij dacht ...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn twijfels over Huubs's aanranding, zeker na zijn reactie de volgende dag en het feit dat hij zelf verteld dat hij sex met mannen niet erg vindt.
Maar wat Eric bij Nicolaas flikte was ook niet tof.
Dat heb ik gemist, wat heeft hij Nicolaas geflikt dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn twijfels over Huubs's aanranding, zeker na zijn reactie de volgende dag en het feit dat hij zelf verteld dat hij sex met mannen niet erg vindt.
Ze kan de hoofdrol wel gaan spelen in Shrek 4quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
Jaap deed niet mee met Eric pesten, dat vond de inmiddels afgedropen Huub natuurlijk niet leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
H tegen J. Ik vond je een beetje zwak, vanavond. Het lijkt er op, als jij niet meer in je eigen kots rond kan rollen, je ook niks meer kan.
In mijn ogen probeerde Huub toen politiek correct te handelen... wat ie zelf zo verafschuwt..quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
Huub loopt de slaapkamer uit enric kan ineens wel praten... goh en ik maar denken dat ie echt sliep.
Ik weet het niet hoor, waarom zou Huub er dan niet gewoon van genieten? Huub speelt het niet zo vies volgens mij, terwijl van Eric al duidelijk is geworden dat hij niet vies is van een beetje aanranding.. Als Eric dat niet bij Nicolaas had gedaan had ik veel sterker getwijveld.. Nu geeft Eric zelf een extra reden om Huub te gelovenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:34 schreef Day het volgende:
Hij is dronken van zijn overwinningsroesquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
H tegen J. Ik vond je een beetje zwak, vanavond. Het lijkt er op, als jij niet meer in je eigen kots rond kan rollen, je ook niks meer kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |